Singlespeed Freewheel
Postavljeno 24 August 2020 - 09:28 PM
nedavno sam nabavio jedan road bike alu ram i zelim da sklopim singlespeed freewheel (mozda i fixie), pa me interesuje koji mi pogon, tockove, gume i kocnice preporucujete? Idem na jednostavnost i estetiku, za sada mi je nekako Miche pogon zapao za oko, napominjem da sam totalni laik kad su u pitanju bicikli, ne interesuju me menjanje brzina i kilometraza, zelim samo da bicikl bude lep, lagan i brz.
Unapred zahvalan!
Postavljeno 25 August 2020 - 04:44 PM
Ovo na slici ti je celicni rucno radjen ram, svajcrske proizvodnje od rejnolds 531 cevi...
bombon, samo ako ti odgovara velicina. Poseduje kose (pod uglom) kuke, tako da (iako nisu vodoravne) postoji verovatnoca da ces moci da zategnes lanac bez ugradnje dodatnog zatezaca, koja po meni kvari izgled bicikla.
...za nable mozes da trazis fixi nable, ili obicnu za free wheel,pa da navujes fixni zupcanik.
fixi lancanik na obicnoj nabli..postoji (realna) opasnost da se lancanik (samo) odvrne prilikom kocenja prenosom...
msm da je fixi nabla bolja preporuka. Ako novac zaista nije problem
Video sam lancanike za single-speed lanaca koji imaju 6 rupa u rasporedu za rotor disk kocnice
pa se prednja glava postavi nazad, naopacke, tako da lancanik dodje sa desne strane.
Postavljeno 26 August 2020 - 05:16 AM
Single speed/fixed gear nabla - ima lockring za svaki slučaj, za fixie lančanik, a koristi i "industrijske" (ketridž) ležajeve, što ima manu (u principu treba poseban, dosta skuplji alat za zamenu), a prednost je što zapuštanje održavanja ne dovodi do potrebe za zamenu nable:
Prednja nabla - isti model:
Pogon - na četvrtku je, ali ne nađoh SS pogon sa Hollowtech patronom, a da ima lancobran i da piše da lancobran neće kačiti single-speed lanac ako se stavi (42 i 44 zuba opcije, mislim da je 42 zuba zahvalnija varijanta):
Sturmey Archer Single Chainset with Detachable Ring & Guard - 170 mm