Naiđoh na par dobrih a bogami i skupih drumaša u zadnje vreme (poznati proizvođači, dobri točkovi) koji imaju race geometriju (ili naginju ka njoj) ali avaj, pogon je 1x 11 ili 12. Pogotovo mi je jedan u HR zapao za oko ali ima i kod nas na ciklo berzi par primeraka.
Da li je moguće to pretvoriti u 2x a da pritom sve perfektno radi?
Koje delove bajsa ta promena tangira? (pitam zbog ekonomske računice)
Hvala
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Drumaš - iz 1 u 2 x (11,12...)
Started By
Nesoni
, Mar 03 2023 09:03 PM
4 odgovora na ovu temu
#2
Postavljeno 03 March 2023 - 09:28 PM
Uzmi Classified Powershift, to je rešenje svih naših problema
Šalim se, za konverziju je potreban prednji menjač (na šelnu), nova leva šamaraljka i nov pogon 2x. Sajle, bužiri i ostale sitnice se podrazumevaju... Možda je potrebno centriranje pogona podloškama zbog linije lanca, ali još bitnije, treba proveriti da li je ram kompatibilan sa prednjim menjačem jer možda seat tube ima oblik koji to onemogućava. Najlakše je da proguglaš te modele i vidiš da li imaju verzije 2x.
Šalim se, za konverziju je potreban prednji menjač (na šelnu), nova leva šamaraljka i nov pogon 2x. Sajle, bužiri i ostale sitnice se podrazumevaju... Možda je potrebno centriranje pogona podloškama zbog linije lanca, ali još bitnije, treba proveriti da li je ram kompatibilan sa prednjim menjačem jer možda seat tube ima oblik koji to onemogućava. Najlakše je da proguglaš te modele i vidiš da li imaju verzije 2x.
The sea, the sea
#3
Postavljeno 03 March 2023 - 09:33 PM
Ја сам направио конверзију таквог рама, додуше више туринг типа него модерног друмаша. У мом случају проблем је био недостатак стопера за предњи мењач, неодговарајући положај рупа за бидон на седалној цеви (сметају шелни висећег мењача) и можда сама геометрија седалне цеви и кућишта патроне. На крају сам све решио уз прилично пипаво штеловање предњег мењача (трофаз).
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika