farbanje rama
#42
Posted 29 January 2009 - 03:59 PM
A ovo za pistolj i kompresor ni ja nikad nisam cuo mozda postoje kompleti uz koje ide i pistolj ali mislim da kad se kaze kompresor da uz njega ne ide pistolj ali dobro mozda gresim
#43
Posted 29 January 2009 - 06:57 PM
Ako iko pokuša da peskira aluminijum, bolje da to provo proba na nečemu što mu nije toliko bitnoja mislim da je bolje ispeskirati bajs jer nema neravnina i bolje izgleda pa posle plastifikacija ili farbanje.....
dvojica mojih drugara i jedan komšija su tako kupiliA ovo za pistolj i kompresor ni ja nikad nisam cuo mozda postoje kompleti uz koje ide i pistolj ali mislim da kad se kaze kompresor da uz njega ne ide pistolj ali dobro mozda gresim
#47
Posted 31 January 2009 - 08:52 AM
Racer. Cinelli je izvan mog poseda već dugo vremenagamzzy, koji si ram prefarbao? Jel' to bas Racer (iskreno, nikad cuo) ili onaj tvoj Cinelli? Izgleda sjajno.
#48
Posted 13 May 2009 - 05:47 PM
---> http://www.tritonmet...m/color_ral.jpg
Mislim da su cene sasvim prifatljive: 20 eura samo za ram i 25 za ram+viljusku u Skoplju
Pozdrav
#50
Posted 13 May 2009 - 06:24 PM
Plastificiranje.
-potpuno se oguli farba
-elektriziranje rama
-plasticna prashina
-komora na 200 C
-hladjenje
#51
Posted 14 May 2009 - 06:01 PM
Tako se radi kod nas. Ali mi prica drug koji je godinama radio plastifikaciju da u samom postpuku postoji jos jedna ili dve operacije koju su u stvari najbitnije za cvrstocu i postojanost "plastike" a kod nas firme koje to rade mozes izbrojati na prste jedne ruke.Jedni kazu da je bolje jer se lakse odrzava i je otporniji na ostekjenja a drugi kazu da je bolje farbanje. Iskreno nikad se nisam zapitao koja je razlika.
Plastificiranje.
-potpuno se oguli farba
-elektriziranje rama
-plasticna prashina
-komora na 200 C
-hladjenje
Kada se uradi sve kako treba sloj "plastike" se skida mnogo teze nego klasicna farba pa jos pecena u komori.
#53
Posted 29 May 2009 - 10:38 AM
#54
Posted 05 August 2009 - 12:13 PM
http://www.suviled.com
http://www.peskiranje.com
peskiranje suvim ledom,sodom,peskom,gritom,staklom itd......
#55
Posted 25 August 2009 - 11:50 AM
Ja sam preko net-a nasao neku firmu u Sremcici, ali se ispostavilo da rade lose, moja drugarica zivi na 3 metra od njih i sve sto su joj plastificirali se relativno brzo raspalo od rdje.
Zanima i da li je plastifikacijom moguce dobiti izgled bele boje kakav postoji na belim delovima polar avalanche-a za 2006 godinu, ili bude hrapavije?
#56
#57
Posted 19 January 2010 - 08:00 PM
Kao prvo, potrebno je prešmirglati ram, uglavnom njegove zarđale delove, ili ako se ljušti farba, korund papirom 80, 100 120, u zavisnosti od stanja rama (ovaj broj zapravo predstavlja broj zrnaca korunda po cm2, što je bvroj manji šmirgla je krupnija i grublja). Nije neophodno da se skine sva boja, efekat je na kraju isti ukoliko se ram dobro očisti od rđe. Ovo je zapravo i najbitniji deo farbanja. Podloga mora biti dobro pripremljena. Cilj šmirglanja jeste uklanjanje eventualno zarđalih delova.
Sledeća stavka je takozvano šlajfovanje, ili vodeno šmirglanje šlajf papirom. On se kreće u rasponu od 100 pa naviše. Potrebno je ravnomerno prešmirglati(vodom i šlajf papirom) ram tako da se takozvani risevi (tragovi od šmirgle) ne vide. Ukoliko se ne ošmirgla kako treba i ostane lak na ramu, postoji mogućnost da se sledeća boja posle određenog vremena ljušti.
Treća stavka je farbanje. Nebitno da li se radi o nitro ili uljanim bojama (ne smeju se mešati jer su na različitim bazama) korisno je naneti takozvani primer, ili kao što mu ime kaže, primarni, prvi sloj. To je zapravo osnova na koju se kasnije nanosi boja i ona predstavlja vezu izmedju golog aluminijuma i boje. Ona se nanosi pištoljem i u tankom sloju, nikako debelom jer tako ima najbolji efekat. Postoje razni proizvodjači ali kod nas je najrasprostranjeniji Body.
Kada se osnovna boja dobro osuši potrebno je ponovo blago prešlajfovati vodenom šmirglom, kako bi se ponovo stvorili risevi za koje se hvata naredna boja.
Nakon ovoga se tek može farbati. Ja predlažem klasične auto lakove na uljanoj bazi jer su jednostavniji za nanošenje. Kod nitro boja potoji nekoliko komponenata (emajl i lak) i zahtevaju dosta pažljiviji rad. Kod farbanja je potrebno imati dobar pritisak i voditi računa o ravnomernom nanošenju boje kako ne bi procurela.
Toliko za sada...
Nadam se da sam bio od nekakve koristi
Veliki pozdrav od svežeg bikera!
#58
Posted 17 April 2010 - 10:51 PM
1. Grubom smirglom sam skinuo svu staru boju sa vile.
2. Vodenom smirglom ispravio riseve i uglacao vile.
3. Nitro razredjivacem prebrisao vile, okacio o kukicu za plafon i pustio da se osusi.
4. Naneo prajmer.
5. Matiranje smirglom 180, blago matiranje.
6. Prajmer, pa blago matiranje.
7. Boja u spreju otporna na visoke temperature i habanje, u tri sloja.
8. Tri godine vile se nigde nisu ogulile i kad se uglancaju sijaju se kao metalik!!!
Boja otporna na habanje i visoke temperature je dosta skuplja od klasicnog auto laka. Ako je auto lak 200 djunti, onda je ova oko 550.
#59
Posted 18 April 2010 - 02:56 PM
http://www.top-shop.... ... rp=1&pcs=2
S obzirom na cenu i kolicinu plastike oko samog pistolja, verujem da je smece. Nego, jel mozda neko baratao ovom spravicom? Jedino pozitivno sto bih mogao da vidim "iz fotelje" je da spasava od nereda po kuci.
Ovde mozete pogledati prezentaciju, doduse na poljskom.
p.s. smanjite sliku iz prethodnog posta, rasturi mi ekran.
#60
Posted 18 April 2010 - 03:43 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users