Prelazak na 25mm gume,isplati li se?
#185
Postavljeno 11 September 2020 - 11:06 AM
Nije to do kila koliko je do asfaltapreuzmi.jpg
Poslano sa mog KING_KONG_3 koristeći Tapatalk
Pa to ne možeš da promeniš, kile možeš
#186
Postavljeno 11 September 2020 - 11:13 AM
Ma nemaju oni pojma, ti ne ideš na ture, pa da sediš 10 sati dnevno na bajku.
Kojak je zakon. Kako budu padale kile, biće sve udobniji
Kojak je do yaya.. dovoljno brza i dovoljno udobna.
https://picasaweb.go...208760685671353
#187
Postavljeno 11 September 2020 - 11:19 AM
Zezam, necu vracati. To ce biti motiv za sledecu godinu da se kile skidaju. Za ovu godinu drugari dosta, planiram jos danas otici na voznju, vise se nema ni vremena a i dosadilo je taman
Te voznje jednom u 15 dana nemaju smisla, ubise poslije grcevi par dana tako da cu se vjerovatno danas oprostiti od bicikla i preci na boks vrecu
Nisam uspio u planu, plan je bio 110 kg i prosjecna brzina sto blize 30km/h, zavrsavam sa 120kg(skinuo oko 13kg) i prosjecna brzina 25-26 sa kadencom 85-87, nisam nezadovoljan ali moglo je bolje da sam manje jeo, jbg
Poslano sa mog KING_KONG_3 koristeći Tapatalk
#188
Postavljeno 05 October 2020 - 07:16 PM
Dodao bih jos i da je bitna razlika sa koje gume se na koju prelazi.
Primera radi, ja sam vozio gume Schwalbe Durano Plus 23mm, a kada sam sa njih presao na Continental GP 5000 samo 2mm sire, razlika je bila ogromna jer je Conti guma mnogo meksa, udobnija, ima bolji grip i lepi se za asfalt, ali shodno tome je i guma manje otporna na busenje ali svakako podize kvalitet voznje.
Isto tako, treba paziti kod odabira guma jer jako cesto su gume sire nego sto proizvodjac navodi, a to pogotovo ume da bude problem da se gume montiraju na starije ramove gde nema mnogo mesta...
bravo sve ste u pravu
Da dodam da je GP5000 trkacka high end guma dok je Durano trekking guma za duge destinacije , uz mnogo veci otpor prilikom kotrljanja ali i daleko boljom zastitom od busenja.
#189
Postavljeno 05 October 2020 - 07:21 PM
Lakse vratiti 42 gume, eno ih pri ruci nisam ih ni pakovao
Zezam, necu vracati. To ce biti motiv za sledecu godinu da se kile skidaju. Za ovu godinu drugari dosta, planiram jos danas otici na voznju, vise se nema ni vremena a i dosadilo je taman
Te voznje jednom u 15 dana nemaju smisla, ubise poslije grcevi par dana tako da cu se vjerovatno danas oprostiti od bicikla i preci na boks vrecu
Nisam uspio u planu, plan je bio 110 kg i prosjecna brzina sto blize 30km/h, zavrsavam sa 120kg(skinuo oko 13kg) i prosjecna brzina 25-26 sa kadencom 85-87, nisam nezadovoljan ali moglo je bolje da sam manje jeo, jbg
Poslano sa mog KING_KONG_3 koristeći Tapatalk
Ne postoji debeo biciklista koji vozi vise od 100 km nedeljno. Razlog tome je sto se kilogrami samo tope nakon pocetnih 30 minuta aktivnosti. Da dobro ste procitali, naucnici i treneri kazu da prvih 30 minuta prilikom neke sportske aktivnosti trosimo energiju koju smo uneli u organizam hranom, iz zeludca i da se tek posle toga trose masne naslage. Zato nema ultramaratonca dugoprugasa ili bicikliste koji vozi duze ture da je debeo.
Vi niste uspeli da dodatno spustite kilazu samo iz razloga sto niste dovoljno dugo vozili.
Naravno da je jako bitna i ishrana.
Npr citao sam skoro poredjenje izmedju 800 kalorija unetih od brokolija npr i koka kole. Koka kola pravi haos u organizmu gomila masti zaustavlja razlaganje istih dok brokoli pospesuje. Tako da nije samo bitno koliko kalorija unosimo vec sta i kako jedemo.
Vise o tome ovde
https://www.trcanje....vorene-jednake/
Samo da dodam da se kilogrami gube tj masti trose sa drumskim biciklizmom , sa mtb ili treking to ide tesko iz prostog razloga sto se vozi daleko sporije , samim tim je manji utrosak kalorija po predjenom kilometru ili satu aktivnosti.
Ja sam pre 4 godine imao preko 100 kg sada imam oko 80 kilogrami su krenuli ubrzano da se tope nakon sto sam poceo da vozim prvo ciklokros a potom drumasa.
Danas sam cini mi se u nikad boljoj kondiciji u zivotu sa svojih 40 i kusur godina.
#190
Postavljeno 05 October 2020 - 08:13 PM
Poslano sa mog KING_KONG_3 koristeći Tapatalk
#191
Postavljeno 05 October 2020 - 08:42 PM
https://www.2bike.rs...2-deo/?p=244839
#192
Postavljeno 05 October 2020 - 10:27 PM
Gdje su sad treneri i naucnici, pojeo ih poljak usput
Sjetio sam se da je bio bas debeo a vozi bicikl, motivisalo me da stisnem zube prosle godine, kad moze on toliko pa mogu i ja 50km
Kalorije, kalorije i samo kalorije, budes u deficitu i kile idu dole, vozio bicikl stotine kilometara ili sjedio u fotelji za kilograme je bitno da unosis manje i samo to. Evo ja ne vozim i ne idem u teretanu nekih mjesec dana, jedem samo brzu hranu i nisam se udebljao nimalo al radim ujutro od 6 pa evo do ponoci, skoro svaki dan mi takav...
Poslano sa mog KING_KONG_3 koristeći Tapatalk
#193
Postavljeno 02 November 2020 - 06:45 PM
Ne postoji debeo biciklista koji vozi vise od 100 km nedeljno. Razlog tome je sto se kilogrami samo tope nakon pocetnih 30 minuta aktivnosti. Da dobro ste procitali, naucnici i treneri kazu da prvih 30 minuta prilikom neke sportske aktivnosti trosimo energiju koju smo uneli u organizam hranom, iz zeludca i da se tek posle toga trose masne naslage. Zato nema ultramaratonca dugoprugasa ili bicikliste koji vozi duze ture da je debeo.
Vi niste uspeli da dodatno spustite kilazu samo iz razloga sto niste dovoljno dugo vozili.
Evo ja sam ti živi primer da postoji debeo biciklista
Ja nedeljno imam sigurno 2 nekad 3 vožnje od 50-60km sa usponom na frušku goru i dole (oko 270m nadmorske visine), na trekingu sa prosečnom brzinom između 25-29kmh, što će reći 2-2.5h vožnje (bez pauza) sve zavisi koliko se nameračim taj dan da izguram uspone, a opet imam 125kg :S
Ako idem na kratke vožnje, uglavnom su po ravnom (eventualno most ili nadvožnjak su usponi, ali to se ni ne računa) to je ili 15 ili 20km "pun gas" tj izgubim oko 2km dok ne izađem iz grada i 2km kada se vraćam, ali to je 11-16km pun gas i tad vozim oko 30kmh (28-32) i kile idu slabo dole :S
Cannondale Trail 6 2020, 1x11 XT M8000 + Deore M5100 11-51, DT Swiss 240s napred i nazad sa WTB i29 30mm, Deore M6100 kočnice sa 180mm
xt napred i nazad, Onza Porcupine White, Ergon GA2 Fat
Norco Fluid HT1 2022 1x12 XT M8100 full, XT M8120 + 203mm napred i nazad, DT Swiss 350 + DT Swiss e532 + Onca Porcupine White 2.4, CrankBrothers 170mm Highline 3, Spank Vibrocore + ODI waffle grips
Norco Fluid FS3 2021 1x12 M6100 + XT M8120 + 203/180mm, DT swiss X1900 25mm, Maxxis Mionin DHF + DHR, Crankbrothers 150mm Highline 3
Merida Cross MD20 2016, 3x8, MT200 kočnice, Ergon GA3, Schwalbe Tour GT 40mm
Merida Cross 20, 2010, 2x9 Alivio
Scott Contesa JR 20, Schwalbe Smart Sam Plus, Shimano MT400, customed točkovi, xt 772, 11-36 9s kaseta
Scott Ransom 600 2022
#194
Postavljeno 02 November 2020 - 08:19 PM
Ako kile nikako ne mogu da idu dole, onda ne treba da ih skidas na biciklu nego za stolom. Dzaba ti ako potrosis 2000 kalorija na bajsu ako uneses 5.
Nije bicikl nikakav carobni stapic za skidanje kila. Svakako da moze u tome da pomogne, ali problem gojaznih ljudi ne lezi iskljucivo u cinjenici sto ne voze bicikl.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#196
Postavljeno 02 November 2020 - 11:17 PM
Ja sam već prešao 18.000 km u ovoj drljavoj godini i vožnje su mi uglavnom 100+ km,
ali nisam od početka sezone skinuo 1-1,5 kg koji su mi bili višak, već sam nabacio još jedno kilo...
#197
Postavljeno 13 December 2020 - 02:39 PM
Sad pogledah na Stravi.
Kendina i uopšte skoro najjeftinija guma na tržištu a da je relativno lagana oko 330g i koja može da "prođe", model K191, mi je izdržala ovoliko:
Jedna 4 030 km (bila pozadi) a druga (koja je bila napred pa prebačena nazad) 5 805 km.
Obe su skinute kada već nisu mogle da izdrže pritisak od oko 7bar-a, i kada su pokazale devijaciju. Dakle do krajnih granica su vožene, pred pretnjom pucanja.
Kada sam ih kupio, bile su nove, ali su mi delovale da su dosta stajale, jer kada ih uporedim sa sadašnjim koje sam kupio, još više sam ubeđen da je tako i bilo.
Možda će Vam biti zanimljivi ovi podaci pa sam ih napisao. OK ne utiče samo kilometraža na trošenje guma, već i pritisak, masa vozača i td.
Jel pratite trošenje guma?
#198
Postavljeno 13 December 2020 - 03:10 PM
#199
Postavljeno 13 December 2020 - 05:29 PM
Nzm, ovo su 23-622, raskopusale se samo tako...kilometraža tačna u metar. Ali rekoh, i kao nove delovale loše. E sad ove druge koje sam uzeo izgledaju mnogo, mnogo bolje...nzm ali ja gume brzo pojedem a pumpam na propisno, nisam težak vozač. Ali vozim po vrućinama stalno i na +40 ja sam na drumu, zapravo tad najviše i volim
#200
Postavljeno 13 December 2020 - 05:40 PM
Mnogo je bitno da ih rotiras prednja - zadnja trajaće bar 50% više.
Ako već znaš da traje 5000, zadnju prebaci napred na 2500km
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika