Pozdrav
#2
Postavljeno 10 March 2023 - 09:39 PM
Super je ići na posao biciklom, a posebno kada on nije baš blizu (ja 18km u jednom smeru). Jutarnja vožnja učini da dan počne na sjajan način, a kada kreneš kući onda možeš da se izjurcaš, isprazniš i iz glave izbaciš šta god gadno da si na poslu u nju ubacio.
#8
Postavljeno 11 March 2023 - 08:06 AM
Wow! To je za svaki respekt, ako zaista ideš na posao biciklom redovno....
Kolega sa posla mi kaže da je u prethodnoj firmi sa njim radio neki lik koji je svaki dan išao na posao 44km u jednom pravcu, dakle skoro 90 tamo i nazad, s tim da živi u malo brdovitom predelu. Elem, po svakakvom vremenu i u toku cele godine. Ajd što je to volja jaka kao čelik, ali vreme potrebno za tako nešto... Skoro 2 sata u jednom pravcu, isto toliko i nazad, i na poslu si 8 do 9 sati. Ludilo...
Duboki naklon za sve drugare koji imaju volju da biciklom idu na posao i na taj način pomognu ne samo sebi i svom zdravlju, nego i smanjenju izduvnih gasova koje udišemo i proređivanju saobraćaja koji je poslednju deceniju postao nepodnošljiv. I još kad u obzir uzmemo činjenicu da to rade u Srbiji, u zemlji čija je infastruktura apsolutno nenaklonjena i neprilagođena biciklistima - alal vera! Po meni, pravi biciklista u srcu i duši mora koristiti bicikl kao nek vid trasnporta koliko god često je to u njegovoj moći.
Ja takođe imam ogromnu želju da krenem na posao biciklom, ponovo. Problem kod mene je što radim na gradilištu gde uslovi za odlaganje bicikla i stvari nisu baš uvek idealni. Na projektu gde trenutno radim imam mogućnosti za presvlačenje jer kad idem bajsom na posao obavezno nosim garderobu koja na mora biti skroz biciklistička, ali mora biti sportska i udobna za bajs. Problem koji imam je što faktički nemam neko fiskno mesto gde bih mogao da ostavljam bajk, to jest primoran sam da ga ostavim napolju zaključanog za ogradu. Meni to ne smeta mnogo i iako je u pitanju ne baš krš krševa od bajsa (vrednost oko 400- 500e) nemam taj neki trip da će biti lako ukraden u pola belog dana, mada ponekad razmišljam ako se tako nešto desi, mislim da bih ga na našim oglasima pronašao u roku od nekoliko dana. Mene više nervira to što kad ostavljam bajs napolju ponekad počne da rominja kišica, ili bude pljusak. Jeste da bajs nije od šećera i neće se istopiti, ali izbegavam da ga ostavljam na kiši koliko god je to moguće jer kad tad će početi nešto da rđa. I treće što me zeza je to što mi za bajs za posao aposolutno trebaju blatobrani i imam sreću pa moj "gradski" bajk prihvata blatobrane ali definitivno ne sa ovim gumama koje su na njemu (polukramponke, 38mm) Zato moram da montiram malo tanje gume sa kojima će montaža blatobrana biti moguća, ali opet sa tim gumama oduzimam sebi prednost peglanja oborenih ivičnjaka, ispucalih trotoara i drugih nesavršenosti puta u vožnji kroz grad. No i pored brojnih poteškoća odlučan sam da sledeće nedelje krenem. Imam 8 km u jednom pravcu, nije Bog zna šta ali nema lepšeg načina da se počne dan nego na biciklu (to jest ima još jedan način sa ženom, ali nije red sad o tome ovde ).
Inače imam obezbeđen firmin auto koji samo ja koristim, i ubeđen sam da će kolege da me gledaju kao da sam pao sa marsa kad krenem na posao bajsom a imam i auto i parking za njega. Ali mi što teramo točak smo odavno navikli da nas ljudi posmatraju na čudan način tako da me to ne brine previše.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#9
Postavljeno 11 March 2023 - 10:30 AM
Parkiraj auto na parking a bicikl u gepek.Wow! To je za svaki respekt, ako zaista ideš na posao biciklom redovno....
Kolega sa posla mi kaže da je u prethodnoj firmi sa njim radio neki lik koji je svaki dan išao na posao 44km u jednom pravcu, dakle skoro 90 tamo i nazad, s tim da živi u malo brdovitom predelu. Elem, po svakakvom vremenu i u toku cele godine. Ajd što je to volja jaka kao čelik, ali vreme potrebno za tako nešto... Skoro 2 sata u jednom pravcu, isto toliko i nazad, i na poslu si 8 do 9 sati. Ludilo...
Duboki naklon za sve drugare koji imaju volju da biciklom idu na posao i na taj način pomognu ne samo sebi i svom zdravlju, nego i smanjenju izduvnih gasova koje udišemo i proređivanju saobraćaja koji je poslednju deceniju postao nepodnošljiv. I još kad u obzir uzmemo činjenicu da to rade u Srbiji, u zemlji čija je infastruktura apsolutno nenaklonjena i neprilagođena biciklistima - alal vera! Po meni, pravi biciklista u srcu i duši mora koristiti bicikl kao nek vid trasnporta koliko god često je to u njegovoj moći.
Ja takođe imam ogromnu želju da krenem na posao biciklom, ponovo. Problem kod mene je što radim na gradilištu gde uslovi za odlaganje bicikla i stvari nisu baš uvek idealni. Na projektu gde trenutno radim imam mogućnosti za presvlačenje jer kad idem bajsom na posao obavezno nosim garderobu koja na mora biti skroz biciklistička, ali mora biti sportska i udobna za bajs. Problem koji imam je što faktički nemam neko fiskno mesto gde bih mogao da ostavljam bajk, to jest primoran sam da ga ostavim napolju zaključanog za ogradu. Meni to ne smeta mnogo i iako je u pitanju ne baš krš krševa od bajsa (vrednost oko 400- 500e) nemam taj neki trip da će biti lako ukraden u pola belog dana, mada ponekad razmišljam ako se tako nešto desi, mislim da bih ga na našim oglasima pronašao u roku od nekoliko dana. Mene više nervira to što kad ostavljam bajs napolju ponekad počne da rominja kišica, ili bude pljusak. Jeste da bajs nije od šećera i neće se istopiti, ali izbegavam da ga ostavljam na kiši koliko god je to moguće jer kad tad će početi nešto da rđa. I treće što me zeza je to što mi za bajs za posao aposolutno trebaju blatobrani i imam sreću pa moj "gradski" bajk prihvata blatobrane ali definitivno ne sa ovim gumama koje su na njemu (polukramponke, 38mm) Zato moram da montiram malo tanje gume sa kojima će montaža blatobrana biti moguća, ali opet sa tim gumama oduzimam sebi prednost peglanja oborenih ivičnjaka, ispucalih trotoara i drugih nesavršenosti puta u vožnji kroz grad. No i pored brojnih poteškoća odlučan sam da sledeće nedelje krenem. Imam 8 km u jednom pravcu, nije Bog zna šta ali nema lepšeg načina da se počne dan nego na biciklu (to jest ima još jedan način sa ženom, ali nije red sad o tome ovde ).
Inače imam obezbeđen firmin auto koji samo ja koristim, i ubeđen sam da će kolege da me gledaju kao da sam pao sa marsa kad krenem na posao bajsom a imam i auto i parking za njega. Ali mi što teramo točak smo odavno navikli da nas ljudi posmatraju na čudan način tako da me to ne brine previše.
Možeš i onaj sklapajući bajs da uzmeš za do posla i nazad.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#10
Postavljeno 11 March 2023 - 11:01 AM
Тако је, то је то. Коришћење бицикла у сврхе транспорта, обављања разних послова и свакодневног кретања и јесте есенција бициклизма, то му је основна намена. Спорт и рекреација су тек секундарна ствар у суштинским смислу.Po meni, pravi biciklista u srcu i duši mora koristiti bicikl kao nek vid trasnporta koliko god često je to u njegovoj moći.
#11
Postavljeno 11 March 2023 - 12:32 PM
Zdravo i dobrodošao! Mene ima tačno jedan!
Super je ići na posao biciklom, a posebno kada on nije baš blizu (ja 18km u jednom smeru). Jutarnja vožnja učini da dan počne na sjajan način, a kada kreneš kući onda možeš da se izjurcaš, isprazniš i iz glave izbaciš šta god gadno da si na poslu u nju ubacio.
I mene još jedan. Mada ne idem uvek već kad razni uslovi to dozvole. Aobzirom daja zbog posla koji je takav kakav je, u glavu ubacim mnogo toga gadnog, itekako mi dobro dodjr to pražnjenje.
https://picasaweb.go...208760685671353
#12
Postavljeno 11 March 2023 - 12:37 PM
@Vidak
Mudro zboriš, nema šta. Firmin auto je pikap, ima taman mesta za da utovarim bajk a da ništa ne rasklapam. Međutim, time bih sebi oduzeo prednost da idem autom kada je na primer ujutru pljusak, i morao bih da idem biciklom i da se fino nakvasim do posla. Mada, za tako nešto imam i privatan auto, ali poJenta je što manje koristiti auto a što više noge....
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#13
Postavljeno 11 March 2023 - 01:58 PM
Ili bar kada je izvesno da je suv period od nekoliko dana.
Ili ima valjda još neki kolega tamo sa pikapom ili kombijem pa možeš kod njega da parkiraš bajs.
Još ako je sklopivi u pitanju, to može i u neki kanc da stane ili ostavu.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#14
Postavljeno 11 March 2023 - 09:24 PM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#15
Postavljeno 12 March 2023 - 09:22 AM
Nećeš da se istopiš za toliko ponekad, kišno odelo rešava problem ili kabanica.
Ili bar kada je izvesno da je suv period od nekoliko dana.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
Imam malog od palube sa kojim imam dogovor ako je neka provala oblaka da dođe za mene autom i odveze mene i bajs.
U praksi to je samo par puta godišnje jer idem sa svojim kad je kišno vreme, malo mi je smor da idem po kiši a registraciju plaćam pa plaćam.
#16
Postavljeno 12 March 2023 - 09:49 AM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#18
Postavljeno 12 March 2023 - 10:52 AM
Jeste, samo ne zaboravi da kad je kiša asfalt je mnogo klizavi vrlo je zaebano kad si na 2 točka. Meni se desio pad upravo iz takvog scenarija. Znači kreće kišica i počinje da pojačava, a ja vozim sve besnije i besnije. Skrećem sa asfalta na trotoar preko oborenog ivičnjaka, i pošto imam nešto deblje gume mrzelo me da podignem prednji točak i odlučih da ga samo "pregazim" po boku. Međutim, ne leži vraže, i baš tu mi prednji točak proklizne a ja se prospem preko kormana. U padu koji se odigrao munjevitom brzinom ne znam kako, udarim se ispod oka. Nije bilo strašno, ali sam tada definitivno shvatio da nije pitanje da li ideš u rekreativnu vožnju ili u vožnju iz potrebe transporta. Pasti možeš kad se najmanje nadaš, neovisno o dužini vožnje. Od tada čak i za kratke relacije nosim kacigu, zlu ne trebalo.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#19
Postavljeno 12 March 2023 - 11:16 AM
A činjenica je da na vožnjama nosim a do posla ne. Samo razmišljam da počnem.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika