Jump to content


Fotografije

Breveti po belom svetu


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
363 odgovora na ovu temu

#341 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1889 posts

Postavljeno 17 February 2023 - 03:06 PM

I, iako se već 2 godine ne trkam više :D , i dalje uvek volim da ponesem hranu za ceo prvi dan, ako je 300+ km brevet u pitanju. Lepo spremim šta se meni sviđa, a ne da jedem šta uspem da nađem usput...

Nadam se da će mi višegodišnje iskustvo sa takvim načinom vožnje pomoći na B-Hard trci za 111 dana. :)
  • 0

#342 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 17 February 2023 - 03:16 PM

U bre pa kako je onda ta Grčka tolika brevet sila ko što stalno kažeš kad niko ne vozi brzo. :D

Kad tako lako pobeđuješ pa ti je čak prestalo biti zanimljivo. xD

Dođi ovde kod nas, ima uvek naprženih, nećeš biti prvi drugi sigurno, eto izazova hahah.


  • 0

#343 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1480 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 17 February 2023 - 03:22 PM

Ljudi su izmislili točak, bicikl i sva ostala prevozna sredstva da bi išli brže, dalje, lakše... Normalno je da postoji prirodna potreba da se izmeri koliko je to brže, dalje i lakše, onda da se uporedi itd. Nema ništa loše u takmičarskom duhu.
  • 3
The sea, the sea

#344 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1889 posts

Postavljeno 17 February 2023 - 03:32 PM

Ma jeste... Pa koliko puta na običnoj vožnji vidim u retrovizoru da me sustiže neki biciklista ili grupa njih, pa stisnem gas i ne dozvoljavam da me preteknu. :D
Ili na nekom usponu volim da prozujim pored nekog ko se muči. :)
Ništa loše u tome ne vidim. I mene tako prestižu.

*

Gađane, ovi dole Atinjani su nezgodni, uvek ima nekih mladih i jakih kojima brevet služi kao trening. Moje tzv. "pobede" su bile na severu Gr, gde je slabija konkurencija.
Jedini put sam ovde dole prvi završio to sa trekingom na 600 km.
(i kad sam to rekao da sam lako stizao prvi? :) )

A Gr je brevet sila po broju breveta i učesnika tokom godine, 5. sila u Evropi (samo D, I, F i GB su ispred).
  • 3

#345 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14995 posts

Postavljeno 17 February 2023 - 04:07 PM

Gadjane, razbio te Mica, ima zenu, decu, sezdeset godina... Dzaba se trudis ta tim karbonskim biciklom i sprintericama :)


  • 3

#346 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 17 February 2023 - 04:21 PM

Kad smo se mi to poredili i u čemu? xD

Pa i ti si me inače razbio, u nošenju maske četiri godine, i primanju višestrukih doza :D nečega, ko zna čega, ali šta ću, moje polje je biciklizam, zato sam i ovde, jbg poslušnost mi ne ide od ruke tako dobro.


  • 0

#347 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1889 posts

Postavljeno 19 February 2023 - 09:23 AM

1-My2-Uq-K4-DWXX-2.jpg



Juče 300 km brevet. :)
- 82 učesnika
- Vreme odlično (ako izuzmemo vetar)
- Ruta lepa
- Desio se i incident na brevetu: jednog biciklistu udario je auto (nije hteo da ga sačeka da prođe, pa da se posle uključi na put), ali kažu da je dobro, više se povredio od pada, nego od udarca automobila (džipa), odvežen je u bolnicu, a oštećeni bicikl odnela je policija.
- Nisam imao nameru nešto da žurim i jurim, kao što sam i napisao uoči breveta, ali pošto sam, kao i obično, poneo hranu za ceo dan, ispalo je da mi je na pauze otišlo manje od 13 minuta (12:43, otišlo na 2 normalne kontrole i 2 sa fotografisanjem, 2 točenja vode i nekoliko "ispuštanja"). Tako da sam neplanirano uradio ono što sam hteo prošle god. na istom ovom brevetu, a nisam uspeo, a to je pauziranje manje od 15 minuta (tada sam imao 17,5 minuta stajanja). Sad mi ostaje, od tih starih fiks ideja pauziranje manje od pola sata na 400 km brevetu i manje od 45 minuta na 600 km brevetu :D .
- Završio sam za 13 sati i 29 minuta, prošle godine za 14:16, ali tada je bilo nešto više uspona (malo se razlikovala ruta).
- Medalju na kraju nisam uzeo, po prvi put, na svom 36. brevetu (ali doneli mi onu od prošle god. :) ), jer su sa 10€ otišle na 15€, što mislim da je malo previše. Ubuduće uzimaću "odlikovanja" samo sa dužih breveta.

