@vidramon
Koristio sam letos 25 dana taj Volt 800, jedina stvar koja mi se ne sviđa je trajanje najjačeg moda, sve ostalo je apsolutno savršeno. Na cenu svako drugačije reaguje, ne zarađujemo svi isto od posla kojim se bavimo. Na sajtu imaš informacije koje ti trebaju, one koje su bitne. Mene ne zanima koja je dioda unutra meni je bitno da traje i služi onome za šta je namenjeno, vožnji bicikla u noćnim uslovima. Kad je upališ nakon pola sata mrklog mraka, izgleda baš tako kao na slici . CatEye mi je prvi izbor za zadnje svetlo, prednje ne verujem da bih ikad kupio, ovisi o budućim modelima ali svaka preporuka za Volt 800. CatEye je ozbiljna firma a ti upoređuješ slike i info na sajtu sa jeftinim lampama na Aliju. Tek tamo su fotografije groteskne a info još luđi. Ono što ti treba nema nikakvih podataka a ono što ima je najobičnija laž i prevara. Da kupiš bilo koji elektični aparat u radnji sa takvim lažnim podacima, vratio bi se drugi dan sa bombom u ruci ali izgleda da za biciklistička svetla to je ok .
Mislio sam na kopije i orginale SS, ne uopšteno. Solar ne pamti poslednji mod, pali se sa najslabijim.
Eh sad hocu da se ..... al necu da mi ...
Vecina hoce da svetlo bljesti napred dobro a hoce i da dugo traje e pa ne moze pogotovo samo sa jednom celijom, ili da se ide na 26650 i lampe koje rade sa 26650 koje imaju vece kapacitete ili na baterijska pakovanja.
Nije tu u pitanju cena kao cena samo nego odnos cene i kvaliteta, odnos cene i dobijenog, odnos cene i isplativosti itd. Kazem ti za taj novac ta lampa je ne neisplativa, nego papreno preplacena.
Na sajtu nedostaje dosta podataka koji moraju tu da stoje a u pitanju su brendirane i kvalitetne firme, naravno da budu iole relevantne a ne napamet pisane.
Slika nije sa Alja ne znam odakle ti takva ideja i ko ozbiljan trazi slike rada lampe na Aliju i slicnim sajtovima ?
Gledaj ovako ja trenutno imam 37 lampi a brojka ide preko 50 koje vise nemam u posedu a imao sam, neke su placene nekoliko desetina eura a pojedine i preko 100e, pisem recenzije za odredjene lampe, i ako ti kazem da 800 lumena ne moze da ispira tako asfalt i da to nema veze sa mozgom i objasnio sam ti da to dosta kompanija koje prodaju lampe radi onda ne znam, mozes da mi verujes ili ne, jer ne pricam ti napamet imam lampu od 100 lumena imam i od preko 10 000 lumena i sve izmedju toga, mogu da uslikam sa kvalitetnom opremom sve da se prikaze kako i jeste, verujem da to mogu i oni ali to ne rade nego skoro uvek over exposure-uju sike. Prave informacije i slike treba traziti u kvalitetnim recenzijama, a i to treba pratiti sta ko i kako radi posto ima i ljudi koji pisu iste a preteruju.
Kada upalis bilo sta posle pola sata mrklog mraka potrebno je neko vreme da ti se oci priviknu, zatvori oci na pola sata pa upali sijalicu od 100w zarulju koja daje 1600 lumena pa ces da vidis kako ces da trepces kao sojka na jugovinu u pocetku.
Nisam rekao da ti je lampa losa mozda si me pogresno razumeo samo da je preplacena debelo i da na sajtu nema dovoljno specifikacija koje treba tu da stoje, kao i to da je pitanje da li ima 800 lumena, mozda ima mozda nema nije sigurno, i samo sam se osvrnuo na sliku proizvodjaca u radu lampe koja je drasticno preuvelicana sto sam vec objasnio i stojim iza toga kao i svako ko je prosao kroz ovoliko lampi kao ja a nema kataraktu.
Izvinjavam se ali moram da pitam, zašta vam treba vidljivost od preko 100m - to je domet dugih farova na automobilu i pri toj osvetljenosti se lepo vozi 80km/h. Pri tom je naravno zabranjeno upotrebljavati duge farove ako neko vozilo ide u susret. S tim u vezi jedino razumljivo je što je neko pomenuo za "blicanje" nesavesnim vozačima da obore svetla. S druge strane, ako tako jako svetlo usmerimo na 20-30m ispred - dobijemo prejako osvetljen asfalt, pa je kontrast sa okolnim mrakom prevelik....
I onda se još pitate zašto kinezi lažu za lumene (a niko i ne spominje oblik svetlosnog snopa). Pa lažu zato što se ljudi najviše lože na lumene i onda naravno svi misle da im 1000lm nije dovoljno.
Inače, tokom godina sam promenio više kineskih svetala i onda skapirao da sam dao sve ukupno preko 50e... pa sam rešio da se počastim pravim svetlom za bicikl. Naravno opet kinesko:), fenix bc21r - neuporedivo sa ovim jeftinim koje sam koristio. A koristio sam i jače od ovoga, mada i na tim jačim slabiji mod. Fenix skoro uvek držim na najslabijem (čak bih voleo da ima još slabiji mod), doduše moja brzina krstarenja je 20-25km/h na asfaltu. Kad sam na putu (zrenjaninski put) pojačam na drugi nivo samo zbog "zaslepljivanja" vozila koja dolaze u susret - mada realno ni tada nema neke potrebe i dalje lepo vidim svoje svetlo. Koliko sam video testove po netu, od ljudi koji kao vidramon imaju opremu za merenje, specifikacije su tačne. Dakle ja bukvalno u 90% vremena koristim 100 i 200 lumena, mada to je kao recimo 500-800 lumena kod ovih jeftinih kineza. Snop svetla je fantastičan i mogu reći da mnogo bolje izgleda uživo nego na youtube:)
Opet kažem, ja sporo vozim, ali čak i da idete 80km/h ne vidim potrebu za tako jakim svetlima. Ok je van puta, ali na putu bih kažnjavao isto kao i automobiliste sa dugim svetlima, ksenonskim svetlima u neadekvatnim reflektorima...
Inače pišem ovo zato što poslednjih godina sve više viđam biciklista isto kao i automobilista sa pomenutim ksenonima... sa jakim reflektorima kao da su negde u planini a ne na putu u naselju... na žalost Srbija je ovo, pa jedino da baba uzme zakon u svoje ruke:(
Pa ko je pomenuo da mu treba vidljivost preko 100m, necu loviti divljeg vepra ?
Ovde se raspravlja uglavnom oko kopija i originala, kao i broja lumena koji mnogi ne shvataju sta, kako, i koliko lumena kako izgleda kada vec ne mogu tacno da utvrde i izmere... Ja sam licno nekoliko strana unazad pomenuo da je 600 lumena ( pravih FL1 standard ) vise nego dovoljno za opustenu nocnu voznju asfaltom, druga je stvar spustanje niz kozije puteve sa milion prepreka, rupa i udubljena sumom ili ko zna kuda.
Ja kada vidim ime Fenix ne pitam za nista, ako kazu recimo 800 lumena to moze samo da bude ili 770 ili 830 i tu je kraj svake price, ali kada vidim da Cat ili neko drugi napise e onda nista bez merenja. Opet i Fenix je prilicno skup i preskup ali su bar izgradili ime i zna se sta je i kako je sa njima.
Sto se tice snopa ne moras da ga bacis mnogo napred a ne moras ni da ga pobijes skroz u zemlju, nadji sredinu gde na ravnom putu neces smetati vozacu koji ti ide u susret, nadji nekog drugara, komsiju stanite sto bi se reklo napremas i podesi lepo, e sada kada ides uzbrdo, nizbrdo kao i kod auta moze se desavati da svetlo opet ide u oci, bitno je da je po ravnom ok, sve ostale varijacije su promenjive.