Donese mi danas covek tocak od motora da mu ga ispravim. Pocnem da radim, medjutim vidim da ima lufta u glavi i ne mogu da uradim kako treba. Prvo sam pomislio da su otisli industrijski lezjevi, kojih ima 3 kom. Otvorim vidim na zalost lezajevi dobri, ali se u glavi pojelo leziste (kuciste) lezaja. Sad postoje tecnosti koje se sipaju izmedju lezaja i kucista i lezaja, ili da se prave neke biksne, ali ovaj ne zeli da nesto ulaze u taj motor.
Moj dobar poznanik, jedan od najboljih hidraulicara u zemlji mi kaze da ima resenje. Donese mi masinicu za koju nisam znao ni da postoji. Ona radi naravno na struju, ima neku kao malu elektrodu i pravi na povrsini kucista sitna ispupcenja. Znaci sa tom olovkom sam napravio mozda blizu hiljadu sitnih ispupcenja. to ide relativno brzo, drzi se na malom odstojanju i ono kao varnici. Dok je pre lezaj sam ispadao iz lezista , sada sam morao da ga upresujem. U slucaju da je bas mnogo veliki luft izmedju lezaja i lezista, moze i povrsina lezaja da se tako uradi.
Sad je pitanje koliko to traje, on kaze da je radio to i na lezajevima od preko 8 cm precnika, i da vecina jos radi a da nije dobilo luft. Naravno nije kao fabricki kako je , ali zavrsava dosta uspesno posao. Ja sam odusevljen. Kupljena je iz Zastave, kada je ista zatvarana.