(sad idem na izlet u Atinu, pošto je nedelja i nema posla :) :) :) )
  • 4

#348 Nesoni

Nesoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1045 posts

Postavljeno 19 February 2023 - 03:06 PM

Ne znam da li je podatak o pauzi impresivan ili zabrinjavajuć
Priznaj da si ovladao tehnikom "šoranja u vožnji".
Na veliko nezadovoljstvo onih tik iza tebe
Čestitke za još jednu impresivnu vožnju

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  • 0

#349 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1889 posts

Postavljeno 19 February 2023 - 07:02 PM

Fala...
Pišanje u letu nisam nikad probao da izvedem, niti nameravam. Ali oblačenje, svlačenje, klopa itd. to da.

A moram da vežbam takve stvari, jer na B-Hard jedino tako moći ću da izbegnem poslednje mesto: znači da ne spavam, ne pijem vodu, ne pišam... :D

*

Inače, nemam pojma koji sam po redu stigao, kad sam došao nije bilo nikoga, a moguće je da je neko već došao, završio formalnosti s organizatorom, pa otišao.
  • 0

#350 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1889 posts

Postavljeno 13 March 2023 - 01:32 PM

Screenshot-2023-03-12-18-16-24-608-2.jpg


Juče 200 km brevet, krug oko ostrva Lefkada, pa još malo po okolini (da bi se ne nakupila kilometraža).

Bilo je oko 30 učesnika.

U noći uoči breveta uspeo sam da odspavam samo sat i nešto (zaspao oko 5:30, alarm zvonio u 6:45), a i noć ranije samo oko 4 sata, tako da sam se vukao k'o prebijen tokom prvog dela breveta. :)

Ruta lepa, šta drugo reći...

Sa zapadne strane Lefkade, more ima neku nestvarno plavu boju (FOTO ↓), i to samo na jednom delu od oko desetak km uz obalu i par km prema pučini. Zašto i kako... koja li je tajna... stvarno ne znam.

*

Brevet vozio 8:47 i završio ga za 9:15.


IMG-20230312-101434.jpg
  • 5

#351 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1889 posts

Postavljeno 13 March 2023 - 02:03 PM

Zašto more na zapadnoj strani ostrva Lefkada ima tako neobično plavu boju?

Chat GPT: More na zapadnoj strani ostrva Lefkada ima predivnu i neobičnu plavu boju zbog svojih prirodnih karakteristika i geološkog sastava. Ovo područje poznato je po svojim spektakularnim plažama sa tirkiznim i svetloplavim vodama koje se razlikuju od drugih obala u Grčkoj.

Jedan od glavnih razloga ove boje je čistoća mora i nedostatak zagađenja u tom području. Takođe, veliki uticaj na boju mora ima i beli pesak koji reflektuje svetlost i odbija druge boje osim plave, dajući vodi neobičan plavi ton.

Još jedan faktor koji utiče na boju vode na ovom području je geološki sastav ostrva Lefkada. Ostrvo je pretežno stenovito i brdovito, što znači da se ne zadržava puno sedimenta u vodi. To rezultira izuzetno prozirnom i bistrom vodom koja doprinosi njenom plavom tonu.

Konačno, sunce koje je obilato prisutno tokom cele godine, dodatno pojačava plavu boju mora na zapadnoj strani ostrva Lefkada. Sunčeve zrake osvetljavaju vodu i reflektuju se na njoj, što dodaje još više intenziteta plave boje.

Sve ove prirodne karakteristike zajedno doprinose neobičnoj plavoj boji mora na zapadnoj strani ostrva Lefkada.
  • 3

#352 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1889 posts

Postavljeno 13 March 2023 - 02:12 PM



https://i.postimg.cc...ch-lefkada.webp
  • 1

#353 mhetlerovic

mhetlerovic
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 531 posts

Postavljeno 13 March 2023 - 09:16 PM

Lefkada je prelepo ostrvo, ja sam bio kolima, zamišljam samo koliko je dobar krug biciklom... Ima i ruta kroz centar ostrva, tu je isto prelepo ali verujem da je dosta napornije biciklom, i ovako ima puno elevacije.

