Ево и одговора Петру у вези са Ролофом...
Имао сам велике планове за путовања, између осталог и са Ролофом којег сам имао, али их (за сада, али је питање хоћу ли уопште - једноставно, немам могућности, читај новца ) нисам остварио. Ролоф је био са ремеником, па сам најпре тражио начин да ставим ланчаник, али сем пар предлога за сам свој мајстор начин, то овде нисам успео да урадим. Неколико година раније сам стицајем околности имао једну баш матору ролоф главу на којој сам уз помоћ Игора Ралића заменио ланчаник, али је он тада позајмио неки алатић и још нешто из иностранства, што ми касније није било доступно.
Елем, касније сам га ставио на неки Тут Тереин рам (после сам тај рам продао због за нијансу мање величине) и возио тако са каишем. Возио сам га нешто мање од годину дана, али само градске и приградске вожње, па само та искуства могу да поделим. Користио сам и бисаге, али мале и опет не на дугачким вожњама. Био је диск варијанта (конверзија не диск варијанте у диск варијанту захтева алат и делове који требају да се инсталирају да би могао да се стави ротор, једноставно цела та страна главе изгледа другачије у међусобном поређењу). Дакле, глава ради савршено, ручица за мењање јесте грип шифт, али после два дана се навикнеш и само шкљоца, не мислиш о предњем мењачу. Свуда се пење, а може и да пегла прилично брзо. Нема крљања, мења и у месту и у вожњи, скидање точка једноставно ради замене гуме, замена уља такође (једном годишње или на неку километражу). У односу на Алфине 11 је неупоредиво бољи, не знам каква је ова варијанта са брзинама у кућишту погона. Не фали брзина, глатко мењање, лепо изгледа, права ствар за путовања. Жао ми што нисам с њим возио и неке дуже релације.