Prekratka viljuska
#2
Postavljeno 26 November 2020 - 06:11 AM
Ovo je vrlo dobro pitanje. Da li je pametno i sigurno produzavati vrat viljuske ili ne?
e-Motion biike ride:
#5
Postavljeno 26 November 2020 - 09:34 AM
Ok, hvala na savetima. Estetski mnogo bi lepse izgledalo kada bi se zavarivanjem dodao nastavak. Ali je naravno bezbednost mnogo, mnogo vaznija od estetike.
e-Motion biike ride:
#6
Postavljeno 26 November 2020 - 09:48 AM
Slobodno vari, samo prvo kod strugara da ti taj deo sto se vari, napravi iz dva precnika. Jedan precnij je precnik vrata vile, a drugi bude uzi i dugacak jedno 4 cm koji se ucuka u postojeci vrat i samo se ostavi par milimetara kanala gde ce var da dodje. To ne moze vise ni kamion da polomi.
#7
Postavljeno 26 November 2020 - 10:40 AM
Samo obrati paznju da taj unutrasnji deo ne bude predugacak pa da posle ne mozes da ubacis jez.
Ako se ovako zavari kao sto je preporuceno i ako vari onaj ko stvarno zna a ne komsilja koji ima aparat pa crvka iz hobija 3 puta godisnje (kao ja ), nema sansi da pukne.
#10
Postavljeno 26 November 2020 - 02:30 PM
Idu drugi ležajevi tačnije druge šolje i na vilu se nareže navoj. Ne ubacuje se jež.A kako ces sa ovim da stegnes viljusku da nema luft, tj gde ces da stavis jeza?
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
And now something completely different
#13
Postavljeno 26 November 2020 - 06:19 PM
Slobodno vari, samo prvo kod strugara da ti taj deo sto se vari, napravi iz dva precnika. Jedan precnij je precnik vrata vile, a drugi bude uzi i dugacak jedno 4 cm koji se ucuka u postojeci vrat i samo se ostavi par milimetara kanala gde ce var da dodje. To ne moze vise ni kamion da polomi.
Пре неколико година је мој пријатељ са којим повремено возим то урадио код правог мајстора управо на тај начин. Бицикл га и даље служи а он не спада испод 110 килограма. Е сад, постоје мишљења и за и против и оба су заснована на аргументима.
#14
Postavljeno 26 November 2020 - 06:38 PM
Koji Ahead sistem kada je vila kratka? Ovde ima dovoljno mašinaca da ti objasne da to ne može bez varenja ili bez navoja. Ovo gore što su stavili je nastavak koji se ubaci u viljušku koja je na navoj da bi stavio A-head lulu. Taj nastavak nije za produžavanje vile.
Evo kako to izgleda
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
And now something completely different
#15
Postavljeno 26 November 2020 - 07:48 PM
Пре неколико година је мој пријатељ са којим повремено возим то урадио код правог мајстора управо на тај начин. Бицикл га и даље служи а он не спада испод 110 килограма. Е сад, постоје мишљења и за и против и оба су заснована на аргументима.
Радио сам и ја али само за друм варијанту и круту вилу. За амортизер вилу и даље стојим иза онога шта сам написао.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#16
Postavljeno 26 November 2020 - 07:53 PM
Naravno svako ko medju prijateljima nema nekoga ko to dobro radi, ne isplati mu se da placa usluge, ako postoje ti vec pomenuti adapteri.
#17
Postavljeno 26 November 2020 - 08:00 PM
Радио сам и ја али само за друм варијанту и круту вилу. За амортизер вилу и даље стојим иза онога шта сам написао.
Ovo kako si uradio nije ni na pony bicikli da se vozi i naravno da nije sigurno. Mora da se pravi iz dva precnika kako sam napisao da sa nabije u originalnu viljusku i onda se vari. I postoji samo jedan var, nema 2 kako kod tebe na slici. Jos jedan razlog zasto ste ovo lose uradili je taj sto ti je var stariji od cevi. Kad se ostsavi kanal izmedju nabijenog dela i onog sireg, var bukvalno bude posle obrade takav da se ne vidi a popuni taj kanal od nekih 5 mm savrseno. I da uradio sam u svojoj karijeri preko 20 amortizera i svi su jos u opticaju.
Ove gluposti da se ne vari ne bih komentirao, samo pokazuje veliko neznanje. kad je nesto dobro zavareno nema sanse da pukne na varu, moze da pukne svuda pored vara ali na dobrom varu ne.
#18
Postavljeno 26 November 2020 - 08:11 PM
Ovo kako si uradio nije ni na pony bicikli da se vozi i naravno da nije sigurno. Mora da se pravi iz dva precnika kako sam napisao da sa nabije u originalnu viljusku i onda se vari. I postoji samo jedan var, nema 2 kako kod tebe na slici. Jos jedan razlog zasto ste ovo lose uradili je taj sto ti je var stariji od cevi. Kad se ostsavi kanal izmedju nabijenog dela i onog sireg, var bukvalno bude posle obrade takav da se ne vidi a popuni taj kanal od nekih 5 mm savrseno. I da uradio sam u svojoj karijeri preko 20 amortizera i svi su jos u opticaju.
Ove gluposti da se ne vari ne bih komentirao, samo pokazuje veliko neznanje. kad je nesto dobro zavareno nema sanse da pukne na varu, moze da pukne svuda pored vara ali na dobrom varu ne
Е нек си ми рекао
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#20
Postavljeno 26 November 2020 - 08:32 PM
Pa sto da ti ne kazem kad lupetas, Ne vari se. Vare se lokomotive, vagoni, brodovi, al viljuska, to je svemirski brod. Koje prederasude i neznanje da je to strasno.
Немам проблем са својим незнањем, то мотивише да се научи. Чак немам проблем ни кад ми неко каже да пишем/каже глупости и да лупетам. Али ми никад неће бити јасно одакле толика потреба за омаловажавањем и покушавањем унижења. Молим колеге да ми опросте на незнању и игноришу све шта сам написао у овој теми. Даље се не настављам. Жив био.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika