haha pa on i dalje nije promenio opis..strasno..
Lukavi prodavci i tako to na tu temu...
#8023
Posted 03 May 2019 - 06:53 PM
Kada bi dozvolili u posti kao u Bugarskoj, za nju znam, pregled poslate robe, bilo bi manje prevara. Ovako, vrlo je veliki reskir kupiti nesto kod nas. Oni ce naci 1000 razloga zasto bi praksa pregleda poslate robe bila nemoguca.}
I više manipulacija. u Americi to nije dozvoljeno i tako treba i da bude. Zato postoje treća lica. nezavisni eksperti, veštaci i sudovi.
#8024
Posted 03 May 2019 - 08:04 PM
Kada bi dozvolili u posti kao u Bugarskoj, za nju znam, pregled poslate robe, bilo bi manje prevara. Ovako, vrlo je veliki reskir kupiti nesto kod nas. Oni ce naci 1000 razloga zasto bi praksa pregleda poslate robe bila nemoguca.}
Bugarska...etalon poštenja!
Mom prijatelju su u po bela dana pokušali da ukradu *brodić* od 10tak metara kad je sišao sa njega i otišao do nekog sela po hranu.
Našli su ih po tragovima koje su ostavili dok su traktorima izvlacili brodić na obalu pa na neku prikolicu pa bezanija!
Msm da dostavna sluzba treba da radi svoj posao, da na vreme i kvalitetno dostavi posiljku.
Sadrzina posiljke ne bi trebala da ih se tice (u granicama zakona) vec to posiljalac i primalac resavaju.
Msm da bi manje prevara bilo kada bi sudovi radili svoj posao
i kada prodavci ne bi pokusavali da se obogate preko noci
i kada bi ovaj narod malo bolje ziveo pa se ne bi cimao kao šaranče
na svaku *sanšu* kao da je poslednja na svetu.
#8025
Posted 04 May 2019 - 08:31 AM
Obozavam znalce koji kupe 1deo u 10 godina,nek pokusaju oni da se bave trgovinom da vidimo kako bi mazali kupce,evo primera ne otvarane robe nego tako poslate,prvo iskusan poznat trgovac da ovako posalje sediste i drugo posta da ga tako primi,nisam ja foliju odmotao ,tako mi je isporuceno pa sam slikao da ga pitam jel zdrav i zasto ga u posti bar nisu stavili u njihovu kesu,e sad bi vrv trebalo da imaju posebne radnike koji bi strucno otvarali i ponovo zapakovali posle provere ovih pomenutih kupaca koji kupe 1 deo u 10 godina i taj vrate.
#8028
Posted 04 May 2019 - 10:59 AM
Mislim da se radi o ovom sedištu, tj. oglasu:
https://www.2bike.rs...11#.XM1tuOgzZPZ
Iako je vrlo neshavtljivo napisano, mislim da je rhytmking hteo da opiše svoje iskustvo koje je imao prilikom prodaje ovog sedišta. Upakovao ga je i poslao, a kupac ga je otvorio i odmah vratio zamotavši ga samo u ovu providnu foliju. Zato je i napisao da bi pošta trebala da ima posebne radnike koji bi stručno otvarali i ponovo zapakivali pakete.
e-Motion biike ride:
#8029
Posted 04 May 2019 - 12:20 PM
Ne kazem je da su Bugari svetci, ali postoji opcija pregleda robe. Sto to kod nas ne postoji? Dogovoris se sa prodavcem da mozes da pogledas robu,ako nece ili vrda,to je to. Ovako moze da posalje letvu umesto telefona i ne mozes mu nista,s obzirom kakvo je sudstvo.Ja napr. nikada,ama bas nikada ne bih kupio bicikl preko neke sluzbe. Ili, sigurno ne bih ukljucivao novi brzinometar da vidim da li je ispravan, ali evo iskustvo: Narucim ponco iz Sremske Kamenice,jos dok sam bio neiskusan,racunam najzad nas covek mala privreda itd. Covek mi posalje dva. Racunam ,zato sto je relativno skup pa ga je sramota. Kada otvorim ono obican drek,covek nema veze sa pravljenjem ponca,niti lepljeno iznutra ,na obicnoj sivacoj masini siven,rupe se vide na sve strane,pa da je poslao i 10 ponca ja bih mu vratio da postoji opcija pregleda robe. A sudstvo : pa necu valjda da ga tuzim za 3000din?
#8030
Posted 04 May 2019 - 03:04 PM
ne ja sam kupio to sediste i nije vraceno,poenta je tog ''pakovanja'' za koje niko ne snosi odgovornost,tu napred je zagrebano,vrv je i ostavio tako da ispadne kako je u transportu nastalo,to je lukavost prodavca,a vi predlazete da se dozvoli otvaranje i opipavanje robe ko na pijaci,pa ajde trgujte da vam neko otvara i vraca zbog tackice koja nije navedena u opisu,nadam se da je prevod bolji
#8033
Posted 04 May 2019 - 04:55 PM
ne ja sam kupio to sediste i nije vraceno,poenta je tog ''pakovanja'' za koje niko ne snosi odgovornost,tu napred je zagrebano,vrv je i ostavio tako da ispadne kako je u transportu nastalo,to je lukavost prodavca,a vi predlazete da se dozvoli otvaranje i opipavanje robe ko na pijaci,pa ajde trgujte da vam neko otvara i vraca zbog tackice koja nije navedena u opisu,nadam se da je prevod bolji
To je normalna stvar i mora se prihvatiti - ko god želi da radi s ljudima.
Rekao bih da je procenat onih koji se bune zbog tačkice puno manji od onih koji ozbiljnije mane ne spomenu u oglasu.
Trebalo bi da postoji način da kupljenu robu vratiš i dobiješ novce nazad, uz snošenje troškova transporta za povraćaj. To bi istovremeno smanjilo broj ljudi koji vraćaju robu bez pravog razloga (jer ipak nešto plate), a i broj prodavaca koji "zaborave/previde" bitne nedostatke.
#8035
Posted 05 May 2019 - 08:22 AM
To je normalna stvar i mora se prihvatiti - ko god želi da radi s ljudima.
Rekao bih da je procenat onih koji se bune zbog tačkice puno manji od onih koji ozbiljnije mane ne spomenu u oglasu.
Trebalo bi da postoji način da kupljenu robu vratiš i dobiješ novce nazad, uz snošenje troškova transporta za povraćaj. To bi istovremeno smanjilo broj ljudi koji vraćaju robu bez pravog razloga (jer ipak nešto plate), a i broj prodavaca koji "zaborave/previde" bitne nedostatke.
posebno kod nas ,kad ti na novu robu jeftiniju od radnje kaze ovo je srbija i ocekuje minimum duplo manje da plati
#8036
Posted 05 May 2019 - 09:00 AM
posebno kod nas ,kad ti na novu robu jeftiniju od radnje kaze ovo je srbija i ocekuje minimum duplo manje da plati
Šverc, ili kradena roba je obično jeftinija, inače je teško kao “mali” prodavac takmičiti se sa cenama većih prodavnica.
Kod nas ljudi obično počnu razgovor sa “koja je zadnja (kao da ima prednje) cena?” Čak i kad stoji “fiksna cena” u ofkasu. Na prodavcu je da ponudi svoje uslove. Pa ko voli...
#8037
Posted 05 May 2019 - 10:32 AM
posebno kod nas ,kad ti na novu robu jeftiniju od radnje kaze ovo je srbija i ocekuje minimum duplo manje da plati
Све што изађе из продавнице, више није ново, осим ако продавац не даје писмену гаранцију. Купаца има разних исто колико и трговаца, с тим да су ови други дужни да буду на нивоу оглашене продаје, а не да купац од њих информацију извлачи кљештима. Ово са седлом је занимљиво јер не знамо бар две ствари: зашто је купац уопште преузео и да ли је контактирао продавца и захтевао поврат новца.
#8038
Posted 05 May 2019 - 05:27 PM
ok ako nije iz radnje novo neotpakovano ja bih molio da mi neko ponudi takve delove,zanimljivo evo vec 10 god nisam dobio nista novo po polovnim cenama,ti kazes da ti radnja daje garanciju na lanac?ja treba da dam nekom garanciju na nov lanac a ne dajem racun?xaxa
#8039
Posted 05 May 2019 - 05:30 PM
Šverc, ili kradena roba je obično jeftinija, inače je teško kao “mali” prodavac takmičiti se sa cenama većih prodavnica.
Kod nas ljudi obično počnu razgovor sa “koja je zadnja (kao da ima prednje) cena?” Čak i kad stoji “fiksna cena” u ofkasu. Na prodavcu je da ponudi svoje uslove. Pa ko voli...
ako ne dajem racun znaci prodajem kradenu robu?to je super fazon kad bi neko da prodje jeftinije,samo sto ja mogu da prodajem za manje od podavnice a zasto bih
#8040
Posted 05 May 2019 - 05:54 PM
ok ako nije iz radnje novo neotpakovano ja bih molio da mi neko ponudi takve delove,zanimljivo evo vec 10 god nisam dobio nista novo po polovnim cenama,ti kazes da ti radnja daje garanciju na lanac?ja treba da dam nekom garanciju na nov lanac a ne dajem racun?xaxa
Ништа смешно. Ако продавац каже да је НОВО, логично је да МОРА да да гаранцију, па и рачун ако купац тражи. Ново није оно што изађе из продавнице. Не добисмо одговор у вези са седлом. Како знамо да је тако послато? Ако јесте, зашто је примљено у том стању? Ако је примљено, зашто није тражен поврат новца? Него, због чега сте Ви десет година на форуму свађалачки расположени? добар је купац само онај који уплати паре, а ни не тражи део?
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users