Zavrseno farbanje i postavljanje nalepnica
Kako vam se dopada?
Postavljeno 01 May 2020 - 04:28 PM
Gde si radio "okrenute" dropove i kako? Treba paziti, malo ako se mrdne, od rama nema ništa. Kako ste vršili fiksiranje rama? Ako možeš taj detalj malo da objasniš i ufotkaš. Mesing/Hartletovanje?
Da,hartletovanje za dropove,a autogeno na spoju seat tube i seat stays-a. Odsekao seat stays kompletno sa starim dropovima,pa sam skratio chain stays na 380mm od centra osovine pogona. Zatim sam razdvojio seat stays(neutralisao nosac kocnice i blatobrana) levi seat srays na desnu stranu i desni na levu.Na dropove hartletovao vec priprenljene dropove u obliku c,kasnije samo bruselicom napravio ulaz,tj odctranio visak Naravno sve lepo odmedeno i pricvrsceno samo za zavariti.posle samo malo oblikovao dropove,i to je to.Na kraju sam samo uzeo meru za ukrutu na seat stays,ali bez mogucstva montiranja kocnica i blatobrana,jer mi ne trebaju (dovoljna je prednja kocnica).Posle uz minimalno podesavanje,sve je bilo u centru.Bez ruku od prvoga dana,vozim bez proplema,ne vuce ni u jednu stranu Naravno i prednja vila je dokupljanna (sa berze). Inace Rog Maraton ram sam kupio sa otpada za 150 din.
Postavljeno 01 May 2020 - 05:05 PM
Ovo je majstorstvo, ozbiljan zahvat i treba biti majstor da sve ispadne kako treba. Bravo!Da,hartletovanje za dropove,a autogeno na spoju seat tube i seat stays-a. Odsekao seat stays kompletno sa starim dropovima,pa sam skratio chain stays na 380mm od centra osovine pogona. Zatim sam razdvojio seat stays(neutralisao nosac kocnice i blatobrana) levi seat srays na desnu stranu i desni na levu.Na dropove hartletovao vec priprenljene dropove u obliku c,kasnije samo bruselicom napravio ulaz,tj odctranio visak Naravno sve lepo odmedeno i pricvrsceno samo za zavariti.posle samo malo oblikovao dropove,i to je to.Na kraju sam samo uzeo meru za ukrutu na seat stays,ali bez mogucstva montiranja kocnica i blatobrana,jer mi ne trebaju (dovoljna je prednja kocnica).Posle uz minimalno podesavanje,sve je bilo u centru.Bez ruku od prvoga dana,vozim bez proplema,ne vuce ni u jednu stranu Naravno i prednja vila je dokupljanna (sa berze). Inace Rog Maraton ram sam kupio sa otpada za 150 din.
Postavljeno 01 May 2020 - 08:38 PM
Postavljeno 01 May 2020 - 09:54 PM
Ovaj bi bio idealan
Pozdrav kolega, ako se ne varam, mislim da smo se jednom upoznali, iz ZR si zar ne?
Inace, sto se tice tih keirin volana, Nitto B125 je nesto plici i samim tim udobniji od B123.
Ponesto ima kod Nemaca da se naruci, kao npr: https://www.bike24.com/p294363.html
https://www.bike24.com/p294368.html
https://www.bike-com...-Lenker-p67058/ - cini mi se da je ovaj najpovoljniji a i to je ta B125 varijanta, plica.
Inace, ako se narucuje direktno iz Japana, preporucujem Alex's Cycle, izuzetna radnja.
Postavljeno 02 May 2020 - 05:04 AM
Da,hartletovanje za dropove,a autogeno na spoju seat tube i seat stays-a. Odsekao seat stays kompletno sa starim dropovima,pa sam skratio chain stays na 380mm od centra osovine pogona. Zatim sam razdvojio seat stays(neutralisao nosac kocnice i blatobrana) levi seat srays na desnu stranu i desni na levu.Na dropove hartletovao vec priprenljene dropove u obliku c,kasnije samo bruselicom napravio ulaz,tj odctranio visak Naravno sve lepo odmedeno i pricvrsceno samo za zavariti.posle samo malo oblikovao dropove,i to je to.Na kraju sam samo uzeo meru za ukrutu na seat stays,ali bez mogucstva montiranja kocnica i blatobrana,jer mi ne trebaju (dovoljna je prednja kocnica).Posle uz minimalno podesavanje,sve je bilo u centru.Bez ruku od prvoga dana,vozim bez proplema,ne vuce ni u jednu stranu Naravno i prednja vila je dokupljanna (sa berze). Inace Rog Maraton ram sam kupio sa otpada za 150 din.
Postavljeno 02 May 2020 - 09:38 AM
Pozdrav kolega, ako se ne varam, mislim da smo se jednom upoznali, iz ZR si zar ne?
Inace, sto se tice tih keirin volana, Nitto B125 je nesto plici i samim tim udobniji od B123.
Ponesto ima kod Nemaca da se naruci, kao npr: https://www.bike24.com/p294363.html
https://www.bike24.com/p294368.html
https://www.bike-com...-Lenker-p67058/ - cini mi se da je ovaj najpovoljniji a i to je ta B125 varijanta, plica.
Inace, ako se narucuje direktno iz Japana, preporucujem Alex's Cycle, izuzetna radnja.
Da,iz Zrenjanina sam. Ovaj poslednji B125 dosta je povoljniji od ostalih koje sam gledao,hvala. Kada budem nabacio novu lulu i korman,postavicu slike
Postavljeno 02 May 2020 - 09:56 AM
OK, hvala na odgovoru i ko što su već pisali, to je nezgodno raditi i superkada ti je dobro ispao.Koliko sam ukapirao novo izrađene "C" dropove, hartletovanjem si zalemio za stare dropove, pa brusilicom sredio ulaz za osovinu (sad su malo širi dropovi nego pre, imaju "meso"? - bolje je kod tih bicikala taj lim je baš tanji bio) a zatim spojio Seat Stays na Seat tube autogeno.E sada, jel si ubacio točak kada si radio drugi Seat Stays ili ne? Čisto nabaciš da vidiš da li je to -to?Gde je bilo malog korigovanja - ispravljanja, kod dropova?Gledao sam na netu, ali nisam siguran, kada se viljuška možda malo i krivo fiksira za ram (naravno ne toliko da se golim okom vidi) onda se i sa dva vijka može dovesti u red tako što se isti provuku kroz dropove i susretnu im se čela na sredini osovinice glave točka ( sredina koju bi zauzimala glava točka kada je regularno postavljen), i poravnaju se čela vijaka tako da su paralelni. Tada bi trebalo da točak bude ok. Jel si imao potrebu za tim?
Oba seat staysa sam staegao sa maticama i osovinom,a ulaze na dropovima za chain stays nakucao u chain stays,tako da je prilicno dobro bilo fiksirano,odmereno,samo da se hartletuje.
Da imao sam potrebe sa vijcima i osovinom na oba dropa,samo da ih dovedem u paralelu ali minimalno.Posto var uvek malo povuce,ali nista strasno. To je sve od podesavanja nakon zavarivanja.
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika