TOUR DE FRANCE 2021
#21
Postavljeno 12 July 2021 - 09:36 PM
#22
Postavljeno 13 July 2021 - 04:24 AM
Btw, jel se meni čini ili na hronometru uglavnom voze nešto manje kadence? ŠTa znači nešto manje, tipa devedesetak a opet idu kao brzi voz.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#23
Postavljeno 13 July 2021 - 08:00 AM
Ne znam da li se vama dešava, ali ja kad npr. nekom ko ne vozi bajs pomenem da povremeno bacim oko na TDF često dobijem komentar tipa "Brate kako možeš to da gledaš, nije ti dosadno" . U suštini jako retko pogledam celu trku, najviše gledam zadnjih 40,50 km jer se tad najviše nešto dešava ali dok nisam vozio bajs ne da mi nije padalo na pamet da gledam nego haos. Ali valjda kad čovek nekako kroz svoje iskustvo na biciklu shvati koje oni patnje i uživanje na biciklu proživljavaju onda mu postaje zanimljivo.
Btw, jel se meni čini ili na hronometru uglavnom voze nešto manje kadence? ŠTa znači nešto manje, tipa devedesetak a opet idu kao brzi voz.
Pa da, ali 90 nije manja, nego savrsena kadenca. Pogacar kada je skoro dobio neku brdsku etapu i na brdu je drzao konstantno 90. Naravno ima izuzetaka, Lens je imao prosecnu kadencu od 100 na svakoj trci. Znaci prosecnu.
#24
Postavljeno 13 July 2021 - 09:13 AM
Takođe potpuno netačno. Pogačar objavljuje vožnje na Stravi, npr: https://www.strava.c...354617451649382
Au, pa gde dade ovo, tek mi deluje potpuno nenormalno - on ima prosečnu brzinu skoro 36 km/h na etapi sa 4500m uspona... Na etapama sa 2-3000 uspona prosek preko 40-43 opušteno... Kad ima 1300m elevacije prosek je preko 45...
Interesantno je da ima i podatak o kadenci i uvek je oko 87-90 u proseku. Inače mi u momentu bi čudno što objavljuje na Stravi, kao može konkurencija da gleda, a onda razmišljam verovatno konkurencija ima i bolje načine da detaljno analizira njegovu vožnju
#25
Postavljeno 13 July 2021 - 09:44 AM
#26
Postavljeno 13 July 2021 - 12:25 PM
Au, pa gde dade ovo, tek mi deluje potpuno nenormalno - on ima prosečnu brzinu skoro 36 km/h na etapi sa 4500m uspona... Na etapama sa 2-3000 uspona prosek preko 40-43 opušteno... Kad ima 1300m elevacije prosek je preko 45...
Interesantno je da ima i podatak o kadenci i uvek je oko 87-90 u proseku. Inače mi u momentu bi čudno što objavljuje na Stravi, kao može konkurencija da gleda, a onda razmišljam verovatno konkurencija ima i bolje načine da detaljno analizira njegovu vožnju
Zato sto kadencu moze ko god se malo razume u biciklizam da pogodi u 5 obrtaja gore dole. To se zna sve odavno a i vidi.
Nema podataka o Heart rate, ili ja ne vidim. E to bi bilo zanimljivo za konkurenciju.
Ne
#28
Postavljeno 13 July 2021 - 03:54 PM
Sve pod strogim nadzorom i uputstvima trenera i cele ekipe ljudi, lekara, nutricionista, psihologa, fizio terapeuta i ko zna čega što stoji iza toga.
Slično je i kod rezultata atletičara, plivača, dizača tegova i svih profesionalnih sportista, prosto time se bave, to im je posao i za rekreativca to je nedostižno i ne može ni približno da se upoređuje.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#30
Postavljeno 13 July 2021 - 04:40 PM
I sto je najvaznije voze u grupi.
Grupa je grupa, to svi znamo. Ali pogledaj prosecne brzine na pojedinacnim hronometrima. To je jednostavno druga galaksija, nemamo mi sta da se poredimo, ni izbliza sa njima. A da ne pricamo o brzinama na planinskim teskim etapama, gde od grupe nema nista. Nego covek na coveka.
#35
Postavljeno 13 July 2021 - 10:07 PM
I zatvorene ulice za saobraćaj, nema stajanja, gas patos od starta do finiiša. I pik sezone, trka i motivacija.. ne vožnja, nego trka, gde se daje sve od sebe.
Ako rekreativci mogu sa saobraćajem i ponekim stajanjem da imaju proseke od 30 na prilično brdovitim "etapama" naravno da 36 km/h nije ništa neobično za najbolje na svetu.
#36
Postavljeno 14 July 2021 - 04:24 AM
Profesionalne trke su jedna sasvim druga liga, totalno neuporedive sa amaterskim vožnjama.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#38
Postavljeno 14 July 2021 - 08:29 AM
Nije jednostavno reci to zavisi puno od spoljnjih uslova koji su promenljivi kao što je vetar.
Ali recimo za 25km/h ne treba gotovo nikakva narocita snaga svega 100-tinak vati ali već za 35km/h treba više od duplo snage a za 50km/h otprilike treba 4 puta (400%) više snage koja opet da napomenem zavisi od spoljnjih uslova.
na linku koji je dao @Fiery se vide i podaci za 54 druga takmicara osim Pogacara.
U svakom slucaju performanse su sasvim u skladu sa vrhunskim sportistima i vrhunskom opremom, ako niste takvi glupo je da se poredite sa njima.
Interesantan članak, da ne nagadjate ko se koliko kretao na brdu ili na ravnom sve se vidi vrlo detaljno
A i zanimljivo je sto su takmicari poceli da objavljuju podatke na stravi, mada dosta njih drzi skrivene podatke o snazi ili pulsu..
https://www-cyclingw...in-the-pyrenees
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
#39
Postavljeno 14 July 2021 - 09:47 AM
E sad ko je probao da popravi prosek sa 30 na 35, kolike su ti muke i fizicko naprezanje. A gde su onda 60 na sat. Tako kao sto sam rekao, oni su vanzemaljci za sve nas.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika