ne treba nista da se budzi kad moze da se nabavi originalni deo i da se ugradi.
Msm da to moze svako sa malo znanja, malo alata i dosta strpljenja.
U nekom predhodnom postu sam okacio i fabricke sifre delova da moze da odabere koji mu odgovara.
ako je to Teša koji je nekad (i sad ? ) pravio prohromske auspuhe, onda svaka preporuka.
Jeste vrv, taj.
Radi i sve ostalo od prohroma, stepenice itd.
Stari majstor koji zna da napravi, prepravi, nije klasičan menjač delova, radio u Prvoj petoletki. Ume da napravi šta god treba na strugu, glodalici itd.
Ovi što voze auto i moto trke, idu kod njega da spremaju i popravljaju suspenzije i amorte za trke.
Ako recimo treba kvadratna oring gumica da se stavi a nema original da se kupi, napravi novi klip na koji stavi okrugli oring standardne veličine i to bude posle još lakše i jeftinije za servis.
Ili ako su u amort stavili neku nestandardnu veličinu oringova, on to prepravi na neku standardnu meru i posle umesto da originalni set gumica plaćaš 50e kupiš za 300 din. sve što ti treba i servisiraš amort.
Za neke amorte na motociklima uopšte nije predviđen servis i reparacija, a skupi su kao đavo.
To majstor Teša sve lepo otvori, zameni potrošeno, ako je pojedena osovina, on je napravi, hromira, ako treba prepravi klipove, promeni gumice, napuni uljem, gasom, ugradi ventil za pumpanje i štelovanje tvrdoće i posle možeš da ga otvaraš i repariraš koliko hoćeš puta jer je sve prepravljeno i čak bolje odrađeno nego fabrički.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk