Super, ne slazem se sa tobom po x stvari koje se napisao, ali tome formu i sluce, na zalost mislim da samo dodatno otezavamo postavljacu teme.
Cinjenica je da je 46ica zeznuta, ali ja ne vidim kao veliki problem da se promeni zupcanik kad se to ustanovi i mislim da bicikl nekom uslovnom pocetniku nudi mnoooogo toga, i da ce proci gomila km dok ne dodje do zakljucka sta treba da se eventualno mijenja.
Ja vozim taj bicikl u kombinaciji 1x12 po do duse naprijed je 38t ali dugo je bio 8s i 46t, kada je doslo vrijeme za zamjenu onda je zamjenjeno u ono sto mi je bilo zanimljivije.
Vozim ga vise of nego on-road, ali kako postavljac teme vise naginje (rekao bi ka drumu) mislim da bi mu 38 bilo malo, i da je 46tica skroz ok za gomilu zabave.
Informacije radi 1x12 sa sifterom kasetom i pogonom od 38t je mene kostalo (novo) 220eur (microshift advent x)
Sto se tice kocnica, imam vozim, a imam i vozim i mnogo skuplje i kazem da je notorna glupost reci da ove nisu bezbjedne.
U pitanju su svakako disk kocnice samo nije hidraulika, ali imaju dovoljno kocione snage za jako ozbiljnu rekrecaiju, tako da iz moje perpsektive bezbjednost dolazi od strane vozaca, njegovih sposobnosti a ne od opreme koju gazi.
Ti si rekao sta si imao, ja takodje, tako da odjavlujem se... Svako dobro.