Jel znaš možda jesu li popravili stepenište koje vodi do Egremni plaže? (ova sa slike) uništeno je u zemljotresu pre nekoliko godina ali ga nisu bili popravili, ja sam prošle godine bio na moru tu u blizini Preveze ali mi se čini da je informacija bila da i dalje ne radi inače bismo sigurno otišli, predivno je...
  • 0

#354 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1889 posts

Postavljeno 13 March 2023 - 10:15 PM

Pojma nemam...


(pozdrav iz Preveze :) )
  • 0

#355 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1889 posts

Postavljeno 23 March 2023 - 10:50 PM

U subotu vozim 400 km brevet.
Samo 95 učesnika, zato što je start/cilj u gradu Lamia, koji je 200 km od Atine. Inače, da je bliže, bilo bi 150 najmanje... :)
  • 0

#356 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1889 posts

Postavljeno 26 March 2023 - 12:23 PM

● Juče 400 km brevet iz grada Lamia (200 km severozapadno od Atine)
● Brevet 5 Nomos (region, provincija, okrug, županija...): Lamia-Volos-Larisa-Trikala-Kardica
● 95 učesnika
● Start u 10 sati (kasnio 6 minuta)
● Završio sam u 03:59

● Što se tiče kvalifikacije za Pariz-Brest-Pariz, trenutno stanje:
②⭕⭕ km ✅
③⭕⭕ km ✅
④⭕⭕ km ✅
⑥⭕⭕ km ❌ (vozim u maju mesecu)

● Nisam snimao vožnju aplikacijom, pa sam podatke upisao preko slike od prošlogodišnje vožnje istog breveta. Tada sam izludeo, jer sam između 250. i 350. km imao (po mraku) 5 bušenja i zamena guma.

● Brevet je protekao u redu, sve normalno, nemam ništa posebno da istaknem.

Brevet-Lamia-2.jpg
Screenshot-2023-03-26-14-57-26-777.jpg
  • 2

#357 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1889 posts

Postavljeno 16 May 2023 - 01:49 PM

Izveštaj sa breveta... ↓↓↓
(kopiram sa fb str, pa zato ima nekih objašnjenja, jer ne poznaju svi brevet pravila)

*

Screenshot-2023-05-14-14-47-37-995.jpg

Ovaj brevet, koji sam vozio sad u subotu, bio mi je važan iz dva razloga:
1. Kao kvalifikacija za Pariz-Brest-Pariz;
2. Kao test za ultra trku B-Hard.

*

1. Uz ranije izvožene brevete od 200, 300 i 400 km, sa ovim 600 km brevetom ispunio sam kvalifikacionu normu za učešće na velikom PBP-u, koji se vozi od 20. do 24. avgusta. Biće preko 8.000 učesnika iz celog sveta. Održava se jednom u 4 godine (ja bio 2019.), tako da ne sme da se propusti tek tako...

2. B-Hard se približava, još oko 25 dana do starta 10. juna iz Banja Luke. To je ultra trka na 1200 km (1215 km i 15.500 metara elevacije). Ovaj brevet poslužio mi je kao test (način vožnje i neki noviteti u opremi) za tu trku.



A sad o vožnji...

Start je bio zakazan za 22:00 u petak. Jeste nezgodan termin (ako se ne požuri, ulazi se duboko i u drugu noć, ili čak i u naredni dan), ali opet, kao noćnoj ptici, meni je više odgovarao nego da je bio u 6 ujutro, na primer...

Pripreme su mi odnele više vremena nego što sam planirao i malo sam zakasnio, stigao sam na start u 22:02. Nigde nikoga... Raspitujem se kod ljudi koji sede u obližnjem kafiću i oni mi kažu da su biciklisti već otišli. Meni je čudno bilo što nema barem nekoga iz organizacije, jer znam da je vreme za start uvek 60 minuta, znači od 22h do 23h, u ovom slučaju.

Odmah da kažem da je stvar bila u tome da su oni bili zavučeni 15-ak metara, u dvorištu jednog kafića, nisu bili na ulici, pa ih zato nisam našao.

