Lukavi prodavci i tako to na tu temu...
#5962
Posted 01 November 2012 - 08:40 PM
80e za to po meni je to nebuloza ali to je moje misljenjeSreća, sajle nisu skupe za ovaj ultralaki Binki...
http://cikloberza.co...ow.php?id=86376
#5963
Posted 02 November 2012 - 09:16 AM
Sreća, sajle nisu skupe za ovaj ultralaki Binki...
http://cikloberza.co...ow.php?id=86376
Dobro je da i lanac nije loš, koja kap ulja i kao nov
Kaže čovek "ima tragove rđe..." Bajk je za otpad ili za nekog težeg entuziastu, željnog peskarenja...
#5966
Posted 02 November 2012 - 05:00 PM
Jel moze neko da pojasni ovo ?
.....visina 50cm. kompletno od titanijuma, ne farba se, grebe, otporan na sve udarce. Moze da bude i hardtail i fullsus, sto se podesava na jednom imbusu. Ako se odvrne imbus, onda se zadnja viljuska rama savija.....
....
#5969
Posted 02 November 2012 - 07:09 PM
koliko mi je poznato ramovi koji nemaju "zglobove" na zadnjoj viljusciJel moze neko da pojasni ovo ?
... Moze da bude i hardtail i fullsus.....
ali ipak imaju neku, koliku-toliku funkciju amortizacije, u vecini slucajeva se nazivaju "SOFTTAIL" za razliku od "HARDTAIL"ova i "FULL SUS"ova. "SOFTTAIL" se od "FULL SUS"a razlikuje jos i po duzini hoda koju zadnja viljuska ima, sto kod "SOFTAIL"ova iznosi najcesce oko 20mm. IBISov TiBow konstruktora Johna Catellanoa je jedan od retkih "FULL SUS"ova punog hoda i to potpuno bez zglobova.
Radi se o tome da "lukavom" konstrukcijom inzenjeri (u slucaju SUNNa francuski dizajneri i češki konstruktori) koriste "prirodnu" elastičnost materijala odstojnika lanca (deo rama koji od osovine zadnjeg tocka ide prema kucistu pogona) tako da se dobija "pokretanje" osovine zadnjeg točka (amortizacija) i bez postojanja "zgloba" oko kojeg se vrsi zakretanje tocka, vec samo na osnovu "naprezanja" materijala, u ovom slucaju titanijuma. Dokaz da u pitanju moze da bude i neki drugi materijal a ne samo TI su ugljenicna vlakna kod Cannondaleovog Scalpela ili kvalitetni čelik kod modela SOFT TAIL Toma Ritcheya.
Kod modela PrimTi amortizujuci "element" (najverovatnije elastomer) postavljen je u odstojnik(e) sedla (cevi koje od osovine zadnjeg tocka vode ka mestu gde nosac sedla ulazi u ram) koji je izradjen u WISHBONE (jadac) dizajnu gde se dva odstojnika sedla prvo spajaju u jednu cev koja se dalje spaja sa prednjim truoglom rama. Upravo u toj cevi je smestan amortizujuci element koji ima neki "LOCK OUT" mehanizam, tako da se u zavisnosti od podesavanja mehanizma ram ponasa kao HT i (ne bih rekao FS vec) ST.
#5970
Posted 02 November 2012 - 07:18 PM
Iskreno, mislio sam da je oglas pre neka za*ebancija, odnosno neupucenost prodavca..
#5971
Posted 03 November 2012 - 03:26 PM
#5972
Posted 03 November 2012 - 08:50 PM
Nikad povoljniji Polar i nikad manja težina,
http://www.cikloberz...ow.php?id=86580
Ovde il´ je neko lud ili blesav , taj bajk trenutno na Planet-ovom popustu za 25.199,00
Dal´ dotični stvarno misli da će da mu naleti naivčina i izbroji duple pare (na stranu njegova tvrdnja da je "bajk sada bolji nego kad je bio nov")
Posle Ace iz Despotovca, svakog dana novi "Biser" =D> Vreme je za temu "Blesavi prodavci"
#5973
Posted 06 November 2012 - 09:04 PM
Još nisam čuo za zimske Lugano HS384 gume. Al valjda su zato skuplje od novih HS384, onih letnjih. Molim da me neko uputi...
#5974
Posted 06 November 2012 - 09:17 PM
#5978
Posted 13 November 2012 - 10:33 PM
Svako ima pravo da stavi cenu koju hoce, ponuda je ta koja odredjuje za koliko ce prodati. 80 posto oglasa je zato sto je nerealna cena a ne zbog samog prodavca i njegovog pokusaja da zavrne kupca na lukav (da ne kazem neposten) nacin...
#5980
Posted 14 November 2012 - 09:04 AM
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users