Kao dugogodisnji korisnik namenskog ili orginalnog gepek nosaca, prenosim licne utiske:
-Poprilicno uticu na aerodinamiku, stabilnost auta, potrosnja je uvecana za min 1.5 litara na 100km, moze i vise.
-Bicikle stoje sigurno, ne klate se i to je puno bolja opcija od krovnih.
-Tezi pristup prostoru gepeka.
-Imao sam nekada gepek univerzalne, mana je sto bicikle stoje nize, zakljanjaju signalizaciju, veci rizik po bicikle od udara, potrosnja goriva skoro nepromenjena.
Svaki imaju prednosti i mane, pokusati prema potrebama naci sredinu.
Jedino što je baš agresivan i hoće da uništi farbu, treba biti oprezan i probati na manjoj površini, ne pitaj me kako znam.
Sent from my SM-A705FN using Tapatal
Hm. Nisam imao takva iskustva ali dobro je znati.
Čudo od tečnosti.
Ne mogu da grešim dušu, mene ni ovaj Menabo Mistral nije nikad izdao koji se kači sa gurtnama ali ovaj auto mi na 5. vratima nema lim sa strane (za bočno kačenje) nego staklo.
Spreman za put. Obavljena i probna vožnja, preko 85km/h počinje malo da zviždi ali generalno nije strašno, siguran sam da je bajs na krovu i pri 120km/h. Probao da stretch folijom zaštitim osetljive delove (od buba itd) , ali odustao, imam utisak da će to na 100+km više da smeta/da se čuje nego što će neka korist biti. Uostalom, dosta je bajs vozio mene, red je i da ja njega vozim.
Talijani eve nas dolazimo i nabijem vas za 30 evra za bajs po danu, plus 5 evra za pedale, ne može na pola dana, kacigu, svetla i sva ostala ciganska otimanja..... Što bi rekao Dragče
Thule pro ride 598 - topla preporuka. Posle 1100 km, brzinom uglavnom između 120-135km/h, malo se čuje (mora jbg) , bajs čvrsto stoji, lako i brzo se montira i skida. Potrošnja na benzincu 1.8, 147 konja, porasla za 10ak% (sa 6,3 ili 6,4l na 7.0l/100km). Bolji nosač sigurno postoji ali ne treba
Ja sam probao jedan takav isti (pozajmio) za zadnja vrata Škode Kodiaq (visok auto za Thule na krov koji imam, bilo me strah neku granu da ne pokupim). Svaka ta šipka na nosaču je bila obložena sunđerom (onim sivkastim za cevi), obložio je vlasnik (od koga sam pozajmio za probu) a da ne bi oštetio auto. Takođe, imao je 4-5 unutrašnjih isečenih bici guma kojima je dodatno vezivao bajs za taj nosač. Čovek je prevezao brdo bajseve na taj način ali je to toliko ružno bilo da sam sa zahvalio i odustao od istog.
Ne znam šta bih ti rekao, najgore je da kreneš na dugački put a da nisi siguran u "teret koji vučeš" pa umesto da se skoncetrišeš na vožnju, misliš o bajsu
Po meni samo treba obložiti tom cevastom penom mesta naslanjanja karbonskog rama. Nema tu problema nikakvih ni po bajs ni po auto bar po mom iskustvu. Dosta puta sam prevozio i bilo je uvek sve ok.
Treba mi neka najeftijija varijanta, nit mi je auto skup nit bajs pa bih uzeo nosač koji će da se uklopi sa njima
Ako može neki konkretni predlog bilo bi dobro jer kako izabrati bez znanja u moru oglasa?
Novo ili polovno?