#1
Postavljeno 26 September 2021 - 04:26 PM
#3
Postavljeno 26 September 2021 - 11:41 PM
yup!
Originalni TREKov adapter (koristili ga i drugi iz te grupacije kao sto su Gary Fisher i Klein)
fabricko resenje u periodu posle 2000te kad je izgledalo da se ne zna kojim ce putem da ide razvoj kocnica..
IS2000 verzija
postojala i PM verzija
#4
Postavljeno 01 March 2022 - 05:19 PM
Na bicikli sam napravio manje upgradee. Presao sam na 1 x 10 tako sto sam na 11-36 kasetu dodao extender 42t a da bi imao mesta za extender skinuo sam 17t i napred sam stavio 32t nw. Gume su 29x2.1 rocket ron sa tubolito unutrasnjim. Prilikom dodavanja ekstendera na kasetu nastao je problem jer je ''skok'' na kaseti bio preveliki. Posto je izvadjen 17t da bi bilo mesta za 42t, kaseta je isla 19t pa 15t sto je bilo previse. Da bi napravio koliko toliko balans umesto 15t sam stavio 16t pa sada kaseta ide 19t-16t-13t-11t. Tako da ako neko planira slicnu vrstu konverzije nek planira i zamenu jednog malog sproketa.
#6
Postavljeno 02 March 2022 - 09:03 AM
Loše stvari su: Kadenca, veliki skokovi između broja obrtaja kada se menja brzina. Brže se troše delovi jer dolazi do uvijanja lanca. Menjači za 10 brzina nisu predviđeni za 1x tako da u vožnji (spust po kamenitom i/ili terenu sa korenjem i/ili truckavom terenu) može doći do spadanja lanca sa prednjeg lančanika ako nema držača/graničnika.
Ako se prelazi na 1x bolji izbor je 1x11 i/ili 1x12 sa odgovarajućim delovima predviđenim za 1x.
To je isto solidno skuplja varijanta a prednost nije velika ako je uopšte i ima u odnosu na 2x10.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
And now something completely different
#7
Postavljeno 02 March 2022 - 12:05 PM
Kako to misliš menjači za 10 brzina nisu predviđeni za kamenit teren i zašto spada lanac?Dobre stvari su: Lakši malo bicikl i malo čistiji volan. Manje delova za menjanje. Nema skupljanje blata na šelni prednjeg menjača ali to se može rešiti sa SRAM XX prednjim menjačem ili pravljenjem tanke šelne za direkt mount menjače (dosta veća peripetija).
Loše stvari su: Kadenca, veliki skokovi između broja obrtaja kada se menja brzina. Brže se troše delovi jer dolazi do uvijanja lanca. Menjači za 10 brzina nisu predviđeni za 1x tako da u vožnji (spust po kamenitom i/ili terenu sa korenjem i/ili truckavom terenu) može doći do spadanja lanca sa prednjeg lančanika ako nema držača/graničnika.
Ako se prelazi na 1x bolji izbor je 1x11 i/ili 1x12 sa odgovarajućim delovima predviđenim za 1x.
To je isto solidno skuplja varijanta a prednost nije velika ako je uopšte i ima u odnosu na 2x10.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Staviš NW lančanik i ne treba graničnik, takođe postoje i 10 brzinski menjači sa kvačilom tako da ne zaostaju ni u tom pogledu za 11 i 12 faz.
Jedina bitna razlika je što 10 fazni menjač ne podržava kasete sa velikim zupčanicima kao npr 11 ili 12 brzina.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#8
Postavljeno 02 March 2022 - 12:36 PM
I koja ti je sad razlika izmedju 2x10 i 1x10?
Meni je isto 2x10,razmišljao o 1x10,ali ne znam treba li mi to.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
I ja sam vozio 2x10 ali to je bila prepravka sa 3x10 i zezao me je prednji menjac prebacivao mi preko 2 sajbne,spadao a i posto mi je ram 28 nisam imao mesta za gumu 29 (zbog selne prednjeg menjaca). Zavisi sta vozis ( po ravnom ili blaze uspone ili jake uspone po neravnom terenu,sa prednjom sajbnom 32t i pozadi najmanji 11t ne mozes po ravnom brze od 25-27 km/h , odnos, barem u mom slucaju, 32t 42t mogu da penjem po off roadu uz jace uspone.
#9
Postavljeno 02 March 2022 - 03:18 PM
Kako to misliš menjači za 10 brzina nisu predviđeni za kamenit teren i zašto spada lanac?
Staviš NW lančanik i ne treba graničnik, takođe postoje i 10 brzinski menjači sa kvačilom tako da ne zaostaju ni u tom pogledu za 11 i 12 faz.
Jedina bitna razlika je što 10 fazni menjač ne podržava kasete sa velikim zupčanicima kao npr 11 ili 12 brzina.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
Upravu si, loše sam se izrazio trebao sam biti određeniji. NW hoće uraditi posao isto i "clutch" na SRAM (VER. 2) menjačima kao i na Mikroshift-u (shimano nema na x10). Kada neće zadržati lanac je upotreba NW sa menjačem bez "clutch"-a (čuven po tome je SRAM XX zadnji menjač) ili još češće spadanje je upotreba prednjeg lančanika koji nije narrow - wide.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
And now something completely different
#10
Postavljeno 02 March 2022 - 03:21 PM
Ima shimano na 10 fazu clutch sistem, ne na svim 10 fazima, ali ima na nekimaUpravu si, loše sam se izrazio trebao sam biti određeniji. NW hoće uraditi posao isto i "clutch" na SRAM (VER. 2) menjačima kao i na Mikroshift-u (shimano nema na x10). Kada neće zadržati lanac je upotreba NW sa menjačem bez "clutch"-a (čuven po tome je SRAM XX zadnji menjač) ili još češće spadanje je upotreba prednjeg lančanika koji nije narrow - wide.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#11
Postavljeno 02 March 2022 - 03:31 PM
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
And now something completely different
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika