Čitajte obojica, vrlo ste pronicljivi i lako će te shvatiti šta je za koga.
Šta je jeftino, a šta skupo. Pa na primer meni je sve jeftino. Nikad u životu nisam imao taj problem, niti gledam tako na život. Još da se bavim i sa tim tipovima filozofiranja. Ceo život gledam da mi bude lepo i da uživam.
Ne vidim da ste ironični, iz vas izbija iskrenost i svaka vam čast što ste takvi, ali meni ne treba palamuditi i objašnjavati šta treba da radim.
Napisao sam iskustvo kakvo sam imao sa biciklom, Petarl ostavi komentar i onda krećete vi sa vašim teorijama i savetima. Nije prvi put, sećam se ja bilo je toga još.
Gadjan kaže raspadaju se lanci, točkovi ....a na kvalitetnim biciklama se menjaju potrošni delovi. Pa druže šta je točak, lanac pedala, ako nije potrošni deo. Verovatno treba da menjam nalepnice. Ili malo prelaziš km, pa ne stigneš da potrošiš.
Ne treba veličati. A šta da radim? Ja samo iznosio moje iskustvo. Da kukam, da plačem, sa šest lanaca prešao 100.000 km, sa jednim 33.000 km. Prednji točak 56.800 km. Jeftino, nisam znao da treba da menjam.
Šteta da se kupuje novo. Ma nije. Šteta je kad se razmišlja o kupovini i parama. Šteta jekomplikovati život, baviti se nekim nebitnim stvarima i pametovati misleći da sve znaš. Kod mene taj problem ne postoji. Menjam kad osetim da treba ili kad se pokvari. Kad dođe vreme za kupovinu, kupi se. Jbm li ga bar me to ne opterećuje. Vrednost.
I gde god da odem došem kući. Sa pređenih skoro 118.000 km uvek došao kući. U šta treba da se uzdam osim nogu. A i ako one zakažu, pa valjda ću se snaći.
Naopako da sam imao po vama skuplje delove na bicikli. Pa ja bi omašio kuću. Ko zna dokle bi stigao.
Malo odužih, ako bude trebalo, pisaću još.