Polako, ali sigurno, Bosch na sve načine pokušava da se bori protiv uređaja koji "otključavaju" brzinu, tj. dozvoljavaju asistenciju motora i preko 25km/h. 2020.god. najavljuju motore koji će na vrlo uspešan način detektovati bilo kakav dodatni uređaj i automatski će prebacivati u najslabiji režim rada. Za starije motore je već razvijen firmware koji ovakve sprave takođe detektuje i ne dozvoljava da se koriste. A s obzirom da smo mi daleko od svega ovoga i da još uvek nemamo ni servis gde možemo da uradimo upgrade firmware-a, možemo i dalje da koristimo ove spravice.
Nedavno se u našim oglasima pojavio DeLimiter kojeg želim da predstavim i podelim sa vama iskustva. Možda ne bi bilo loše i da nam prodavac napiše nešto više o tehničkim karakteristikama ako nekoga eventualno i to zanima. Odmah da kažem da u oglasu piše da uređaj može da se koristi za bicikle sa Bosch, Yamaha, Shimano, Brose, Impuls i Kalkhof sistemom. Ja sam uređaj koristio na Bosch Cx motoru.
Ono što ovaj uređaj radi je da skida blokadu od 25km/h. U pitanju je spoljni uređaj, tj. nije potrebno da se skida oplata motora i da se ugrađuje. Uređaj se postavi na zadnji senzor i tu vrlo čvrsto stoji. Zatim je potrebno premestiti magnet i tu treba dobro obratiti pažnju. Uz uređaj se dobija i uputstvo gde je sve lepo i slikovito objašnjeno.
Prilikom vožnje brzina na display-u je dvostruko manja od realne brzine, Jednostavno se sve množi sa 2 i dobija se realna brzina, kao i realno pređana kilometraža na toj vožnji.
Posle nekoliko vožnji nemam nikakvu zamerku. Uređaj savršeno radi i ni milimetar se nije pomerio sa mesta. A moram da priznam da sam tokom testa dosta silazio sa asfalta na vrlo neravan teren. Ni jednog trenutka nisam dobio error poruku. Što se tiče cene, vrlo je konkurentan sličnim uređajima koje možemo da nađemo na internetu, a koji koštaju skoro duplo više.
Inače, u pitanju je naš proizvod. Na štampanoj ploči unutar kućišta to i piše. Kućište je od tvrde plastike urađeno na 3D printeru u puno boja. Baterija koja daje struju uređaju traje, po navodima proizvođača, 5000km, pa i mnogo više.
Kao zamerku bih naveo veličinu, tj. debljinu uređaja. Bicikl koji sam vozio tokom testa ovog uređaja ima 27.5" točkove i vrlo malo mesta između žbica i rama. Zato sam magnet sam morao da postavljam ispred DeLimitera, što se i vidi na jednoj od prethodnih slika. Takođe, ne bi bilo loše da se uz uređaj isporučuje i ručni šraf za magnet kojim se magnet lakše pomera prilikom štelovanja. Siguran sam da će to biti ispravljeno u nekom narednom periodu.