Poštovani forumaši, u poslednje vreme razmišljam da svoj bicikl predadim u električni, ili da kupim električni bicikl ili čak i neki buđavi trotinet (iako se bojim malih točkova). Za jedan deo dana mi treba da vozim bez napora, mogu malo da vrtim pedale, to mi je ok, samo da se ne preznojim.
Konsultovala sam neke bicikliste entuzijaste kojima verujem, oni su me uputili na neke druge koji su odlični ali trenutno ne rade preradu u električni, onda sam zvala neke servise (vrlo ljubazni ljudi). Meni bi značilo da baterija može da pređe bar 40km iz jednog punjenja a brzina mi nije bitna uopšte, jer inače vozim trotoarom 10-15km/h i ne treba mi više od toga, plus ne volim brzu vožnju a na drumu se ne osećam bezbedno i baš smeta mi buka. Moja težina je 90kg.
Ono što sam do sada saznala je da bi prerada bicikla u električni koštala nešto malo manje od gotovog električnog sklopivog bicikla, ali najjetinijeg. U Beogradskim servisima koštala bi više. Moj prerađeni bicikl bi bio teži (ukupno 25kg) nego gotov električni (19kg) ali bi baterija sa prerađenog bicikla mogla da se skine kad doteram bajk pred svoj ulaz, što meni odgovara pošto ga ionako nosim iz 2 puta u stan peške na 3. sprat (prvo ponesem ranac i sve potrepštine koje sma kupila, onda se vratim po bicikl). Ceo elektro komplet kod prerađenog bicikla je otporan na kišu. Sa jednim punjenjem kod prerađenog bicikla moglo bi da se pređe 80km (ovo mozda nisam dobro razumela, možda je 50km). Verujem da ljudi iz servisa imaju iskustva i da prerada jeste najbolja varijanta na duze staze, bar zbog toga što vozim bicikl koji sam prema sebi prilaagođavala godinama.
Prednost gotovog bicikla je njegova manja težina i što se sklapa.
Treća opcija je trotinet do 300 eur, čijih se malih točkova bojim ali bih ga vozila isto kao bicikl - sporo i trotoarom.
Jedan trotinet je
https://www.ringspor...1-black/p-2327
a drugi je
https://gigatron.rs/...utron-n1-220752 (manji su tockovi)
Uglavnom je sve ravno, uzbrdo bih ga gurala ako treba, nema veze, to je 500m (uzbrdica kod bazena 11. april na Novom Beogradu).
Šta biste vi izabrali?
Znam da nije poenta bicikla da bude električni, ali meni treba ta opcija kad idem na posao jer stvarno ne mogu da se presvlačim. U povratku bih vrtela pedale regularno. U slučaju da trotinet bude najbolji izbor, od rekreacije u povratku sa posla ništa, ali dobro. Bar nije mnogo koštalo. Ima preko MTS-a ovoj Ring-ov trotinet za 1600 din mesecno na 4 rate. Podnošljiv izdatak mesečno.