#21
Posted 03 November 2019 - 09:34 AM
Evo ti bajs. Trebalo bi da ga ima u Hrvatskoj, a ako nema, trebalo bi da mogu da ti ga poruce. Full Carbon, ispod 7 kila, Dura Ace grupa, Zipp tockovi.
Odes tamo, provozas ga malo po putevima da ga isprljas, strpas u auto i pravis se lud na carini, kazes da je to tvoj licni bajs da ne bi platio carinu. Pa cak i da te carinici stisnu da moras da platia, opet ce i sa carinom biti ispod 5000e.
Isti takav bajs, a da je neki Trek, Cannon ili Specialized, platices bar 1000e vise.
To ti je najvise muzike za "najmanje" para, ako ne patis od brenda, kao sto si i sam napisao.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#22
Posted 03 November 2019 - 09:34 AM
#23
Posted 03 November 2019 - 09:42 AM
https://www.decathlo...8756?mc=8550662
Evo ti bajs. Trebalo bi da ga ima u Hrvatskoj, a ako nema, trebalo bi da mogu da ti ga poruce. Full Carbon, ispod 7 kila, Dura Ace grupa, Zipp tockovi.
Odes tamo, provozas ga malo po putevima da ga isprljas, strpas u auto i pravis se lud na carini, kazes da je to tvoj licni bajs da ne bi platio carinu. Pa cak i da te carinici stisnu da moras da platia, opet ce i sa carinom biti ispod 5000e.
Isti takav bajs, a da je neki Trek, Cannon ili Specialized, platices bar 1000e vise.
To ti je najvise muzike za "najmanje" para, ako ne patis od brenda, kao sto si i sam napisao.
Bravo, odličan predlog. Inače pretim Vaše komentare, odlični su. Hvala puno i pozdrav!
Šta mislite o ovom bike u.
https://www.2bike.rs...i2#.Xb6d9uhKg2w
#24
Posted 03 November 2019 - 11:27 AM
https://www.decathlo...8756?mc=8550662
Evo ti bajs. Trebalo bi da ga ima u Hrvatskoj, a ako nema, trebalo bi da mogu da ti ga poruce. Full Carbon, ispod 7 kila, Dura Ace grupa, Zipp tockovi.
Odes tamo, provozas ga malo po putevima da ga isprljas, strpas u auto i pravis se lud na carini, kazes da je to tvoj licni bajs da ne bi platio carinu. Pa cak i da te carinici stisnu da moras da platia, opet ce i sa carinom biti ispod 5000e.
Isti takav bajs, a da je neki Trek, Cannon ili Specialized, platices bar 1000e vise.
To ti je najvise muzike za "najmanje" para, ako ne patis od brenda, kao sto si i sam napisao.
Bravo, odličan predlog. Inače pretim Vaše komentare, odlični su. Hvala puno i pozdrav!
Šta mislite o ovom bike u.
Nema M na stanju
#25
Posted 03 November 2019 - 11:29 AM
Taj Giant Defy koji si linkovao je svakako izuzetan bicikl. Međutim, on ima nešto drugačiju geometriju u odnosu na bajs koji sam ja linkovao. Zbog sloping top tuba, njegova geometrija je nešto opuštenija i komforniji je da za duže ture. Međutim, i samim tim je njegova aerodinamika malo lošija u odnosu na bicikl sa klasičnom race geometrijom. Moja pretpostavka je da ako želiš da potrošiš ozbiljan novac na bicikl, da ti je prioritet da njegove performanse budu prvoklasne, počevši od rama, mehanike pa do geometrije i težine, a da ta neka udobnost bude sekundarna stvar. Dalje, iako ne sumnjam da je Giant lagan bicikl, moje lično mišljenje je da su na ultra lakim, vrhunskim, trkačkim mašinama hidraulični diskovi nepotrebni. Njihova modulacija kočenja svakako jeste bolja od klasičnih kaliper kočnica, ali isključivo onda kada bicikl voziš to teškoj kiši, bljuzgavici, blatu. Tek tada njihove prednosti izlaze u prvi plan. A ja lično ne poznajem nikoga ko daje nekoliko hiljada eura za karbonski bicikl koji će onda uništavati po ekstremnim vremenskim uslovima. I što je još bitno, diskovi svakako dodaju težinu na biciklu koja nije zanemarljiva, pogotova onda kada se u cenovnom rangu jednog bicikla, nekoliko stotina grama meri hiljadama eura.