I šta da radim... krenem ja bez kartona (koji moramo da imamo, jer nam u njega lupaju pečate i upisuju prolazna vremena na kontrolnim tačkama), nadajući se da će se na prvoj KT, na 98. km, rešiti problem. Mislio sam da su i organizatori krenuli sa biciklistima i da će biti na kontroli, pa ću tamo dobiti svoj karton.

Međutim, sustižući usput kolege brevetaše i razgovarajući sa njima (a to sam namerno radio sa mnogima, da bi mi, eventualno, ako zatreba, bili svedoci da sam i ja vozio od početka, tj. nisam se naknadno ubacio :D ), dobio sam informacije da zapravo na prvoj KT neće biti organizatora, već će kontrolu obaviti osoblje iz tog fast fooda gde ćemo se zaustaviti.

Vidim ja da je vrag odneo šalu, a ovaj brevet mi je veoma bitan zbog PBP-a, pa vrlo rado prihvatam ponudu jednog kolege da pozove organizatora (njegov broj piše na kartonu) i objasni mu moj slučaj. Sve se to dešava tokom vožnje, baš na jednom usponu... (jedan kolega diktira brojeve, drugi tipka po telefonu)

Organizator mu je rekao da nema problema, da će da javi kontrolorima da stiže i jedan padobranac bez kartona, a da će mene taj moj karton da čeka na cilju, pošto je tamo ostao.

Pošto mi mnogo laknulo nakon toga, zahvalim se kolegama na pomoći i odlepršam...

E da, namera mi bila, a imajući u vidu B-Hard trku, da vozim onako kako bih i tamo vozio: malo brže nego što inače vozim (a inače sam dosta spor :( ) i sa što manje pauza. Poneo sam dovoljno hrane (8 sendviča, između ostalog... :D ), tako da sam minimum 300 km miran, a verovatno i više...

Vozio sam 7-8 puta u životu tu deonicu uz more od Korinta prema Patri i ovo je bilo prvi put da nije bilo talasa, da nema vetra. A obično duva ili sa istoka, ili sa zapada.

U mestu Ksilokastro (Drveni zamak :) ) bila je prva kontola. Tu mi je žena iz radnje na jednom listu papira udarila pečat, upisala vreme i stavila svoj potpis (rekoh joj da otcepi veći deo lista, da bi mi isti poslužio i za naredne KT) i odmah sam nastavio dalje...

Već je bilo oko 02h i milina za vožnju, jer nema tog drljavog vetra, a nema ni saobraćaja.

Na kontrolu u Patru, koja je na 202. km stižem tačno u 6h, taman kad je svanulo, znači za 7:55 (krenuo sam u 22:05): desetak minuta pauziranja (voda, wc, oblačenje...) i oko 7:45 čiste vožnje. Jeste valovito pored mora, ali nema na tih 202 km ni 1000m elevacije.

Dobijam pečat od koleginice sa kojom sam vozio dve hiljadarke (2018. i 2019.), a koju su postavili da lupa pečate u Patri, i teram dalje...

E, ali tek sad počinje zabava... :)

Ranijih godina na ovom brevetu, od Patre do Pirgosa ruta je išla uz more. Međutim, sad tamo ima velikih radova na putu, pa smo išli alternativnim pravcem. Zato je i brevet ispao kraći, samo 590 km.

A ta nova deonica je opasno brdovitaaaa... :D
Oko 93 km jednom pravcu, u oba znači oko 186 km, a ukupna elevacija je oko 3000 metara (aplikacija Ride With GPS povećava, tako da ukupna elevacija za ceo brevet nije tolika koliko piše na slici, već za jedno 20% manje).

Ali ok, ajmo malo da treniramo i uspone. Jer na B-Hard biće 15.500 metara (pravih). :)

Vreme je bilo super za vožnju po tim brdima: nit' toplo, nit' hladno, i uglavnom oblačno...

Stižem u Pirgos, čekiram se na KT u jednoj taverni, pa odmah nazad. Imao sam do tada oko 30 minuta stajanja (može to i bolje, recimo kao na 300 km brevetu pre 3 meseca, na kom sam imao manje od 13 minuta ukupnih pauza). Okrećem nazad u 10:35 otprilike (ne sećam se tačno), znači 295 km, za oko 12 sati i 30 minuta ukupno.

Nazad do Patre istim tempom. Srećem usput bicikliste (bilo je oko 40 učesnika na brevetu) koji voze svako svojim ritmom. One poslednje susrećem kad sam bio već oko 60 km od Pirgosa (znači oko 120 km iza mene su bili) i pitam se gde su izgubili toliko vremena, pošto je od Elefsine (start) do Patre vrlo laka deonica. A istovremeno ih i žalim, jer ne samo da će videti još jedan izlazak Sunca, nego teško da će završiti do podneva narednog dana, ako tako nastave...

U Patru stižem oko 15:05. 388 km za tačno 17 sati, a ukupno stajanja oko 40 minuta. Znači vožnja oko 16:20 (prosek ispada nešto manje od 24 km/h).

Naravno, opet se ne zadržavam dugo na KT, već odmah nastavljam dalje...
Računam da bih mogao na cilj najkasnije do ponoći, znači čak i da potrošim 1 sat više nego u odlasku.
Tako bih završio brevet ispod 26 sati.

Međutim...

Negde na 12-13. km od Patre već je došlo vreme da se nešto ubaci u kljun, ali bilo mi je muka, gadila mi se bilo koja hrana. Pokušavam da jedem na silu (hleb), ali jedva gutam. Pa onda neke napolitanke... Isto. Ja hoću da gutam, a hrana hoće da se vraća. Ne ide nikako...

Naravno, totalno sam usporio...

Crne misli mi dolaze...

Šta ću na B-Hard, ako me ovako nešto zadesi? Mislim, pošto mi nije ni prvi put. Već sam imao takvih problema na 2-3 duža breveta, kao i prošlog leta na trci slo24ultra, i uvek tako negde nakon 400-500 km.

Imam još nešto hrane (jedan sendvič i neke slatke stvari), ali da bih malo promenio, stanem i kupim Coca Colu i picu. Coca Cola je dobra u ovakvim slučajevima i pomogla je malo, pa sam uspeo nekako i tu picu da pojedem (u 3 nastavka).

Mislio sam da kriza prolazi, tako mlitav vozio sam već 2-3 sata, ali vratila se. Pa sam ponovo stao i opet kupio Coca Colu, ali i jedno mlekce od ½ litra. Nije da je nešto mnogo pomoglo, ali eto... nastavio sam da vozim. Najbolje je bilo da sam mogao da stanem i možda malo odmorim, dam vremena želucu da se povrati iz mrtvih ( :D ), možda i da dremnem pola sata... ali hteo sam da vidim kako će teći dalje ako nastavim da vozim.
(a i ne spavam nikad na brevetima do 600 km, pa nisam hteo ni sad)
I kako je teklo dalje?
Pa nikako... :) Vozio sam sporo, bezbroj puta zastao na kratko, počeo je na pola puta i vetar da mi duva u facu...

Stigao sam u Elefsinu oko 01:37. Znači na 202 km od Patre, potrošio sam 10 sati i 32 minuta (u odlasku 7:55).
Na pauze mi je u prvih 400 km (do početka krize) otišlo ukupno 40 minuta, a u tih poslednjih 190 km 1 sat i 10 minuta.

*

Retko koristim gelove, ali na B-Hard moraću da ponesem 7-8 komada, baš za ovakve situacije, jer lakše je to popiti, nego žvakati hranu... a i za želudac je valjda lakše...



Sutradan, negde oko 12h (u podne), dok sam napuštao Elefsinu, video sam petoro brevetaša kako uleću u grad. Ok, bili su unutar vremenskog limita, koji za 600 km iznosi 40 sati (završavaju 2 sata ranije), ali baš sam se pitao kako li su preživeli još jednu celu noć i celo jutro...
  • 3

#358 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4469 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 16 May 2023 - 06:10 PM

MI 1966@ kako je brevet 600 ispao 591km? Aha, pročitao sam.. alternativni pravac skratio rutu.


  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#359 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1889 posts

Postavljeno 16 May 2023 - 09:02 PM

Pa može valjda +, ali i - 15% (čini mi se). Vozio sam jedan od 230 km, a evo sad i 591.
Hteo sam da obrnem neki krug na kraju, da bih prebacio 600, ali mrzelo me i ostade 594.
  • 0

#360 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4469 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 17 May 2023 - 05:08 AM

Dodatnih 10% na 200 ili 300 je ok, ali na 600 je mnogo. To su minimum 3 sata vožnje i ako nekome treba 38h da završi 600 to znači da neće uspeti.
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353




2 članova čita ovu temu

0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika