I ja sam do pre nekih 6 godina vozio Surčinskom ulicom (tom glavnom) i nikada nisam imao problem jer je džada potpuno prava i svako te vidi nekoliko stotina metara unapred. Jedino što je saobraćaj gust i uključuje gradske autobuse, ali ja nijednom nisam imao neprijatnosti. Onda sam shvatio da Vinogradska ide paralelno i da tuda prolaze praktično isključivo lokalci i biciklisti...
Ne znam koliko često ideš (ja sam tu iz bloka pa mi je to praktično glavni izlaz ka Surčinu) ali Vinogradska više i nije baš pustahija, pogotovu u ovom najbližem delu ka Nbgd jer se koriste i kola kao alternativnu rutu u odnosu na Surčinsku, jeste mnogo bolje ići nego gore, ali daleko od onoga što je bilo pre par godina. Dodatno treba imati u vidu da Kinezi sad tu pored grade auto-put i da su poprilično izrovarili asfalt, ja sam u oktobru išao na jednu vožnju ka Surčinu gde sam krenuo pre svitanja i meni koji dobro znam put je bilo baš čupavo po mraku (imam svetla) na par mesta da ne padnem pošto sam vozio nešto brže. Takođe imati u vidu da se odozgo sliva dosta neke kanalizacije (ja želim da verujem da je kišna) pa osim u najtoplijim danima treba računati na dosta vode na kolovozu.
S druge strane ovi sa vlasti su rekli da će auto-put koji se sada gradi imati i biciklističku stazu pored, ja se nadam da će genijalci da naprave izlaz na Surčin jer bi onda to bilo baš milina za vožnju i izlazak iz grada. Ministar je obećao da će završiti to u "narednim mesecima", sad da li će biti februar ili maj pitaj Boga, ali pošto mi je to odmah iza parkinga zgrade vidim da se svaki dan radi i da napreduju.
U suštini bi to onda bilo ovako:
Gde bi na ovom K7+663 zapravo izašao na saobraćajnicu koja ide od reke do onih silosa na kraju Vinogradske i koja je u tom delu u ok stanju sasvim. Eto to je za buduću vožnju bez ometanja
Što se tiče rute Banovo Brdo - Avala, izvol'te kružnu rutu:
https://ridewithgps....routes/41403406
pri čemu
Treba samo imati u vidu da deo od Resnika ka Pinosavi i gore ka raskrsnici kod Avale je dosta strmiji uspon nego od Banjice. Ja sam u tom smeru vozio samo sad kad je bio brevet i onako, ima malo da se zapne
Što se tiče vožnje bez ometanja da se vratim na inicijalnu priču Starog Obrenovačkog puta - uradili su dodatno osvetljenje tamo u delu posle Ostružnice do fabrike kartona u Umci, tako da je praktično jedini neosvetljeni deo od restorana Mika Alas do Ostružničkog mosta. S obzirom da ovih dana vozim isključivo posle 21-22h i da mi je taj krug do Umke i nazad taman nekih 2 sata/50 km meni to dođe idealno, nema maltene nikog osim nekog čudnog autobusa 92 koji vozi i u 11:30 i to je to, a lepo je osvetljeno. Ja za noć imam dinamu sa svetlom ali mi je to onako slabašno, to mi je samo da me vide, dok za osvetljavanje koristim neki Cateye od 400 lumena, i recimo sinoć mi se desilo da kod Ade Cateye krene da kuka da nema više baterije, isključim ga, uključim samo tamo i nazad za taj potez bez osvetljenja i sve ovo prođem komotno. Tako da je to jako dobra opcija za noćne vožnje zbog osvetljenja i malo saobraćaja.