Ćao ljudi.
Vozim jedno 3 godine konvertovani Scott Aspect 40. 500w motor u zadnjem točku, 850kw baterija, gas, tempomat. Skinuo sam offroad gume i stavio neku varijantu koju mogu da teram i po asfaltu i po nekom blažem terenu, tako da mi je bajs all-rounder, što bi se reklo.
Na ravnom ga nategnem i do 60km/h
Ta konverzija je bila jedna od najboljih odluka u mom životu i sit sam se navozao sa tim bajsom kojekude, i dan danas ga vozim jednako srećan.
Najviše ga koristim za kafe-vožnju, da se prevezem po gradu bez ograničenja kuda ću voziti, bez gužvi u saobraćaju. Ponekad ga ponesem na put, pa se onda vozikam gde god da se nađem - malo offroad, more, planina, jezero itd. Uživanje bez previše napora
E sad, počeo sam da razmišljam o tome da li bih i šta dobio prelaskom na neku skuplju varijantu sa Bosch motorom koji radi samo na asistenciju. Ili, ako postoji nešto što kombinuje i asistenciju na pedalu, i gas na kormanu - to bi bila bomba
U Italiji sam na turi obilaska vinograda probao neki Cube, i bilo mi je simpa. Solidno poteže na pedalu.
Da li neko ko je imao priliku da vozi oba sistema, može da prenese svoje iskustvo? Zašto mu je varijanta na gas dobra, zašto mu je Bosch dobar, šta su mane jednog i drugog?
Nije mi problem da kupim i posedujem oba, ali eto čisto, da imam neku ideju o tome šta me čeka sa Bosch motorom.
Hvala unapred!