All-rounder 4 all seasons.
#61
Posted 16 September 2019 - 09:08 AM
https://picasaweb.go...208760685671353
#62
Posted 16 September 2019 - 08:22 PM
Ima li neko neposredno iskustvo? Utisci, misljenja, ocene, preporuke ... Koristilo bi mnogima, ne samo meni.
Hvala.
#67
Posted 16 September 2019 - 09:53 PM
Nisam taj Dusan. Link vodi ka videu gde se govori o razlici izmedju elektro motora sa direktnim pogonom(direct drive) i sa redukcionim zupcanicima(geared). Sledeci video prikazuje razliku izmedju elektro motora smestenih u glavi tocka i onog postavljenog kod prednjeg lancanika. Ukratko elektro motor sa direktnom pogonom je pogodan za ravnice, sa zupcanicima za uzbrdice a onaj kod prednjeg lancanika je za offroad voznju.
#70
Posted 17 September 2019 - 04:21 PM
Uzevsi ovo u obzir, najverovatnije cu kupiti obican pa i modifikovati u elektro ... Sve i da menjam baterije na 2-3 godine ... Nije neki trosak.
Gledam na oglasima ... Za 250-300 eura ima bicikli sa full Deore XT opremom sto bi trebalo da znaci da su visikog kvaliteta.
Ponavljam ... Nisam ja zeljan XT opreme da bi se njome hvalio, niti cu je ja koristiti za ono za sta je predvidjena ... Samo smatram da je kvalitetnija, robusnija i da cu sa njom manje posecivati servis.
#71
Posted 17 September 2019 - 04:42 PM
Najbolje je kupiti ako postoji gotova stvar koja ti odgovara, to od obicnog da ces da konvertujes u e bike mi zvuci bas smesno . verovatno moze samo pitanje ko ce to da ti odradi tako dobro kao sto je original i koliko ta budzevina kosta.
oprema xt treba da se servisira isto kao i ona niza ili visa od nje, ako neces da ti stoji u stanu, racunaj da sta god kupis imaces neku vrstu brige oko toga.
ako uzimas obican bajs da se vratimo na pocetnu temu, neki treker i 3*9/10 brzina za pocetak odlicno.
#72
Posted 17 September 2019 - 04:57 PM
Naravno da ne mislim da necu morati nikad na servis sa XT ali ipak sam misljenja da cu morati redje nego sa nekom nize klase.
#73
Posted 17 September 2019 - 05:25 PM
Nemam ličnog iskustva ali sam čuo za tog momka Duleta da je elektro ing. i da zna šta radi. Nije neki bezveznjak i šarlatan.Gledam sad kit za konverziju ... Neki Dusan sa Zvezdare radi ... Direct drive motor koji je valjda bolji i dugotrajniji od klasicnog, baterije od 300w pa navise Samsung/Panasonic ... Oko 500 eura delovi i ugradnja.
Ima li neko neposredno iskustvo? Utisci, misljenja, ocene, preporuke ... Koristilo bi mnogima, ne samo meni.
Hvala.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#74
Posted 17 September 2019 - 05:50 PM
Nemam ličnog iskustva ali sam čuo za tog momka Duleta da je elektro ing. i da zna šta radi. Nije neki bezveznjak i šarlatan.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
Ako nekom treba u NS & okolini: čovek se već desetak godina igra s tim:
https://www.elektrobicikli.com
#75
Posted 17 September 2019 - 05:52 PM
Kad radis konverziju treba dobro izolovati elektroniku od vode i vlage pa i soli ako nameravas da vozis zimi. Kod motora u glavi tocka deo koji se trosi su redukcioni zupcanici koji su kod motora manje jacine od plastike. U sustini taj Dule bi mogao da ti pruzi kvalitetne informacije.
#78
Posted 17 September 2019 - 07:15 PM
ako uzimas obican bajs da se vratimo na pocetnu temu, neki treker i 3*9/10 brzina za pocetak odlicno.
Prvo treking.. pa Ebike.. sad smo na budž Ebike. Izgleda da polako idemo u krug.
https://picasaweb.go...208760685671353
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users