31. august vecernja temperatura vazduha 28 stepeni celzijusa test voznja prvenstveno da vidim ponasanje C8F 21700 ali su joj drustvo pravili i legenda D11 i thorfire vg-15s. Prvo sta reci za legendu D11 nego da legenda ostaje legenda nista ja joj ne smeta stalno sija u najjacem modu 1600lm, kada se vozi polako bude vruca, kada se vozi brze bude topla ali ne pada joj napamet da smanji jacinu svetlosti a snop sirok lepota jedna, zato je volim i dalje je best buy. Thorfire vg-15s u pocetku lepo sija na oko 1000lm snop uzan ali dovoljan ako se vozi pravo, medjutim malo joj je rashladno telo posle 3 minuta prebaci u mod od 450lm i bez obzira sto "strucnjaci" pricaju da im je to dovoljno to je jadno. Da vidimo sad C8F zbog koje sam krenuo u test voznju do Galovice po malte ne putem od kaldrme. C8F je bila montirana na nosac koji sam sam pravio i nosac je bio odlican, cvrsto je drzao lampu te velicine i tezine na volanu bez podrhtavanja ili menjanja polozaja i sa vecom brzinom kretanja po kaldrmi. Sama lampa je bila u 2. rezimu sa jacinama 100lm -> 700lm -> 1800lm -> 2700lm. Snop svetla je bio lepe belo zute nijanse, svetla tacka je bila relativno siroka i nije predstavljala nikakvu smetnju dok je snop bio ujednaceno osvetljen i lepe sirine, mada nedovoljno osvetljeno tik ispred tocka za provlacenje kroz prepreke, tu je lampa D11 nenadmasna. Dakle snop C8f je odlican, baca dovoljno daleko i dovoljno siroko, lepe je boje i bez previse izrazene centralne tacke uz odlicno osvetljavanje po obodu snopa. Pri jacini svetlosti od 700lm lampa se nije previse zagrevala ni kada se vozi sporo izmedju pesaka te nije bilo opasnosti od automatskog smanjivanja jacine svetlosti pri ovoj letnjoj temperaturi vazduha od 28c. Sledeca jacina je bila 1800lm osvetljenje odlicno i napred i sa strane, cak izgleda da sto lampa jace sija to je centralna tacka manje izrazena, divota. Lampa se dosta zagrejala ali dok god je bicikl bio u pokretu strujanje vazduha je bilo dovoljno da elektronika za zastitu od pregrevanja u lampi ne reaguje, sto se mene tice super. Na kraju slag na torti 2700lm, razlika u osvetljenju u odnosu na 1800lm je vidljiva mada ne toliko koliko bi po brojkama pretpostavili. Pri ovoj jacini i ovoj temperaturi vazduha lampa je pocela ozbiljno da se zagreva te je opasnost da elektronika u lampi reaguje i zastiti lampu od pregrevanja smanjivanjem jacine svetlosti postala realna. Na moju srecu uspeo sam to sprecim povecanjem brzine do oko 30km/h sto po onoj kaldrmi na putu nije bio prijatan osecaj, ali kao sto napomenuh ranije nosac lampe je odlicno odradio posao. Dakle dokle god odrzavate brzinu iznad 30km/h jacina od 2700lm je moguca i moram da priznam ako zanemarimo ocajnu povrsinu puta, u momentima kada sam bio sam bez svetala automobila oko mene nekako sto je svetlo jace imam zelju da brze vozim, neka cudna magija one tisine, mraka okolo i svetla na kraju tunela...
Nadam se da smo ovim testom zavrsili sa komentarima "te lampe sa vise dioda nista ne valjaju, nisu efikasne, greju se ima da crknu po vrucini", itd. Vozaci koje sam sreo usput a bilo ih dosta nisu amblendovali ili su mozda stalno drzali duga svetla upaljena pa nisam primetio, nisu svirali, pesaci celom duzinom savskog keja i tamo i nazad nisu opsovali ni zlurado komentarisali (naravno nisam koristio 2700lm jacinu svetlosti medju pesacima). Jedna mala devojcica koju su roditelji izveli u setnju i posto su poceli da se sklanjaju u stranu od biciklisticke staze kojom sam vozio, je rekla svom ocu, "...nije motocikl to je bicikl"
Dakle ne mogu bas svima da je preporucim kao svetlo za bicikl jer je ili velika da se nosi u dzepu ili teska za kineske jeftine nosace lampi ali je za 31evro odlicna lampa.