Planovi za narednu godinu
#1
Postavljeno 03 January 2022 - 10:12 PM
- Pre svega, da vozim obavezno jedan 1000 km brevet, da bih mogao da se prijavim za PBP u prvom krugu i odaberem vreme starta kao i prošli put, a to je prva grupa na 90 sati. Imam jednu hiljadarku iz Soluna već 10. juna, pa imam nameru da rešim to pitanje odmah na početku leta.
- 4CC. Osim što mi se sviđa i planiram redovno da ga vozim, treba mi i zbog LEL-a 2025. (detaljnije ↓↓↓)
- Voleo bih da se okušam na trci u Sloveniji koju organizuje Marko Baloh, vozi se po kružnoj stazi od 11 km, pa koliko napraviš za 24 sata... To je krajem juna.
- Početkom avgusta vozi se Zagreb-Krakov-Zagreb, pa ako budem tamo negde u blizini (planiram i da tokom leta radim malo po Jadranu), mogao bih nakon Slo24 da svratim... ako ne idem na LEL.
- A da li ću ići na London-Edinburg-London, koji je posle PBP-a najprestižniji brevet na svetu (i sjajno organizovan, kažu), ne znam... A i ne zavisi samo od moje volje. Nema kvalifikacija, već se preostala slobodna mesta izvlače žrebom, nakon što se primaju neke posebne kategorije: članovi kluba, bivši volonteri, oni čiji bliski član porodice volontira itd. A u to "itd" spadaju i oni koji u prethodne 4 godine izvoze najmanje 1 brevet od 1200+ km po sezoni (ovoga puta, valjda zbog Covida, važi 4 u 5 zadnjih sezona, ali nemam ih).
Ako prođem na žrebu, razmisliću da li da idem u London ovog leta ili ipak ne, jer su veliki troškovi. A ako ne prođem, mogu sebi da obezbedim mesto za sledeće izdanje, 2025: prošle god. vozio sam 4CC (i 1001 milju), sledeće god. je PBP, a 2024. ponovo je 1001 milja, tako da mi samo fali nešto za ovu sezonu, a to će biti ili 4CC ili Zagreb-Krakov (ili oba).
*****
Imao sam i ludu ideju da vozim trku Norhcape-Tarifa (najsevernija → najjužnija tačka u Evropi), 7400 km, 80.000 D+, start je 20. juna, ali ipak odustajem (iako sam se već kao i prijavio na njihovom sajtu), jer sam izračunao da bi trebalo da potrošim oko 1500€ samo da se pojavim na startu (390€ učešče, pa tracker, pa put do severnog pola za mene i bajs, pa hoteli u Norveškoj). + otišlo bi mi preko mesec dana na put, vožnju i povratak, tako da... možda neki drugi put...
A možda neki drugi put i trka iz Italije do severnog pola, Northcape4000. Košta takođe blizu 400€, ali uračunat je i tracker, a u povratku može ponovo biciklom, lagano...
#2
Postavljeno 03 January 2022 - 10:43 PM
Kontaktiraj Planetbike ili Capriolo da ti sponzorišu te trke.Planovi za 2022. godinu:
- Pre svega, da vozim obavezno jedan 1000 km brevet, da bih mogao da se prijavim za PBP u prvom krugu i odaberem vreme starta kao i prošli put, a to je prva grupa na 90 sati. Imam jednu hiljadarku iz Soluna već 10. juna, pa imam nameru da rešim to pitanje odmah na početku leta.
- 4CC. Osim što mi se sviđa i planiram redovno da ga vozim, treba mi i zbog LEL-a 2025. (detaljnije ↓↓↓)
- Voleo bih da se okušam na trci u Sloveniji koju organizuje Marko Baloh, vozi se po kružnoj stazi od 11 km, pa koliko napraviš za 24 sata... To je krajem juna.
- Početkom avgusta vozi se Zagreb-Krakov-Zagreb, pa ako budem tamo negde u blizini (planiram i da tokom leta radim malo po Jadranu), mogao bih nakon Slo24 da svratim... ako ne idem na LEL.
- A da li ću ići na London-Edinburg-London, koji je posle PBP-a najprestižniji brevet na svetu (i sjajno organizovan, kažu), ne znam... A i ne zavisi samo od moje volje. Nema kvalifikacija, već se preostala slobodna mesta izvlače žrebom, nakon što se primaju neke posebne kategorije: članovi kluba, bivši volonteri, oni čiji bliski član porodice volontira itd. A u to "itd" spadaju i oni koji u prethodne 4 godine izvoze najmanje 1 brevet od 1200+ km po sezoni (ovoga puta, valjda zbog Covida, važi 4 u 5 zadnjih sezona, ali nemam ih).
Ako prođem na žrebu, razmisliću da li da idem u London ovog leta ili ipak ne, jer su veliki troškovi. A ako ne prođem, mogu sebi da obezbedim mesto za sledeće izdanje, 2025: prošle god. vozio sam 4CC (i 1001 milju), sledeće god. je PBP, a 2024. ponovo je 1001 milja, tako da mi samo fali nešto za ovu sezonu, a to će biti ili 4CC ili Zagreb-Krakov (ili oba).
*****
Imao sam i ludu ideju da vozim trku Norhcape-Tarifa (najsevernija → najjužnija tačka u Evropi), 7400 km, 80.000 D+, start je 20. juna, ali ipak odustajem (iako sam se već kao i prijavio na njihovom sajtu), jer sam izračunao da bi trebalo da potrošim oko 1500€ samo da se pojavim na startu (390€ učešče, pa tracker, pa put do severnog pola za mene i bajs, pa hoteli u Norveškoj). + otišlo bi mi preko mesec dana na put, vožnju i povratak, tako da... možda neki drugi put...
A možda neki drugi put i trka iz Italije do severnog pola, Northcape4000. Košta takođe blizu 400€, ali uračunat je i tracker, a u povratku može ponovo biciklom, lagano...
To što ti pokušavaš da ostvariš je skroz neobično i nesvakidašnje i verujem da bi im bilo interesantno da daju neki doprinos.
Nemanja Živlak je vozio po Australiji i ko zna gde još, neke lude maratonske vožnje, godinama, pratio sam ga svojevremeno, a sponzor mu bio Capriolo.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#3
Postavljeno 03 January 2022 - 11:20 PM
•
(Slo24 je kraj jula, a ne juna)
*
Ali ajde da vidimo još nečije planove.
Otac Jerosim će sa mnom na 4CC, to je već dogovoreno.
#4
Postavljeno 04 January 2022 - 08:52 AM
Ako ne uspe onda je moguć 4CC.
https://picasaweb.go...208760685671353
#5
Postavljeno 04 January 2022 - 11:52 AM
Baš tako naopako, u kontra smeru?Otac Jerosim već nekoliko godina čeka da se sklope kockice za 30-dnevno cikloturiranje od Nordkapa do Osla. Ako to nekim slučajem bude moguće ove godine onda je to to.. 2 polovina juna i 1 polovina jula.
Ako ne uspe onda je moguć 4CC.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#6
Postavljeno 04 January 2022 - 02:06 PM
Baš tako naopako, u kontra smeru?
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
Da, avionom do Alte.. pa do Nordkapa i nazad ciklom. Tako je lepše jer se od severa ide ka jugu gde bi ima kvalitetnog i bogatog sadržaja.
Severna polovina Norveške je prilično pusta pa je meni logičnije da motam odozgo ka južnom delu.
https://picasaweb.go...208760685671353
#7
Postavljeno 04 January 2022 - 03:49 PM
Nije loša varijanta ni vozom iz Štokholma do Narvika, koji je oko 500 km južno od Alte.
Odatle možeš kroz Norvešku nagore prema s. polu, a u povratku kroz Švedsku. Ili opet kroz N, ako više voliš (možda drugim putevina), skroz do dole.
#8
Postavljeno 04 January 2022 - 09:05 PM
Koliko sam istraživao cene, najjeftinije je avionom iz Bg do Štokholma (ne do Osla), pa odatle avionom do Alte. Odatle imaš 200 km do s. pola.
Nije loša varijanta ni vozom iz Štokholma do Narvika, koji je oko 500 km južno od Alte.
Odatle možeš kroz Norvešku nagore prema s. polu, a u povratku kroz Švedsku. Ili opet kroz N, ako više voliš (možda drugim putevina), skroz do dole.
U planu je povratak kroz celu Norvešku do Osla. Trenutno je poprilična zezancija zbog korone, traži se vakcina + karantin (bar je meni tako rečeno). I dok to traje ništa od tog puta.
https://picasaweb.go...208760685671353
#10
Postavljeno 05 January 2022 - 12:23 AM
Čini mi se da se tako govorilo kad sam bio mali, kao što se govorilo, na primer, BarCelona. Dok sada svi kažu BarSelona.
#12
Postavljeno 05 January 2022 - 01:39 AM
#14
Postavljeno 05 January 2022 - 10:20 AM
2. Da izvozam bar jedan brevet, mada je ovo vise zelja nego realnost.
3. Da predjem vise nego prosle godine, sto ce biti nadam se izvodljivo jer je prethodna bila uzasna, samo 1013km.
Originalna ideja je bila cela brevet serija, ali sumnjam da cu se dovoljno oporaviti.
#16
Postavljeno 03 January 2023 - 02:04 PM
Planovi za 2023. godinu
1. Brevet Paris-Brest-Paris
To ne smem nikako da propustim! Još kad se završio onaj prethodni, pomislio sam "leleeee, ko će sad da čeka 4 godine do sledećeg". Godine, kao što nam je poznato, lete k'o pomahnitale, pa eto dođe red na novi PBP, jubilarni dvadeseti. A da bih ga vozio, moraću do leta da izvozim kvalifikacionu seriju breveta (200, 300, 400 i 600 km). To ću obaviti tokom zime i proleća. Znači PBP mi je apsolutni prioritet za 2023. godinu. Sve ostalo može i da se odloži, i da se otkaže, ali on nikako.
2. Hoću da vozim trku B-Hard u Bosni i Hercegovini. Želim da osetim taj takmičarski adrenalin. Vozio sam prošle godine u Sloveniji slo24ultra, ali to je nekako više bila trka sa vremenom, pa i nisam bio nešto mnogo napaljen dok sam vozio.
B-Hard je i kvalifikaciona trka za Race Across America, pa ako već neću nikada (osim ako ne dobijem premiju na Novogodišnjoj lutiji ) moći da vozim taj čuveni RAAM (preskupo je), onda daj barem da budem RAAM kvalifikant (kvalifikacija važi 2 godine). To će mi biti cilj na toj trci. Računam da sam u mogućnosti da završim ispod tih 84 sati, koliki je vremenski limit za RAAM kvalifikaciju, a inače je 90 sati da bi se bio "obični" finišer te trke na 1200 km, koja startuje 10. juna.
3. Organizujem (ujedno i vozim) 1000 km brevet "Oh, Solune mio..." Krećemo 2. jula iz Leskovca. Idemo najpre do Soluna, pa u Ohrid, pa natrag u Le. Nadam se da će sve proći u redu, da će se brevet održati i da će biti barem desetak učesnika.
★
To gore su tri glavna cilja, a ako upadne još nešto, tim bolje... ↓
• 2. juna je 1000 km brevet u Grčkoj, pa ako se desi da izvisim za B-Hard, možda vozim taj brevet.
• 21. juna je 4CC, 1400 km brevet u Hrvatskoj, koji sam vozio 2021, pa ne bi bilo loše da napravim reprizu.
• slo24ultra (14. jul) ću verovatno ove godine propustiti (vozim ponovo sledeće), osim ako ne izvisim za sve pre toga. Onda bih možda išao na njega.
• 15. jula je RAP, Race Across Poland, koji WUCA ove godine računa kao prvenstvo Sveta u ultra biciklizmu. To je trka oko Poljske od 3600 km. Bilo bi lepo otići, ali...
• TCR, Transcontinental Race startuje 27. jula. Oduvek sam želeo da vozim tu najprestižniju ultra trku u Evropi, ali polako se 'ladim. Osim skupog učešća, morao bih da žrtvujem 15-16 dana (najmanje) posla u špicu sezone, tako da mi se baš ne isplati. Ako jednom dobijem na lutriji, idem sigurno...
*
Da ne zaboravim i na organizaciju još 2 breveta: 22. aprila 200 km i 9. septembra 300 km, koji će takođe startovati iz Leskovca, s tim što se može desiti da se taj jesenji pomeri za 16. septembar, jer će se 9. septembra voziti prvi 1200 km brevet u Srbiji, pa ću gledati da ga ne propustim...
★ ★ ★
Kad sam već kod planova, sa žaljenjem konstatujem da mi se od prošlogodišnjih skoro ništa nije ostvarilo, jedino jeste taj slo24ultra, tako da će za pozitivnu 2023. biti dovoljni i samo PBP, B-Hard i "Oh, Solune mio".
#17
Postavljeno 01 January 2024 - 02:49 PM
--------
★ Planovi za 2024. godinu ★
↓ ↓ ↓
B-Hard trka (15.6.)
Moram ponovo da je vozim, iz dva razloga:
1. Prošle godine malo glupo sam odustao u Višegradu (pišem uskoro na blogu sve detaljno), pa idem na popravni.
2. Svaka čast i brevetima, ali trke imaju neku sasvim posebnu draž. Naročito kad su dobro organizovane, kao što je ova. A i nema ih baš (mislim na ultra trke) u izobilju, u blizini.
1215 km, +16.000 m i vremenski limit 90 sati, a za RAAM kvalifikaciju 84 sata.
*
"Balkane moj..." (10.9.)
Organizovaću i voziti sa koleg(inic)ama iz Srbije i Grčke, a nadam se i iz Hrvatske i BiH (neki su se već raspitivali), taj brevet kroz 7 država Balkana (ruta: Leskovac-Solun-Ohrid-Tirana-Dubrovnik-Trebinje-Podgorica-Leskovac).
1600 km, oko +14.000 m i vremenski limit 130 sati.
*
I glavna vožnja u 2024:
RAP, Race around Poland (6.7.)
Trka oko Poljske (uz njene granice), koju WUCA (World Ultra Cycling Association) računa kao Svetsko prvenstvo (i za one sa pratećim vozilom, a i za soliste), a u kategoriji solo, bez podrške, biće to prvo SP u istoriji.
3600 km, +33.000 m i vremenski limit 12 dana.
★
1001 milja, 1600 km brevet u Italiji, nakon PBP i LEL, najprestižniji na svetu, startuje 16.8. Mislio sam da PBP i 1001 miglia nikad ne propuštam ("Milju" već vozio 2021), tj. da ih vozim dok mogu, ali...
Ako idem na RAP, zakasniću desetak dana na letnju sviračku turneju, pa bi bilo previše da i u špicu sezone žrtvujem još 7-8 dana posla da bih išao u Italiju (a koštaju i učešće, i put).
Ako nešto iskrsne, pa ne odem u Poljsku, a bude istekao rok za prijavljivanje, zamoliću organizatore da me prime da vozim taj lepi brevet...
*
Mislio sam da vozim i Cro Ultra 24.
To je trka u Hrvatskoj (i računaće se kao prvenstvo Evrope) na 24 sata po kružnoj stazi.
Ali mislim da ipak neću, jer vozi se 7-8 juna i možda ne bih stigao za 7 dana potpuno da se oporavim za B-Hard.
Drugi put.
• • •
Voziću i nekoliko sitnijih breveta, uglavnom u Grčkoj, ali možda i neki u Srbiji, a za dva sam ja prijavio organizaciju: 1.6. 300 km i 21.9. 200 km (startovi iz Leskovca).
* * * * *
- Učešće na B-Hard već sam uplatio.
- Za RAP u Poljskoj uplatiću za desetak dana. Cena postepeno raste: krenulo se sa 120€ u oktobru, trenutno je 168€, a krajem juna biće 320€.
closest shell gas station
#19
Postavljeno 03 January 2024 - 03:01 PM
U 2023. nisam čak otišao ni na turu, tako da bi bilo lepo da se u novoj 2024. vratim i tome.
Ako ti je za utehu nisam ni ja
https://picasaweb.go...208760685671353
#20
Postavljeno 03 January 2024 - 03:03 PM
(kopiram sa fb stranice, zato je opširno)
--------
★ Planovi za 2024. godinu ★
↓ ↓ ↓
B-Hard trka (15.6.)
Moram ponovo da je vozim
Samo se mora umreti.. sve ostalo je Božija volja.
https://picasaweb.go...208760685671353
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika