Kad bih još znao koje je kod mene...
Ali u svakom slučaju probio sam te rokove. I šta će biti ako teram dalje i ne menjam?
Shimano koristi mineralno. Avid valjda neko DOT.. za ostale nek se javi ko zna.
Posted 13 November 2023 - 05:57 PM
Kad bih još znao koje je kod mene...
Ali u svakom slučaju probio sam te rokove. I šta će biti ako teram dalje i ne menjam?
Posted 13 November 2023 - 06:36 PM
Mineralno: Shimano, Magura, Tektro (TRP).
Dot: Avid/Sram, Formula, Hayes, Hope.
@MI1966
Neće ništa biti u smislu da će da otkažu i sl, ali možda ti već slabije koče (gumene) pa bi osetio razliku kada bi promenio ulje.
Posted 18 November 2023 - 10:18 PM
Bilo koje ulje LHM za Citroen hidrauliku radi posao, ima ga u auto radnjama, nema potrebe da naručuješ iz Kine.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
Posted 18 November 2023 - 10:45 PM
Zašto bas mora biti Citroen? To sam citao opcenito po intermetu, evo sada bas googlam, vidim da kod nas ima TOTAL, Ina itd... Bas mora da bude proizvedeno od strane Citroena?
Ne znam da Citroen pravi hidraulično ulje, ali znam da neki proizvođači ulja prave i ulja za Citroenovu hidrauliku.
Ovde sam pisao na temu:
Koju tečnost staviti u hidraulične kočnice bicikla?
Relja
Posted 19 November 2023 - 07:52 AM
Posted 09 December 2023 - 01:25 PM
Sta se nalazi ispod vijka koji je levo od creva?
mozda se crevo uvrne u rupu od vijka (srafa)?Krenuo da prvi put zamenim ulje kad videh da na oba bajsa nema onaj "šraf" na kome se natakne crevo za ispuštanje vazduha i ulja.
Posted 09 January 2024 - 07:34 PM
ja sam uspješno odradio neki dan, uz malo muke, po hladnoći, skoro cijelo jutro se izmaltretirao
za ova kliješta gore, i ja imam takav model, nemam šaraf "prema vani" odakle bi moglo isteći ulje, nego imam jedan imbus, koji je žašarafljen skroz unutra
ideš metodom eliminacije, viditi ćeš nekoliko imbusa koji drže dva komada kliješta "zajedno", plus dva imbusa, koja idu na ram bicikle, kao "nosači"
e i tu sada preostaje još jedan imbus, koji je nešto manji od gore navedena četiri, probaj njega da odvrneš i kroz onaj mali pipak počinje istjecati ulje
zapravo kada shvatiš načelo rada hidrauličke kočnice, nije ti potreban nikakav video tutorial, sve ideš nekako logički
čak po meni, nije ni potrebno ručicu kočnice staviti pod "pravi kut", ionako će svu tekućinu potjerati "vakuum" koji budete radili sa injekcijom dolje kod kliješta
zapravo otvoriš sve šarafe, a nova tekućina u toj malenoj čašici na vrhu, služi ti kao "pogon" da istjera staro ulje, i uneseš novo i zdravo ulje u sistem, ja sam čak i namjestio biciklu na kosine, tako da pod gravitacijom bolje istječe staro ulje, a pripazio sam svakako da to sve jako sporo odradim, da se ne bi stvarali mjehuri
radio sam sa LHM uljem, znao sam da ako kupim na mjeru od Shimana crveno mineralno, da ću ga upropastiti, a za ovu litru od 8 € baš me bilo briga, ali nisam ga puno potrošio niti mi je previše curilo naokolo
mogu stvarno reći da prije ulaska novog i zdravog ulja u sistem, je u početku izlazila prozirna tekućina, prljava i smeđa, kao nekakva zamućena voda iz potoka tako da sam zaključio da je sigurno bilo vrijeme za zamjenu
i eto, ja sam igrom slučaja (jer nisam znao kao ni ti koji imbus od svih treba odšarafiti), tako da sam odšarafio direktno od crijeva koji ulazi u kliješta, i tu je opet curilo ulje posvuda, ništa strašno
zapravo, strpljenje je potrebno za prvi put i ništa drugo, sve je jako jednostavno i logično
meni je samo zafalio nekakav nosač za bajs pa da ga mogu pod raznim kutem nagibati kada to radim, ali može se i bez toga
0 members, 1 guests, 0 anonymous users