Imam samo jedno pitanje za tebe, da li zalis sto si ga kupio? evo sad je crni petak i na popustu je isti za 60k verujem da bolje za te pare nema.
Ne žalim, ali da se napomenem ovo je sekundarni bicikl Imam primarni, normalni bicikl sa uobičajenim komponentama SRAM X9 menjači i šifteri, Truvativ Stylo pogon, Shimano XT točkovi, Magura hidraulika. U odnosu na taj bicikl, ovaj kineski RING je neubedljiv ako se gleda samo kao bicikl. Ali kad se ukljuci eletro-asistencija, pesma se menja. Gde god stižem po gradu, vrlo brzo i bez znoja. Čak vuče pristojno i uzbrdo. U tom kontekstu se za 60K na akciji isplati.
Zamalo da kupim taj ring 20,nov u kutiji za jos manje para.Ali mi nesto oko tog brenda sumnjivo,gledao sam i trotinete.Na kraju kupio sam kineski mountain bike sa tockovima 27,5.Prenesi iskustvo sa kvalitetom izrade,opsti i sitnice.Baterija,predjeni put.Ako tocak ide u osmicu ,to se centrira kao i kod obicnog bajsa.Koji je srednji pogon?Glavna prednost tog bicikla je sto moze da se sklopi i preveze.
Brend samo lepe na postojeći kineski model bicikla. Ovaj isti bicikl se po svetu prodaje pod mnogim brendovima, a izvorno kineski brend je CMACEWHEEL, npr ovde. Samo mu menjaju kapacitet baterije i snagu elektromotora i neke sitnice tipa širina guma i branici, i potom prodaju RING i slični uvoznici kao svoj brend, na lokalnim tržištima.
Kvalitet izrade kada pričamo o aluminijumskom ramu i opreme je ispod nivoa prosecnog bicikla ovde na forumu. Aluminijumske cevi rama su spojene zavarivanjem, kvalitet zavarivanja deluje OK. Ram je simetričan po mojoj slobodnoj proceni i tu nema zamerki. Kvalitet šarki koje dozvoljavaju da se bicikl sklopi su takođe OK. Nemaju lufta, robusne su i deluju da neće popustiti u nezgodnom trenutku u toku vožnje. Da bi se bicikl sklopio treba malo snage, ali kada se uvežba par puta, postaje lakše jer čovek nauči gde da rukama drži ram kako bi ga efikasno sklopio ili rasklopio.
Baterija je deklarisana sa 36V i navodno 8000 mAh. Nemam opremu da bih testirao bateriju od nominalnih 36V na kapacitet, tj. koliko lažu ali generalno 20-25km bez problema može da izgura mojih 90kg mase. Punjenje traje 4-5 sati i u uputstvu piše da se baterija ne ostavlja preko zime u hladnoj garaži.
Kad pričamo o bateriji, da bi se izvadila potreban je ključ, pa je krađa baterije malo otežana tom činjenicom. Baterija je sakrivena u onoj najdebljoj cevi rama. Može da se puni ili dok je u biciklu ali i kada se izvadi.
Pogon je neki no name rekao bih, ništa ne piše na njemu i ima samo jednu "brzinu", tj. jednu veličinu lančanika. Ne postoji prednji menjač na ovom biciklu. Pedale su plastične i sklopive. Kada sam uzeo bicikl mislio sam da ću prvo zameniti pedale, ali su toliko praktične jer su sklopive da sam odustao od zamene prvi put kad sam ubacio bicikl u gepek auta
Da, glavna prednost je što može da se sklopi i preveze. Pre neki dan vozio auto u servis, i na oduševljenje majstora -- izvadio bicikl i odvezao se nazad do kuće.