Konverzija felni sa presta na auto ventil
#1
Postavljeno 16 February 2020 - 09:37 PM
Da li se radi proširivanje otvora rupe kako bi mogao proći auto ventil? Razmišljao sam da uzmem bušilicu, pa otvorim malo tu rupu, ali ne bih ako bude da se to iz ovog ili onog razloga ne bi trebalo raditi.
Točkovi su 29" MTB, felne dakle imaju širine
#2
Postavljeno 16 February 2020 - 09:41 PM
Zbog cega bi to radio i sta te nervira kod presta ventila?Užasno me počinje nervirati presta ventil na trenutnom biciklu. Nikad ih nisam imao s razlogom, ali me sada zapale takve felne. Bio sam rad da ih zamenim unutrašnje, međutim, rupa na felni je uža za prestu, nego za auto.
Da li se radi proširivanje otvora rupe kako bi mogao proći auto ventil? Razmišljao sam da uzmem bušilicu, pa otvorim malo tu rupu, ali ne bih ako bude da se to iz ovog ili onog razloga ne bi trebalo raditi.
Točkovi su 29" MTB, felne dakle imaju širine
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#3
Postavljeno 16 February 2020 - 09:47 PM
Svi drugi bicikli mi imaju auto ventil, imam pumpu za auto ventil, kad putujem ne moram da ganjam adapter, ceo sistem presta+adapter+auto pumpa radi posao vrlo slabo (juče sam terao kompresor da radi 2 minuta i opet nisam bio zadovoljan koliko je naduvao gumu), kad idem na put sa još jednim biciklom moram da nosim različite gume, što nije praktično i volim da znam koliko mi je pritisak u gumama, što kad imam ventil ne mogu da očitam. Je li dosta?Zbog cega bi to radio i sta te nervira kod presta ventila?
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#4
Postavljeno 16 February 2020 - 09:53 PM
Samo razbuši!Svi drugi bicikli mi imaju auto ventil, imam pumpu za auto ventil, kad putujem ne moram da ganjam adapter, ceo sistem presta+adapter+auto pumpa radi posao vrlo slabo (juče sam terao kompresor da radi 2 minuta i opet nisam bio zadovoljan koliko je naduvao gumu), kad idem na put sa još jednim biciklom moram da nosim različite gume, što nije praktično i volim da znam koliko mi je pritisak u gumama, što kad imam ventil ne mogu da očitam. Je li dosta?
Uzmi Hilti on se najbolje pokazao za takvu konverziju... ili ako nemaš Hilti onda samo obicnu bušilicu prebaci na vibraciju da lakše razbušiš!
Elem, naravno da ne treba da bušiš ništa, samo nabavi drugu glavu za pumpu, onu koja moze da pumpu i auto ventil i presta ventil bez adaptera, recimo ovo https://www.2bike.rs...om#.Xkm7jtbTUy0
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#5
Postavljeno 16 February 2020 - 09:57 PM
Je li radio ko takvu konverziju?
#6
Postavljeno 16 February 2020 - 10:10 PM
Elem, naravno da ne treba da bušiš ništa, samo nabavi drugu glavu za pumpu, onu koja moze da pumpu i auto ventil i presta ventil bez adaptera, recimo ovo https://www.2bike.rs...om#.Xkm7jtbTUy0
Imam dual action mini pumpu koja nema kabl, već se pri upotrebi stavlja direktno na ventil. Da bi se ovaj kabl mogao onda namontirati na njen otvor za auto ventil? I, ne znam da li bi na njoj onda radilo njeno očitavanje pritiska.
#7
Postavljeno 16 February 2020 - 10:12 PM
Ako koristis unutrasnju gumu mozes da probusis vecu rupu na felni da bi prosao auto ventil. Posle moras dobro da istreses iz felne sve ostatke od busenja i da obradis ivice rupe turpijom da smanjis opasnost od busenja unutrasnje gume ili kidanja ventila.
#8
Postavljeno 16 February 2020 - 10:13 PM
https://picasaweb.go...208760685671353
#9
Postavljeno 16 February 2020 - 10:14 PM
Na samoj pumpi bi trebalo da mozes da odvrnes tu "maticu" na kraju i da izvadis gumeni i jedan plasticni deo iz nje, okrenes ih naopacke i vratis u pumpu i zavrnes maticu. Tako si pumpu konvertovao za presta ventil, uzmes i naduvas gumu, bez busenja i budzenha felne.Imam dual action mini pumpu koja nema kabl, već se pri upotrebi stavlja direktno na ventil. Da bi se ovaj kabl mogao onda namontirati na njen otvor za auto ventil? I, ne znam da li bi na njoj onda radilo njeno očitavanje pritiska.
Evo pogledaj video
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#10
Postavljeno 16 February 2020 - 10:22 PM
Pogledaću sutra baš da li mi pumpa ima mogućnost konvertovanja.
#11
Postavljeno 16 February 2020 - 10:30 PM
Ma ima, tj. Trebalo bi da ima osim ako nije bas neki totalni krš, ako nema kupi neku koja ima, nije to neki trosak, uglavnom 99% pumpi ima mogucnost pumpanja svih ventila.Hvala svima, pretpostavio sam da bi opiljci mogli biti problem.
Pogledaću sutra baš da li mi pumpa ima mogućnost konvertovanja.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#14
Postavljeno 16 February 2020 - 11:50 PM
Okruglom turpijom bez problema, voze se već 7-8 godina.
#15
Postavljeno 17 February 2020 - 08:36 PM
Sem toga se slazem sa vidakom, uzmi odgovarajucu pumpu. Nisam ni ja voleo prestu, ali sto je vise koristim vise mi se svidja, cini mi se da dosta duze drzi vazduh od auto ventila (isti brend unutrasnjih). Takodje druga rezervna nije potrebna, uglavnom ces prestu moci da stavis tamo gde je bio auto ventil do kraja voznje, pa posle zamenis za odgovarajucu unutrasnju.
#16
Postavljeno 24 February 2020 - 04:46 PM
#17
Postavljeno 24 February 2020 - 07:38 PM
Tako e! Bez burgijanja i silovanja!Da javim da sam skapirao da mi pumpa ipak može pumpati i prestu, baš kao na videu koji Vidak ostavi (dobro, malo manje intuitivno kod mene, ali radi), a radi i barometar, doduše, par sekundi po prestanku pumpanja sklizne pokazivač na nulu.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika