Предњи мењач на рам без вођица и стопера?
#23
Posted 30 January 2022 - 10:22 PM
Ту има две?
Ako postavis menjac kao sa moje prve fotke, onda ti ne treba ni jedan stoper da pravis. Ako hoces da postavis ove nove menjace, onda ti treba jedan.
A ako hoces da ti ne ide celom duzinom kroz buzir, nego da bude kao na ramovima sa ugradjenim stoperima, onda ti treba tri.
Zato sam ti i rekao, buzir celom duzinom i samo jedan stoper.
#24
Posted 30 January 2022 - 10:44 PM
Да, само један сам и мислио, цео бужир до стопера.Ako postavis menjac kao sa moje prve fotke, onda ti ne treba ni jedan stoper da pravis. Ako hoces da postavis ove nove menjace, onda ti treba jedan.
A ako hoces da ti ne ide celom duzinom kroz buzir, nego da bude kao na ramovima sa ugradjenim stoperima, onda ti treba tri.
Zato sam ti i rekao, buzir celom duzinom i samo jedan stoper.
#25
Posted 30 January 2022 - 11:22 PM
Да, само један сам и мислио, цео бужир до стопера.
Moze i ovako. Ako hoces odozgore da ide sajla, bez buzira treba ti tri stopera.
Ako hoces odozdole bez buzira, tj samo sa jednim kratkim, moze da stavis prvi i jedini stoper na kosu cev gore pri vrhu, gde su na starim drumasima stajale rucice menjaca. A onda da ugradis dole na sr. glavu onaj plasticni provodnik sajli i da ti onda sajla ide ispod sr. glave direktno na menjac. Ne znam sad napamet kako izgleda sr. glava i da li imas mesta za to. Trebalo bi da ima.
Prednost gole sajle je malo lakse saltovanje.
#26
Posted 30 January 2022 - 11:23 PM
Evo rešenjaДа, само један сам и мислио, цео бужир до стопера.
https://www.sjscycle...e-stop/?geoc=RS
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#27
Posted 31 January 2022 - 10:54 AM
Три стопера би било променило естетику на лошије, морало би три обујмице у том случају и мислим да не би лепо изгледало. Ако буде ишло одгоре, само један ће бити на седалној цеви. Рам има рупу на кућишту патроне, али је она без навоја па не знам како би се држао проводник. То би било најбоље решење, једино што би ми требала шира шелна збогкосе цеви. Али то не био проблем.Moze i ovako. Ako hoces odozgore da ide sajla, bez buzira treba ti tri stopera.
Ako hoces odozdole bez buzira, tj samo sa jednim kratkim, moze da stavis prvi i jedini stoper na kosu cev gore pri vrhu, gde su na starim drumasima stajale rucice menjaca. A onda da ugradis dole na sr. glavu onaj plasticni provodnik sajli i da ti onda sajla ide ispod sr. glave direktno na menjac. Ne znam sad napamet kako izgleda sr. glava i da li imas mesta za to. Trebalo bi da ima.
Prednost gole sajle je malo lakse saltovanje.
#28
Posted 31 January 2022 - 10:56 AM
Елегантно такав носач мењача би био идеална ствар, са одговарајућим промером. Једино мало скупо.Evo rešenjahttps://www.sjscycle...e-stop/?geoc=RS
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#29
Posted 31 January 2022 - 06:40 PM
Три стопера би било променило естетику на лошије, морало би три обујмице у том случају и мислим да не би лепо изгледало. Ако буде ишло одгоре, само један ће бити на седалној цеви. Рам има рупу на кућишту патроне, али је она без навоја па не знам како би се држао проводник. То би било најбоље решење, једино што би ми требала шира шелна збогкосе цеви. Али то не био проблем.
Ta plasticna vodjica na dnu BB, ima da se kupi u Capriolu, kosta 50rsd.
ona ima roscic, koji gurnes u rupicu na BB, ako procenis da se to klima, zalepis je sa dvostranom 3m trako, mada roscic je drzi na mestu, plus sajle preko nje....
Svakao je cilj da resis problem sa sto manje buzira, samo ce ti napraviti teze saltanje...
#30
Posted 31 January 2022 - 07:22 PM
Имам неколико тих спроводница и све имају шрафић који се ушрафи у рупу. Проверићу поново, можда има и тај рошчић, не могу сад из главе да визуализујем ( ) то би можда било и понајбоље решење. Требаће ми само шира шелна за косу цев која не изгледа превише ружно. Ова што има по гвожђарама није нека естетика, али не могу ни превише да будем захтеванTa plasticna vodjica na dnu BB, ima da se kupi u Capriolu, kosta 50rsd.
ona ima roscic, koji gurnes u rupicu na BB, ako procenis da se to klima, zalepis je sa dvostranom 3m trako, mada roscic je drzi na mestu, plus sajle preko nje....
Svakao je cilj da resis problem sa sto manje buzira, samo ce ti napraviti teze saltanje...
#31
Posted 31 January 2022 - 07:35 PM
#32
Posted 31 January 2022 - 07:43 PM
Имам неколико тих спроводница и све имају шрафић који се ушрафи у рупу. Проверићу поново, можда има и тај рошчић, не могу сад из главе да визуализујем ( ) то би можда било и понајбоље решење. Требаће ми само шира шелна за косу цев која не изгледа превише ружно. Ова што има по гвожђарама није нека естетика, али не могу ни превише да будем захтеван
Pa nije tesko da urezes navoj, ali nema potrebe, ja sam vidjao fabricki bicikl, gde je zavijen holsraf. Vidjao sam da ljudi turpijom na ramu urezu dva kanalai tako voze godinama. Naravno da to ne preporucujem, ali nije to nikakva nauka. Njega sama sajla priljubljuje uz sr. glavu.
#33
Posted 31 January 2022 - 10:21 PM
Имам пар баренд пифтера, а можда и шамараљке. Је ли ту има нешто да обратим пажњу?https://cyclinic.com...-bb-cable-guide
Nisam video koje ruckice menjaca planiras da koristis?
#34
Posted 31 January 2022 - 10:22 PM
Pa nije tesko da urezes navoj, ali nema potrebe, ja sam vidjao fabricki bicikl, gde je zavijen holsraf. Vidjao sam da ljudi turpijom na ramu urezu dva kanalai tako voze godinama. Naravno da to ne preporucujem, ali nije to nikakva nauka. Njega sama sajla priljubljuje uz sr. glavu.
Могу са неким шрафом да пробам. Можда би и неки пластични клинчић држао.
#36
Posted 01 February 2022 - 07:14 AM
Odvijes sraf do kraja, i preko njega zategnes selnu, ali iskorostis postojece rampe na ramu, da one zaustave da se konstrukcija pomera usled usled dejstva sile smicanja sajle menjaca.
#38
Posted 01 February 2022 - 11:11 AM
Ово не могу да визуализујемDok ne nadjes stopere za sajle, tamo gde idu bar end shifteri, ima jeftino resenje. Uzmes obicnu selnu za creva, i uzmes supalj sraf za stelovanje kocnica, koji stoji na ruckicama za kocnice.
Odvijes sraf do kraja, i preko njega zategnes selnu, ali iskorostis postojece rampe na ramu, da one zaustave da se konstrukcija pomera usled usled dejstva sile smicanja sajle menjaca.
У Бар енд шифтер иде бужир, који излази испод кепера. Да ли тај шраф кочнице треба да буде стопер бужира и где би био постављен?
За сада ми некако два решења делују најлакше (мени бар):
1. Стопер изнад шелне мењача у случају да бужир провучем одозго. У том случају би гола сајла била само тај део од стопера до мењача. Треба само да импровизујем и направим неку шелну са Л профилом или да нађем стари мењач па да скинем његову шелну са већ дизајнираним стопером (услов је одговарајући промер) или да купим постојећи ,,cable stop clamp", који није баш ни јефтин.
2. Стопер на косој цеви што би ослободило велики део сајле, с тим да мало трпи естетика јер ми треба широка шелна за ту цев, а услов је да испод кућишта патроне монтирам пластични спроводник.
#39
Posted 01 February 2022 - 11:20 AM
Evo slika sa selnom i ovim stoperom za sajlu kocnice, sto sam ti gore pomenuo, inace moj patent
Bar end shifteri, sad opet zavisi dokle ces da ga motas i kakav je volan, ali ima dva pristupa ako je drop bar.
Mota se ili skroz do kraja da izadje gde izlaze i kocnice, ili se mota nekih 15cm, pa buziri izlaze iz trake ospod ruckica kocnice.
Ideja drugog pristupa je da buzir ima manje krivina.
Dakle odatle buzir krece ka stoperima koje montiras u zoni down tube shifter pozicije, onda odatle krece sajla koja ide preko plasticne uvodnice na BB, zalepi je dvostranom trakom.
I to je to, sa duzim buzirom, znacajno ces pogorsati saltanje i povecati otpor kretanju sajle.
#40
Posted 01 February 2022 - 12:11 PM
Раније сам кепер мотао тако да цео бужир буде испод њега као код новијих шамараљки (када сам користио бар енд). Јасно ми је за шалтање, а код овог рама је бужир и за задњи нењач (који је био друмски) спроведен целом дужином до мењача. Рам фабрички нема стопере за прекид бужира, а пакован је са друмским мењачем.Evo slika sa selnom i ovim stoperom za sajlu kocnice, sto sam ti gore pomenuo, inace moj patent
Bar end shifteri, sad opet zavisi dokle ces da ga motas i kakav je volan, ali ima dva pristupa ako je drop bar.
Mota se ili skroz do kraja da izadje gde izlaze i kocnice, ili se mota nekih 15cm, pa buziri izlaze iz trake ospod ruckica kocnice.
Ideja drugog pristupa je da buzir ima manje krivina.
Dakle odatle buzir krece ka stoperima koje montiras u zoni down tube shifter pozicije, onda odatle krece sajla koja ide preko plasticne uvodnice na BB, zalepi je dvostranom trakom.
I to je to, sa duzim buzirom, znacajno ces pogorsati saltanje i povecati otpor kretanju sajle.
bmw 228i 0 to 60
Ова варијанта са штафом за кочницу не може да истовремено послужи и за штеловање сајле? Као регулатор? Можда затреба за предњи мењач.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users