Može svaki bicikl sa blatobranima i paktregerom, da možeš da kačiš teret ili bisage (ne nosi se samo hrana u kutijama, već i mnogo toga drugog).
Nikako drop korman, zbog manevrisanja, brzih promena pravca, kočenja, penjanja na ivičnjak i sl. Gume dovoljno široke da budu udobne, a da ne budu balast.
Bolje je da je bicikl lakši, bićeš brži, ali nije obavezno, jer i onako svaki čas staješ - što zbog traženih adresa, što zbog semafora, pešaka itd. Kurirska kondicija, za 30-50 km dnevno stiče se za nedelju dana i lakšim i težim biciklom
Preporuka je da mehanika bude najjednostavnija, jer je lakša i jeftinija za popravku. Arčiti basnoslovno skup bicikl na kuririsanje je čisto bacanje para - za taj posao ti treba tovarna mazga.
Sticanjem iskustva, postaješ efikasniji - više dostava, a manje kilometara - ne lutaš više u traženju adresa i pažljivije čitaš uputstva koja dobiješ od centrale. A kad dođeš do te faze, onda ćeš već znati kakav bi ti bicikl bio najidealniji