Ovaj Giant je tehnički gledano napredan bicikl, jer ima elektronsku grupu koja sama po sebi, fizički gledano nema prednosti u odnosu na mehaničku, sem što je tehnološki složenija, pa samim tim i skuplja. Nekome je to bitno, meni na primer kao elektroničaru po struci, nije. Takođe hidraulika, pa još i ukombinovana sa šamarljkama je poslednja reč tehnologije u biciklizmu, i sa te neke strane, bicikl je stvarno high tech. Samo da li te elektronsko - hidraulične igračke na njemu opravdavaju vrtoglavu cenu od 4800 eura, jer ga definitivno ne čine bržim, upravljivijim, stabilnijim niti aeordinamičnijim. za to svako ima svoje mišljenje.
Evo ti link od još jednog Decathlon bicikla.
https://www.decathlo...8757?mc=8549839
Isto Full Carbon ram, sa Campagnolo Potenza 11-faz grupom, i Zonda točkovima koji iako su aluminijumski, teški su samo 1560 grama a čak i pomalo aero. Cena 1999 eura za 7.3 kile težak bicikl uz petogodišnju garanciju na ram i viljušku, dve godine na komponente. Nije jeftin ali je to malo umerenija varijanta dobrog izbalansiranog, novog karbonskog bicikla. Možda ga i bude kod nas, sad kad otvore Decathlon, mada s obzirom na platežnu moć našeg prosečnog čoveka, čisto sumnjam da će i ovakve bicikle držati na lageru.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#26
Posted 03 November 2019 - 12:15 PM
Šta napravi od Giant-a
Zbog sloping rama ima opušteniju geometriju?
Napišeš da je ram najbitniji a porediš i predlažeš Dekatlon ram pre Giant-a?
Giant sa linka je top, ako se slaže sa tvojim preferencama onda nema greške.
Na šta tačno mislim, ja bih se za istu sumu opredelio za TCR sa kaliperima i alu točkovima.
Brzi predlozi ja nov bajk:
Do 1K Addict iz PB ili neka Dekatlon varijanta.
~1500 Giant iz Slo
~2000 Canyon
2K+ vijati popuste i akcije na prošle modele.
5K+ Uzeti najlepši
Послато са Redmi 5 Plus помоћу Тапатока
https://youtube.com/@ionebike
#27
Posted 03 November 2019 - 12:17 PM
meni na primer kao elektroničaru po struci
Da li mozes da okacis neku semu punjaca za telefon preko diname,ali da bude efikasniji,nesto slicno kao fabricki Kemo sto ga prave Nemci,mislim da tebi kao elektronicaru ne bi trebao da bude to neki problem,ja se ubih trazeci ali jednostavno ne znam,i bio bih ti zahvalan a verujem i dosta ljudi koji bi voleli da imaju takav punjac na biciklu.
#29
Posted 03 November 2019 - 02:46 PM
Ne mora sloping ram, to jest pozicija vozaca na njemu uvek biti manje aerosinamicna nego na klasicnom ramu, ali po nekom pravilu, razlike postoje.
Giant Defy, bez obzira da li je od karbona ili aluminijuma i kakvu opremu ima, je osmisljen da bude pre svega udoban pa onda sve ostalo. Moze se naravno spustiti lula jos nize na tom bajsu i koristiti cesce dropovi za aerodinamiku, ali i sam si predlozio TCR, a zbog cega? Da nije zbog agresivnije geometrije?
I reci mi zasto je svetogrdje porediti Giantov ram sa ramom iz Dehatlona? Sta je to sto je toliko bolje u proizvodnji Giant ramova u odnosu na Dehatlon? Da li bolje lepe karbonska vlakna, da li su kvalitetnija, bolja, cvrsca, otpornija na vremenske uslove, kruca, laksa ili tome slicno? Bar neki argument....
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#30
Posted 03 November 2019 - 04:30 PM
2. Nisam preporučio TCR-a, napisao sam šta bih ja kupio.
3. Kada budeš vozio nekog Giant Defy-a ili TCR-a otvoriće ti se novi horizonti.
Послато са Redmi 5 Plus помоћу Тапатока
https://youtube.com/@ionebike
#32
Posted 03 November 2019 - 06:16 PM
I reci mi zasto je svetogrdje porediti Giantov ram sa ramom iz Dehatlona? Sta je to sto je toliko bolje u proizvodnji Giant ramova u odnosu na Dehatlon? Da li bolje lepe karbonska vlakna, da li su kvalitetnija, bolja, cvrsca, otpornija na vremenske uslove, kruca, laksa ili tome slicno? Bar neki argument....
A imaš li ti neki argument (osim praznog naklapanja i neosnovanih pretpostavki) da je taj ram iz Dekatlona istog kvaliteta kao Giant?
#33
Posted 03 November 2019 - 07:12 PM
1. Jesam napisao, i dalje tvrdim da i jeste tako. Sloping geometrija po pravilu znaöi nešto kraći top tube a viši head tube, što za posledicu ima nešto uspravniji, opušteniji i komforniji položaj na biciklu. Tako da.... toga se definitivno držim. Sloping ram ima nešto opušteniju geometriju nego što je to slučaj kod drumskog bicikla sa potpuno horizontalnom gornjom cevi rama. Pogledaj na Giantovom sajtu opis Advanced-a i videćeš da i sam proizvođač trvrdi tako.
2. Nisam ni ja napisao da si preporučio nego prodložio. Napisao si "predlozi, ja nov bajs", a ne predlozi za nov bajs za mene. Na konto toga sam mislio da te bicikle preporučuješ čoveku koji je započeo temu, a ne šta bi ti kupio kad bi kupovao.
3. Može biti, ali taj novi horizont se otvara sa mnogo različitih novih karbonskih bicikala sa vrhunskom mehanikom. Nije to samo do jednog proizvođača.
@Zare
U pravu si, naravno da nemam nikakav argument. Ne radim ni u kakvoj fabrici koji proizvodi karbonske bicikle, niti sam imao prilike da prisustvujem sklapanju bilo kakvog karbonskog rama, kao ni pretpostavljam veliki deo nas na forumu, pa na osnovu toga ne mogu da tvrdim da je ram jednog proizvođača dve ili tri klase bolji od drugog. Da li to znači da ako nemamo tu privilegiju, ne možemo da čitamo specifikacije proizvođača, testove i review-e sa stranih sajtova, i na kraju iskustva krajnjih korisnika koji o biciklu iznose svoj utisak, i na osnovu toga donosim sopstveni zaključak, ili kao što ti kažeš prazna naklapanja i neosnovane pretpostavke?
Ono što mogu sigurno da ti kažem, jeste da Decathlon, za razliku od Gianta, predstavlja sopstveni brend koji sam sklapa i proizvodi bicikle za sopstveno tržište, a potom ih ne prosleđuje ka svojim retailerima i preprodavcima koji na proizvodnu cenu moraju da se ugrade bar 30% da bi svako dobio deo kolača, nego ide direkt u prodaju u njihovim prodavnicama po cenama kojima niti jedan drugi gigant ne može da parira. Međutim, kod nas uvek vlada ono mišljenje da ako nešto nije skupo kao ostalo, ne može da valja. To su samo stereotipi, ništa drugo. Postoje ljudi koji će večno verovati da nema dobrog auta ako nije iz Nemačke (ili bar tamo dizajniran), iako recimou poslednjih 5, 6 godina Hyundai pravi podjednako dobra vozila kao i VW ali ih prodaje po daleko nižoj ceni. No ko voli da plati nek izvoli.
Ja sam samo dečku predložio da za nešto manji novac može da kupi sasvim dobar bicikl nego što bi to bio slučaj kod drugih renomiranih marki, jer je i sam istakao da mu brend nije bitan....
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#34
Posted 03 November 2019 - 08:03 PM
Послато са Redmi 5 Plus помоћу Тапатока
https://youtube.com/@ionebike
#36
Posted 03 November 2019 - 08:32 PM
I slazem se da ne trolujemo vise temu..
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#38
Posted 05 November 2019 - 09:29 AM
Gore društvene mreže . Hvala svima koji su odgovorili na temu a posebno Smasher - u i IONE - u. Iz vaše diskusije i sučeljavanja argumenata se da nešto naučiti. Po meni argumenti koje ste izneli su sasvim ok. Ja sam okačio tag Gianta da bi ljudi otprilike shvatili šta ja u stvari tražim. Neki su mi kačili i po 10 god stare karbonce kao predlog. Naime ja sam imao takav bike Price premium, Ultegra, Mavic Ksyrium, star 7-8 god. Bio je težak oko 7,5 kg bez pedala ja sam bio prezadovoljan sa njim. Prodao sam ga jel mi je bio malo veliki tt 55cm i posle dužih vožnji su me bolela ramena i vrat. Takođe poželeo sam malo moderniji bike, nešto bolje od Pricea.
Giant sam izneo kao primer nečega što se na berzi ne pojavljuje tako često a moderan je bike 2018 god. ima papire, garanciju, prešao 4000 km...
I razumem IONEA kada predlaže race bajkove i moja su želja recimo od Gianta TCR ili Propel bikeovi. Međutim, ono što nisam naveo a možda je trebalo ja imam 55g. i bike sam počeo intenzivno da vozim posle preloma noge 2015 god. Proseci su mi oko 25-27 km/h (sporo) ali duže traju vožnje 4-6h. Pa mi pade na pamet da meni ovakav ram tj. sloping, opuštenija geometrija u suštini odgovara? Znači Giant carbon ram, odlična grupa (moderna e), nemam ništa protiv mehaničkih grupa ali moja iskustva da se DiD 2 brže i lakše menja (Ultegra posle 5 h vožnje bole ruke (grčevi). Kočnice slažem se sa Smasherom nebitne su, ali i tu se postize teh. napredak (smanjuje težina), tako da mislim da će postati standard naredne 2-3 god (mora nešto novo da se prodaja održi).
Sada brandovi. Naravno najlepši i najbolji italijani ali, nebulozno skupi i puno kopija na tržištu. A i sumnjivi su mi i originali, najiskopiraniji bajkovi u Kini i na Tajvanu su italijani (sumnjam da se tamo rade i originali). Zbog pozitivnih iskustava sa Priceom lako bi se odlučio za Švajcarca ili Nemca (BMC ili Canyon, Rose su želja), ali, ni manji brendovi kao što Price, Koba... nekako mi ulivaju poverenje u kvalitet izrade (ne rade se u Kini). Naravno tu su i USA bikeovi (Spec., Cannon., Gient), sa kojim nemam nikakvih iskustava.
Ajde malo i o Decathlon-u. Smasher-ov predlog bike-a od 3500 sa Dura ace i carbon točkovima je stvarno best buy. O bikeovima ne znam puno ali dugo skijam pa se razumem u ski opremu. Redovno svraćam u Decathlone u Italiji i Francuskoj i tvrdim da je sve Kineska proizvodnja. Oni Imaju sada i svoj brand skija i ski cipela koji je baš džank za skijaša koji svake god. ide na skijanje i ja ga ne bih preporučio, osim za ljude koji možda 1 u 5 god odu negde 7 dana i sede po kafićima i sunčaju se i spuste 3-4 x na dan. Moje pitanje za Smashera je zašto onda ne poručiti ram iz Kine, Tajwana (oko 600$ + točkovi 400$ + grupa Dura ace 1000 e)???. Za oko 2000 e imaš bike kao Decathlonac (razlika u ceni 1500 e).
IONE - ov predlog brzi predlozi ja nov bajk:
Do 1K Addict iz PB ili neka Dekatlon varijanta.
~1500 Giant iz Slo
~2000 Canyon
2K+ vijati popuste i akcije na prošle modele.
5K+ Uzeti najlepši je i moje mišljenje. Ja sam otprilike 2k-3k varijanta.
Elem, smorih se, Giant vrv neću kupiti iz 2 razloga, on je M/L veličina (tt 56 cm) po size chartu ja sam donja granica sa 178 cm (M bi bio ok), mada čovek koji ga prodaje kaže da je 180 cm i da mu je taman (prodavac ). Možda ga probam (svaki bike treba probati).
Pa pišite ako Vas ne mrzi. Još jednom puno pozdrava i hvala!!!
#39
Posted 05 November 2019 - 09:46 AM
Gore društvene mreže . Hvala svima koji su odgovorili na temu a posebno Smasher - u i IONE - u. Iz vaše diskusije i sučeljavanja argumenata se da nešto naučiti. Po meni argumenti koje ste izneli su sasvim ok. Ja sam okačio tag Gianta da bi ljudi otprilike shvatili šta ja u stvari tražim. Neki su mi kačili i po 10 god stare karbonce kao predlog. Naime ja sam imao takav bike Price premium, Ultegra, Mavic Ksyrium, star 7-8 god. Bio je težak oko 7,5 kg bez pedala ja sam bio prezadovoljan sa njim. Prodao sam ga jel mi je bio malo veliki tt 55cm i posle dužih vožnji su me bolela ramena i vrat. Takođe poželeo sam malo moderniji bike, nešto bolje od Pricea.
Giant sam izneo kao primer nečega što se na berzi ne pojavljuje tako često a moderan je bike 2018 god. ima papire, garanciju, prešao 4000 km...
I razumem IONEA kada predlaže race bajkove i moja su želja recimo od Gianta TCR ili Propel bikeovi. Međutim, ono što nisam naveo a možda je trebalo ja imam 55g. i bike sam počeo intenzivno da vozim posle preloma noge 2015 god. Proseci su mi oko 25-27 km/h (sporo) ali duže traju vožnje 4-6h. Pa mi pade na pamet da meni ovakav ram tj. sloping, opuštenija geometrija u suštini odgovara? Znači Giant carbon ram, odlična grupa (moderna e), nemam ništa protiv mehaničkih grupa ali moja iskustva da se DiD 2 brže i lakše menja (Ultegra posle 5 h vožnje bole ruke (grčevi). Kočnice slažem se sa Smasherom nebitne su, ali i tu se postize teh. napredak (smanjuje težina), tako da mislim da će postati standard naredne 2-3 god (mora nešto novo da se prodaja održi).
Sada brandovi. Naravno najlepši i najbolji italijani ali, nebulozno skupi i puno kopija na tržištu. A i sumnjivi su mi i originali, najiskopiraniji bajkovi u Kini i na Tajvanu su italijani (sumnjam da se tamo rade i originali). Zbog pozitivnih iskustava sa Priceom lako bi se odlučio za Švajcarca ili Nemca (BMC ili Canyon, Rose su želja), ali, ni manji brendovi kao što Price, Koba... nekako mi ulivaju poverenje u kvalitet izrade (ne rade se u Kini). Naravno tu su i USA bikeovi (Spec., Cannon., Gient), sa kojim nemam nikakvih iskustava.
Ajde malo i o Decathlon-u. Smasher-ov predlog bike-a od 3500 sa Dura ace i carbon točkovima je stvarno best buy. O bikeovima ne znam puno ali dugo skijam pa se razumem u ski opremu. Redovno svraćam u Decathlone u Italiji i Francuskoj i tvrdim da je sve Kineska proizvodnja. Oni Imaju sada i svoj brand skija i ski cipela koji je baš džank za skijaša koji svake god. ide na skijanje i ja ga ne bih preporučio, osim za ljude koji možda 1 u 5 god odu negde 7 dana i sede po kafićima i sunčaju se i spuste 3-4 x na dan. Moje pitanje za Smashera je zašto onda ne poručiti ram iz Kine, Tajwana (oko 600$ + točkovi 400$ + grupa Dura ace 1000 e)???. Za oko 2000 e imaš bike kao Decathlonac (razlika u ceni 1500 e).
IONE - ov predlog brzi predlozi ja nov bajk:
Do 1K Addict iz PB ili neka Dekatlon varijanta.
~1500 Giant iz Slo
~2000 Canyon
2K+ vijati popuste i akcije na prošle modele.
5K+ Uzeti najlepši je i moje mišljenje. Ja sam otprilike 2k-3k varijanta.Elem, smorih se, Giant vrv neću kupiti iz 2 razloga, on je M/L veličina (tt 56 cm) po size chartu ja sam donja granica sa 178 cm (M bi bio ok), mada čovek koji ga prodaje kaže da je 180 cm i da mu je taman (prodavac ). Možda ga probam (svaki bike treba probati).
Pa pišite ako Vas ne mrzi. Još jednom puno pozdrava i hvala!!!
Drugi razlog cena bike koji košta 2800$ nov ne može nikako za 2300 e polovan. Teško i za 2000 e.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users