podmazivanje nabli
#2
Postavljeno 24 October 2008 - 08:37 PM
#3
Postavljeno 24 October 2008 - 09:44 PM
#5
Postavljeno 24 October 2008 - 11:27 PM
#6
Postavljeno 25 October 2008 - 05:46 AM
Mada, kod mene je ušao komadić drveta i već sam mislio da ću morati da se bavim otvaranjem samog industrijalca... ne možete da verujete koliko jedan komadić drvceta može da napravi problema: nije mi se okretao freehub i uz to je škripalo nenormalno
#7
Postavljeno 31 December 2013 - 10:47 AM
Nable su mi m435 treblo bi da je to alivio.Prešle 3500km.Nov-polovan bajk mi je dosao pre toga.Vila je bila solidno podmazana,mozda su i konusi ok,al bih proverio.
Na nable idu diskovi.Da li je potrebno skinuti ih da bi se konusi odšrafili?
1. Kad ih treba dotezati,ovo je valjda ok,pritegnuti ih rukom?Tj to je valjda ono da konus nije pretegnut a da točak neće ševrdati?
2. Treba ostaviti 5,5-6mmok sa strane tako da točak upada u ram?To je valjda ta mera,da ne bude posle problemčića kod diskova,menjača?
3. Podmazivanje freehuba.Da li moram d ga skinem inbusom pa pozadi sipati ulje?Ovako nešto : http://www.parktool.... ... ub-service
Kasetu sam uglavnom brisao krpom izmedju i malo nekad prsnuo naftom iz prskalice za cveće,baš sitne kapi a mali pritisak nadam se da se nije bas provuklo i da je free u ok stanju ali za svaki slučaj bih podmazao.
#9
Postavljeno 17 January 2014 - 05:26 AM
E da, za pocetak odvij samo konus sa jedne strane, drugi ostavi zablokiran i izvuci ga sa sve osovinom, da posle ne bi gubio vreme oko podesavanja razmaka. Luft u nabli proveravas tako sto uhvatis osovinu sa obe sake i probas da klimas gore dole. Pazi da ne izgubis neku kuglicu, ima ih po 9 sa svake strane.
Dok ovo sve radis trudi se da higijena bude maksimalna.
#11
Postavljeno 17 January 2014 - 02:53 PM
To cu videti jedan dan kad kupim kljuc a i nadjem vremena.
Nisam siguran da sam negde našao ,osim na ovom videu,kolika bi trebala da je duzina od kraja osovine do šrafa nable,pa ovaj lik kaze 5,5 -6mm al i ja sam msilio da šraf do diska ne diram.
#12
Postavljeno 17 January 2014 - 07:06 PM
I nema potrebe da diraš desni konus. Levi, onaj do diska otpusti. U suštini, sve je jedno koji sa koje strane ćeš otpustiti, mada sam ja naviko da popuštam samo levi konus.....kolika bi trebala da je duzina od kraja osovine do šrafa nable,pa ovaj lik kaze 5,5 -6mm al i ja sam msilio da šraf do diska ne diram.
Što se tiče dužine osovine koja ide u ram, to je tačno što kaže taj lik - toliko je otprilike širina ispusta (drop-ova)
#13
Postavljeno 17 January 2014 - 10:23 PM
I moje neko iskustvo, ili ja ne umem to da zategnem u startu kako treba ili treba inicijalno malko da se pretegne. Jer kad namestim da je sve bez lufta i da se vrti kao puter, u 9 od 10 slucajeva mi se pojavi luft posle cirka 100km. Kad u startu blaaago pretegnem, posle nekog vremena je sve ok i vrti se glatko. Jednom sam tako sjebao kuglice u staroj XT nabli, srecom ne i nablu, jer se pojavio luft, a kad sam montirao tocak bilo sve ok.
#14
Postavljeno 18 January 2014 - 08:12 PM
I moje neko iskustvo, ili ja ne umem to da zategnem u startu kako treba ili treba inicijalno malko da se pretegne. Jer kad namestim da je sve bez lufta i da se vrti kao puter, u 9 od 10 slucajeva mi se pojavi luft posle cirka 100km. Kad u startu blaaago pretegnem, posle nekog vremena je sve ok i vrti se glatko. Jednom sam tako sjebao kuglice u staroj XT nabli, srecom ne i nablu, jer se pojavio luft, a kad sam montirao tocak bilo sve o
E druze, to je verovatno zato sto nabla izbaci visak masti, a ti nemas osecaj da ima lufta kad je tek podmazes, naravno govorim o mikronskom luftu.
#16
Postavljeno 07 February 2014 - 08:06 PM
Hvala
#17
Postavljeno 08 February 2014 - 04:37 AM
Izvinite sto se ubacujem ovako , ali da ne otvaram novu temu. Imam mali problemcic. Posedujem campagnolo nable . Kako bih mogao da ih podmazem ??? Primetio sam da kada skinem sa sredine neku zadtitu u obliku prstena , ispod se nalazi mala rupica. Da li se tu podmazuje ? I cime mogu da podmazem? Verovatno postoji neki nastavak ili neka pumpica....
Hvala
Najbolje bi bilo da se nabla rastavi, opere, detaljno pregleda i podmaze kvalitetnom mascu...
Najbolje bi bilo da to odradi dobar majstor, steta da zajebes takvu nablu...One mogu da predju neverovatno mnogo kilometara...
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#18
Postavljeno 08 February 2014 - 01:52 PM
Ove su se do sada okrenule preko 10.000.000 i slovima (deset miliona) puta.
5926 km u pola 2012 15605 km u 2013 11674 km u 2014 11858 km u 2015 7577 km u 2016 5423 km u 2017 prebačeno 12000 km u 2018
Da citiram profesora:
-Ovce moje budite u vinkli, evo mene stižem na bicikli
#19
Postavljeno 08 February 2014 - 02:45 PM
Te nable su umetnicko delo u svakom smislu...Vrte se kao industrija i traju duze...Zahtevaju samo to podmazivanje koje traje 10 minuta godisnje...
Nisu se ugradjivale na mlekadzjiske bicikle kakve ja i ti vozimo nego na tada superiorne masine koje su kostale bogatstvo...
Da li mislis da bi bilo lepo sacuvati tavko nesto vredno i dalje u ovom vremenu kada funkcionise vozis-skines-bacis sistem???
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#20
Postavljeno 08 February 2014 - 02:53 PM
2 članova čita ovu temu
0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika