hvala
Unis Sprint
#22
Postavljeno 05 March 2019 - 06:52 PM
#23
Postavljeno 30 March 2019 - 06:47 AM
Тренутно сређујем Унис Спринт из '83. године, из серије која је рађена у част зимских олимпикских игара у Сарајеву. Сад га склапам после фарбања, прања и чишћења делова. Једино што није оригинал фабричко је седиште, лула волана и гуме. Биће то леп бициклић. Кад сам га купио мало сам га дотегао, подмазао и провозао. Иде као ветар!!! Поделићу слике овде када га завршим. Свака част за труд и овако сређен бицикл!!! Поздрав из Шапца!
Одлично, само напред. Обавезно окачи слике, или направи тему па да и остале колеге на форуму могу да виде.
Хвала колега, поздрав!
#24
Postavljeno 07 December 2020 - 10:38 PM
Здраво колеге,
ево мало да оживим тему, коначно након две године сам окачио снимак сређивања и склапања бицикла, тако да можда ће некоме бити корисно.
Уживајте!
https://youtu.be/WG_ap5fBWAw - Bicycle Restoring & Building: Yugoslav Unis Sprint from 80s
#26
Postavljeno 08 December 2020 - 12:23 PM
Unis Sprint.pdf 1.74MB 495 downloads
Купио га 1989 (Р.К.Београд-Земун).
То је била моја прва специјалка.
Возио га око 15 година. Успут осавремењаван...
Интересовао сам се за рам, ово је одговор из фабрике Унис-Сарајево, од пре много година.
Рам: “Цијеви су челичне, материјал је хладно ваљана трака ЈУС ч0146,147,148 или УСт2,УСт3,РРС14-ДИН 1624
-Однос елемената је око Цр 0,1525%, Мо 0,0154%, Ц 0,0345; Мн 0,2009%, Ни 0,154% итд
-лакирање електростаским бојама -ФРИЗ Аустрија, у влaститом погону.”
Надам се да се Пдф документ може отворити.
За разлику od fotografije bajsa у dokumentu, na mom bajsu je на хоризонталној/горњој цеви писало: “10 speed”
#28
Postavljeno 08 December 2020 - 12:57 PM
Купио га 1989 (Р.К.Београд-Земун).
То је била моја прва специјалка.
Возио га око 15 година. Успут осавремењаван...
Интересовао сам се за рам, ово је одговор из фабрике Унис-Сарајево, од пре много година.
Рам: “Цијеви су челичне, материјал је хладно ваљана трака ЈУС ч0146,147,148 или УСт2,УСт3,РРС14-ДИН 1624
-Однос елемената је око Цр 0,1525%, Мо 0,0154%, Ц 0,0345; Мн 0,2009%, Ни 0,154% итд
-лакирање електростаским бојама -ФРИЗ Аустрија, у влaститом погону.”
Надам се да се Пдф документ може отворити.
За разлику od fotografije bajsa у dokumentu, na mom bajsu je на хоризонталној/горњој цеви писало: “10 speed”
Extra podaci, jako je slican sa Rog Juniorom koji sam ja imao.
#29
Postavljeno 08 December 2020 - 04:17 PM
...-лакирање електростаским бојама...
jel ovo strucan tehnicki/strucan naziv za ono sto mi laici kazemo *plastifikacija*, ili je nesto drugo u pitanju?
fenomenalan pdf
usadna cijev Kalloy Al - lulica
osvetljenje Rudi M.F. Čajevec !!!! / Iskra
strava!!!
#31
Postavljeno 08 December 2020 - 04:44 PM
Meni su dragi, jer si nasi, moze to sigurno na 11kg da se svuce sa svim adaptacijama.
#32
Postavljeno 08 December 2020 - 05:26 PM
Super he sve ovo! Hvala
Хвала Bax! Ето видео је могао још одавно да буде окачен, али ми је фалио један кадар.
Купио га 1989 (Р.К.Београд-Земун).
То је била моја прва специјалка.
Возио га око 15 година. Успут осавремењаван...
Интересовао сам се за рам, ово је одговор из фабрике Унис-Сарајево, од пре много година.
Рам: “Цијеви су челичне, материјал је хладно ваљана трака ЈУС ч0146,147,148 или УСт2,УСт3,РРС14-ДИН 1624
-Однос елемената је око Цр 0,1525%, Мо 0,0154%, Ц 0,0345; Мн 0,2009%, Ни 0,154% итд
-лакирање електростаским бојама -ФРИЗ Аустрија, у влaститом погону.”
Надам се да се Пдф документ може отворити.
За разлику od fotografije bajsa у dokumentu, na mom bajsu je на хоризонталној/горњој цеви писало: “10 speed”
Имате ли можда слике вашег бицикла? Да ли којим случајем знате да ли је Унис производио рамове у више величина, осим мушког и женског?
Хвала на овим информацијама и пдф-ом, тешко се налазе било какве информације, да не спомињем ове које сте ви навели, као што је однос елемената.
Bravo i za rad i za filmić!
Хвала Срђони!
#35
Postavljeno 08 December 2020 - 07:18 PM
...-лакирање електростаским бојама...
jel ovo strucan tehnicki/strucan naziv za ono sto mi laici kazemo *plastifikacija*, ili je nesto drugo u pitanju?
Verujem da je to neka elektroforeza, gde naelektrisu ram pa ga potope u boju koja se onda nalepi. Nisu te boje bile postojane kao plastofokacija, ali proncip je slican
Ne?
Ako je kod lakiranja elektrostatika u pitanju, onda je suvi proces.
Da?
#36
Postavljeno 08 December 2020 - 07:23 PM
Ja sam mislio mozda kataforeza, ne elektroforeza.
Tako na kolima rade osnovnu boju.
#37
Postavljeno 08 December 2020 - 07:39 PM
jel ovo strucan tehnicki/strucan naziv za ono sto mi laici kazemo *plastifikacija*, ili je nesto drugo u pitanju?
fenomenalan pdf
usadna cijev Kalloy Al - lulica
osvetljenje Rudi M.F. Čajevec !!!! / Iskra
strava!!!
@IgorN
Цитирао сам њихов израз за начин фарбања. Није пластифицирање већ вероватно нешто као што је @Bax навео.
Имао је челичне точкове, једнозидни.
Средњи погон шоњице и куглични венци, педале на "кајлу".
Волан је био челични, одличан.
Пртљажник је био никлован али веома слабашан.
Са њим је била и плава пумpа, монтирала се на "down tube".
Кочионе чељусти су веома лоше кочиле.
Боја је била јако постојана, блатобрани без корозије као и сам рам, водио сам рачуна.
Светла су радила, за разлику од слике у Пдф-у, динама је била са леве стране.
Међутим, доживео је бројне промене временом:
(фарбао га нисам јер није било потребе)
-двозидни точкови
-урезан је навој за патрону
-замењене су кочионе чељусти ("Weiman", Dia Compe,Shimano)
@Peratnik
Ево и фотографије, али са променама....па је било још промена...па су дошле на ред и шамараљке....једноставно обожавам стари облик рама.
И данас возим челични рам.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika