Ako hoces samo da halogene sijalice zamenis jednobojnim led sijalicama, onda samo kupis led modul na 220V i zamenis.
Ako hoces regulaciju jacine svetla za jednobojne led sijalice na 220V, onda ti pored led sijalica treba i ovo"
http://www.aliexpres...1963364727.html
Ako hoces RGB led sijalice sa daljinskom regulacijom jacine svetla i boje, mislim da ti je ovo najbolje resenje. Nisam probao ali vidim da ima dosta pozitivan feedback:
http://www.aliexpres...archweb201560_9
http://www.aliexpres...archweb201560_9
Samo obrati paznju na snagu sijalice, ima ih od 3W, 4W, 10W itd. I da znas da led svetlo sa kontrolerom od samo 16 boja nije bas prakticno da se koristi kao radno svetlo.
Razne LED lampe, sve o njima
#2041
Postavljeno 18 October 2015 - 01:49 PM
#2042
Postavljeno 18 October 2015 - 03:43 PM
Ako hoces samo da halogene sijalice zamenis jednobojnim led sijalicama, onda samo kupis led modul na 220V i zamenis.
Ako hoces regulaciju jacine svetla za jednobojne led sijalice na 220V, onda ti pored led sijalica treba i ovo"
http://www.aliexpres...1963364727.html
Ako hoces RGB led sijalice sa daljinskom regulacijom jacine svetla i boje, mislim da ti je ovo najbolje resenje. Nisam probao ali vidim da ima dosta pozitivan feedback:
http://www.aliexpres...archweb201560_9
http://www.aliexpres...archweb201560_9
Samo obrati paznju na snagu sijalice, ima ih od 3W, 4W, 10W itd. I da znas da led svetlo sa kontrolerom od samo 16 boja nije bas prakticno da se koristi kao radno svetlo.
Pravim novu kuhinju. Slika je samo primer.
Trebaju mi takve sijalice za radnu površinu, da se vidi kad radiš, ali hoću mogućnost da ih prigušim, da slabije sijaju. Ako mogu da lepo rade kad se podešavaju, stavio bih te od 10 w. Od 2 do 4. Ako ne mogu, onda bih video, možda i 4w, da ne bude prejako svetlo kad se radi. Više tih od 4 w. Samo jedna boja mi treba, ta neka pod kojom je prijatno seckati tikvice na sitno.
#2043
Postavljeno 18 October 2015 - 04:20 PM
Ako hoces samo da halogene sijalice zamenis jednobojnim led sijalicama, onda samo kupis led modul na 220V i zamenis.
Ako hoces regulaciju jacine svetla za jednobojne led sijalice na 220V, onda ti pored led sijalica treba i ovo"
http://www.aliexpres...1963364727.html
Samo treba obratiti pažnju da se uz ovakav dimer moraju koristiti "dimmable" LED lampe. Najjeftinije 220V LED lampe su skoro uvek nedimabilne.
#2044
Postavljeno 25 November 2015 - 12:36 AM
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#2045
Postavljeno 27 November 2015 - 10:42 AM
Posle mnogo razmišljanja i premišljanja šta da kupim i koristim, odlučio sam se za ovu, low budget varijantu.
http://www.bajkgaraz...&product_id=356
Moram da priznam da sam ovom lampom apsolutno zadovoljan. Na prvi pogled kvalitet izrade deluje OK i nekako odaje utisak da se neće slomiti ako mi slučajno ispadne na beton. Mehanizam za stavljanje i skidanje na korman je dobar i jednostavan, a sama lampa korektna. Ima dva režima rada, trepćuće i konstantno, što veoma pojednostavljuje priču. Koristi obične alkalne baterije koje prema proizvođaču garantuju čak 80 sati rada u konstantnom modu što je impresivno. Naravno, to je samo ono što proizvođač kaže, a ako u praksi može da izgura 60 sati, alal mu vera! Ono što mi se sviđa jeste što radi na alkalne baterije, koje uvek mogu dve da ponesem kao rezervu, za slučaj da mi se u toku vožnje isprazni. Vozio sam sa ovom lapom po mrklom mraku, veoma korektno odrađuje posao i put i saobraćajni znakovi se dobro vide. Za te novce teško da može bolje. Za svaku preporuku.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#2048
Postavljeno 27 November 2015 - 10:57 AM
Hvala ali s obzirom na karakteristiku " Rekreacija " + NiteCore punjac cenim da je isplativija ? Iskreno nocna voznja mi i nije u nekom planu mada vidim da je potrebna i u Jesenjim a verovatno i rano prolecnim voznjama jer je vidljivost stvarno umanjena.
#2049
Postavljeno 27 November 2015 - 11:28 AM
Baš tako kao što Bakara kaže. Dakle pre će se isprazniti punjiva baterija, a nemaš opciju da još jednu poneseš u džepu kao rezervnu. Alkalne em duže traju em uvek poneseš rezervni set da te ne iznenadi. Jeste da moraš stalno da kupuješ baterije, ali bem li ga.... Nekoliko puta po 100 dindži u sezoni neće me osiromašiti. I ja sam se takođe dvoumio izmešu te i volt100, ali praktičnost je odnela pobedu.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#2050
Postavljeno 27 November 2015 - 12:41 PM
@Smasher Због чега пуњиве батерије не би могао да понесеш са собом као резерву? То важи само за (ретке) моделе који користе неизмењиве пуњиве батерије.
Иначе, избор лампе (а тиме и батерија) доста зависи од типа вожње. Нпр, кратке градске вожње предвече захтевају слабије светло, само да означе бициклисту. Онда било које батерије дуго трају. Али, дуже/честе вожње на којима лампа треба добро да ти осветли пут којим возиш (поготово ван пута), захтевају јако светло, па батерије обично трају највише 2 сата. Колико би те онда коштала куповина алкалних? Притом пуњиве могу да заузму далеко мање простора. Такође, у руралним срединама продавнице нису тако честе, а углавном имају битно краће радно време (чак раде и двократно). Наравно, битно је и да ли ћеш лампу користити и ван бицикла и шта ти је уопште доступно.
Укратко, има пуно ствари које треба узети у обзир да би свако за себе изабрао шта му највише одговара. Али, барем за велики број модела, свакако и пуњиве батерије могу да се носе као резерва.
#2051
Postavljeno 27 November 2015 - 01:16 PM
#2052
Postavljeno 27 November 2015 - 02:24 PM
Koristim to svetlo na MTB, uglavnom kao signalno (nije baš najsrećnije rešenje za osvetljenje u mrklom mraku mada može da posluži...). Sa punjivim Duracell baterijama za nijansu slabije svetli jer je kod njih malo niži napon u odnosu na alkalne ali je skroz ok, punim ih na par meseci... Svakako dobar izbor.
Pa to Hvala
#2053
Postavljeno 27 November 2015 - 04:01 PM
@Caneeee,
Pogrešno sam se izrazio. Nisam mislio da ne možeš punjivu bateriju da poneseš sa sobom, nego da kada recimo kupiš lampu koja se puni preko usb-a, onda imaš opciju samo da je napuniš i staviš na bajs, pa kad se isprazni, onda ponoviš postupak. Sa takvim proizvodom mi se čini da ne dobijaš neke rezervne baterije koje možeš da napuniš pa da ih menjaš ako one koje su ti u lampi istrošiš, ili grešim??
A što se vremena trajanja baterija tiče, pa upravo to sam spomenuo kao prednost. U uputstvu piše da proizvođač garantuje da će takva lampa, sa alkalnim baterijama moći da radi čak 80 sati u konstantnom modu, dakle u modu u kom se baterija najviše troši. E sad ja u to iskreno ne verujem, ali kao što spomenuh, ako izgura 60 sati, ili 50, to je impresivno. 2 sata je premalo, trebalo bi da može daleko više od toga.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#2054
Postavljeno 27 November 2015 - 04:42 PM
Да, постоје лампе са фиксираним батеријама и заиста звучи веома незгодно. А опет, ко вози само по 5-10-15 минута или не вози ноћу него хоће лампу само из предострожности/закона, таква може бити идеална. Ко ће да се бави батеријама, резервама, заменама и куповином? Многи одавно немају никакав уређај са измењивим батеријама, бар не стандардним АА/ААА. А скоро свуда ћеш наћи УСБ порт. Дакле, и такве лампе имају бројних предности за многе. Тим пре што интегрисане батерије често значе мање димензије и згодније облике самих лампи/уређаја. Бтв, у ЕУ (и другде), законом је строго прописано на који начин се одбацују старе батерије, па су тамо ове фиксиране још занимљивије.
Поента за трајање је била да је трајање светла обрнуто пропорционално јачини коју добијеш. Коме јачина није битна, може да очекује веома дуго трајање, као што си ти добио. Коме није битно трајање, може да очекује веома јако светло. Тако да свако може да се препозна и лакше одлучи какву лампу да тражи. Кад нађеш времена, могао би да окачиш бар слике неког теста лампе, да се види како светли. Ево теста јефтине кинеске лампе коју сам ја купио (ја сам имао специфичне захтеве): https://www.youtube....h?v=xK1N1DDWH9s
#2055
Postavljeno 27 November 2015 - 05:37 PM
@Smasher Због чега пуњиве батерије не би могао да понесеш са собом као резерву? То важи само за (ретке) моделе који користе неизмењиве пуњиве батерије.
Zbog toga sto ce punjive baterije po pravilu biti prazne kada mu budu trebale, zbog efekta samopraznjenja.
Tvoja prica vazi za litijumske baterije, koje ne mogu u ovu lampu.
Da te podsetim da je rec o ovoj lampi, koja koristi AA LR6 baterije.:
U sustini, ko mnogo vozi, njemu nece raditi posao lampe sa visokoefikasnim led emiterima zato sto to dobro sija al se jako brzo trosi, pa mu treba i jedno i drugo
Eto, zato ove vrste lampi jos nisu izumrle.
#2056
Postavljeno 27 November 2015 - 05:45 PM
Zbog toga sto ce punjive baterije po pravilu biti prazne kada mu budu trebale, zbog efekta samopraznjenja.
Tvoja prica vazi za litijumske baterije, koje ne mogu u ovu lampu.
Da te podsetim da je rec o ovoj lampi, koja koristi AA LR6 baterije.:
U sustini, ko mnogo vozi, njemu nece raditi posao lampe sa visokoefikasnim led emiterima zato sto to dobro sija al se jako brzo trosi, pa mu treba i jedno i drugo
Eto, zato ove vrste lampi jos nisu izumrle.
+1
Ova iznenađujuće dugo drži (samo jedna AA baterija) i iznenađujuće dobro osvetljava:
Za grad i kraće relacije van grada (asfaltom), meni je sasvim OK. Do 10ak km.
Imam kao rezervu neku pristojnu LED baterijsku lampu. Tu dve AA baterije, punjive, drže oko sat-dva vremena, a sija još jače. To kad hoću baš lepo da vidim po mraku. Pa punim baterije svakih par dana, zavisi koliko se vozim, a rezervne koje nisu punjive uvek imam u rancu, za svaki slučaj.
Još mi nije zatrebalo ništa sem ovog.
#2058
Postavljeno 27 November 2015 - 06:16 PM
Sa tim cat eye lampama mozes da vozis samo kroz naseljeno mesto i gde postoji bar neko osvetljenje.
U mraku jos pri brzini kojom se bicikl krece mozes samo negde da zagines.
Meni rade posao na asfaltnom putu koji nije osvetljen. Ima par km sigurno bez svetla. Do nekih 25 na sat je OK, barem to koje sam postavio.
#2059
Postavljeno 27 November 2015 - 06:52 PM
Zbog toga sto ce punjive baterije po pravilu biti prazne kada mu budu trebale, zbog efekta samopraznjenja.
Моје питање је уследило на констатацију да "nemaš opciju da još jednu poneseš u džepu kao rezervnu" што може да изазове недоумице. Он се већ и исправио, али ти на питање због чега пуњиве батерије не можеш да понесеш одговараш са "зато што ће бити празне"? Фантастично. Онда не можеш ни алкалне, јер ћеш заборавити где си их оставио. Или их је пас појео. Бре, уозбиљи се.
Имам осам NiMH АА батерија (~6 година) и далеко од тога да ће "по правилу бити празне", само траже више пажње. Избегавао бих за веће потрошаче, али иначе, баш са пуњивим батеријама си сигурнији да неће бити празне. А потреба за емитерима који "добро сијају" (али и пуно троше) није директно везана за дужину вожње, него највише за ниво другог осветљења (бандере, куће, месечина) и терена (асфалт, шума), као и жељене брзине кретања у условима смањене видљивости. Ако сиђеш и гураш бицикл, довољан је и екран или ЛЕД телефона. Како било, сваки тип лампе и батерије има своје мане и предности и често је тешко наћи идеалну комбинацију чак и за само једну примену, поготово када се умешају и доступност и цена. По мом мишљењу, пуњиве су незгодне зато што захтевају и пуњач, што треба водити рачуна да су напуњене и што они који их редовно користе ипак треба да имају и резервну. А то је посебно проблем за оне који имају екстерне пакете батерија (нпр, 4х18650), због цене и габарита. Итд. Мени би савршена била лампа која светли као брод, користи једну ААА или АА батерију и са њом траје барем десет сати, али такве још нема.
А најгора опција мислим да су оне кинеске ЛЕД лампе на пијацама које људи масовно купују због ниске цене и наизглед јаког светла. А забораве да оне углавном користе по 4 батерије, па их на крају изађу малтене скупље од ХМЛ лампе са све батеријом и пуњачем. Притом масовно цркавају, а и светло у ствари није ништа посебно. И још је бело и некако... чудно.
#2060
Postavljeno 27 November 2015 - 07:08 PM
Моје питање је уследило на констатацију да "nemaš opciju da još jednu poneseš u džepu kao rezervnu" што може да изазове недоумице. Он се већ и исправио, али ти на питање због чега пуњиве батерије не можеш да понесеш одговараш са "зато што ће бити празне"? Фантастично. Онда не можеш ни алкалне, јер ћеш заборавити где си их оставио. Или их је пас појео. Бре, уозбиљи се.
Alkalna baterija moze godinama da stoji i nece se isprazniti, znaci spakuje par baterija u torbicu i zaboravi na njih.
To sa nimh baterijama jednostavno ne moze.
Znaci krecem sad na voznju baterija u lampi vec u startu nije puna i to samo od stajanja, ti treba tog trenutka da izvadis napunjenu iz punjaca (ako si je prethodni dan stavio na punjenje) i poneses sa sobom.
Ja samo kazem da je neprakticno, ne kazem da nije moguce tako koristiti, a sa puno kilometara to ce te puno vise sve nervirati.
Litijumske su svakako bolja opcija, brzo se pune i drze kapacitet, mana je sto se koriste u visokoefikasnim led emiterima pa se brzo i prazne.
U sustini ne treba to svetlo da bude ni prejako da bi baterija duze drzala.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika