@Serbian_Spirit
Hvala na predlogu. Korman da dignem ne mogu jer je lula na vrhu vile, a svi spejseri ispod njega. Lula je u tek blagom pozitivnom uglu. Mogu da je okrenem naopako i uperim u nebesa ali mi tako bajs odvratno izgleda. Radije ne.
Sic mi je poprilično širok za standarde drumskih siceva, čak 15 cm. Ne znam koliko ima smisla da idem na još šire kad mi ovo što se sedalnih kostiju tiče apsolutno perfektno odgovara.
Inače ram je Cannondale Caad10, veličina 56 a lula 110mm. E sad ovaj ram se smatra agresivnim i više je naklonjen tradiocionalnoj nego kompakt geometriji. To što Milovuk piše ima nekog smisla. Proizvođač ramova je predvideo da za tu i tu visinu rama najbolje paše određena dužina lule. Naravno, dužina se može malo korigovati ali meni je 2 do 3 cm kraće ili duže od standarda već ekstremno. Da sam mogao da biram radije bih uzeo Caad8 koji ima nešto malo opušteniju geometriju, koji milimetar tamo i ovamo ali na kraju znači. No ispala mi prilika da pazarim desetku i nisam se pokajao. Bajs je za alu ram veoma lagan, krut, odlično prenosi snagu, ali opet kažem i više orijentisan na performanse nego na udobnost.
Da se razumemo, ja idem na vožnje vikendom koje traju uglavnom oko 4 sata, i tu već posle 3 i po sata osećam da me recimo malo vrat boli. Nije strašno ali osećam.. Da li je to definitivno pokazatelj da mi je dohvat predugačak?
Inače pre jedno 2 nedelje smo drug i ja bili na još dužoj vožnji, nešto oko 5 i nešto sati gde smo se dosta penjali i spuštali i obojica smo otpali. U tom stadijumu gde sam već bio na izmaku snaga shvatio sam da recimo ne osećam neke nelagode u predelu vrata, nego da sve dolazi isključivo iz donjeg dela tela. Zato ja kažem, ko na drumašu dobro upre, noge bole toliko da se ovo drugo ni ne oseća.