ELEKTRIČNI BICIKLI, PEDELECI i slično
#63
Posted 14 September 2020 - 03:17 PM
Послато са Mi 10 Pro помоћу Тапатока
#64
Posted 15 September 2020 - 08:40 AM
Vratio sam senzor na fabricko mesto i magnet, znaci limit 25/h. Prosek mi je bio na 10km 24/h sto znaci da mi uopste nije potreban motor. Ipak je bolje bez limita, nema svrhe da vozim ovako, da nema semafore i raskrsnice od posla do kuce, prosek bi bio veci od 25
Послато са Mi 10 Pro помоћу Тапатока
Koliko mozes da predjes km izmedju 2 punjenja i po kakvom terenu?
#67
Posted 24 September 2020 - 04:09 AM
Oko 100km. Najcesce vozim u eko ili tour modu. ravan asfalt. Nema u subotici brdaKoliko mozes da predjes km izmedju 2 punjenja i po kakvom terenu?
Inace imam cerkicu 11 meseci i vozim je na prednjem sedistu sto se kaci na volan
Послато са Mi 10 Pro помоћу Тапатока
#68
Posted 30 September 2020 - 10:43 AM
Oko 100km. Najcesce vozim u eko ili tour modu. ravan asfalt. Nema u subotici brda
Inace imam cerkicu 11 meseci i vozim je na prednjem sedistu sto se kaci na volan
Послато са Mi 10 Pro помоћу Тапатока
Ja sam uzeo sediste za pozadi, posto mi cerka puni 2g jos malo. Osecaj u voznji je kao da je prednji volan olaksao, pa moram malo da pazim na stabilnost. Sto se dometa tice, 40km mi je neki maksimum, posle toga vec pocinjem da strahujem da cu ostati bez baterije. Cini mi se da je relativno mali domet posledica toga sto motor ima 1kw. Parametri baterije su ima 48V 10Ah 30A sto mi se cini da nije malo.
#69
Posted 05 October 2020 - 08:41 PM
Da li praznite bateriju do kraja,ili punite po potrebi?
Послато са Mi 10 Pro помоћу ТапатокGeneralno nema razlike izmedju baterija po pitanju punjenja i praznjenja ali nesto posebnije su litiumske, one se ostave posle voznje da se ohlade da bi se praznjenje zaustavilo, fora je sto postoji hemijski proces unutar same baterije dok se ne ohladi. Dakle kada se ohladi onda je stavis na punjenje. Ne ostavljas je na punjacu vise od potrebnog vremena, zavisi koja je baterija i koji kapacitet ali u proseku 4-6 sati je punjenje ako je na org punjacu, PROSEK. Ako non-stop vozis, gledaj da je ne praznis do kraja jer svaki put kada je ispraznis do kraja i ponovo napunis do kraja napravis joj jedan ciklus. Slabijeg kvaliteta baterije imaju ciklus oko 300 punjenja, malo bolje oko 500 a ove novije generacije tipa ova boschova powertube 625 do 1000 punjenja.
Ono na sta takodje treba da obratis paznju je priprema baterije za zimu...strani iskusni bajkeri kazu da bi trebalo da je ostavis na konstantnoj i coveku normalnoj temperaturi znaci 22-23 stepena, nikako vlazno mesto ili mesto direktno izlozeno suncu, i napunjenu do 80%. Ako pravis pauzu u toku sezone duze od 5 dana, ostavi je na 60%, ona ce izgubiti neki procenat struje ali nece biti prazna sto je zapravo i najvaznije. Nadam se da sam pomogo.
#71
Posted 19 October 2022 - 04:08 PM
Dok sam obilazio Mediteran, video sam da u Barsi, Napulju, Palermu, na Majorci, u Kanu itd. ima mnogo više el. trotineta nego pedeleca, mada to i nisu neki biciklistički gradovi, osim Barse.
Par prijatelja iz Nemačke i Austrije mi kažu da su ljudi masovno počeli da voze pedelece, tako da vidim neke trendove. Osim par izuzetaka, ljudi ipak preferiraju klasične bicikle u zemljama gde je to bitan vid transporta, a na drugim mestima koja su manje ravničarska, prelaze na struju, ako su u mogućnosti. Npr. u Oslu i Kopenhagenu dosta ljudi vozi cargo bajkove umesto automobila pa Danci po Kopenhagenu pedalaju po ravnom bez struje, a Norvežani u Oslu koriste asistenciju jer imaju dosta uspona koji su nezgodni kad prevoziš decu i stvari.
#72
Posted 06 March 2023 - 06:05 PM
-U Saveznoj Republici Nemačkoj objavljena je statistika svih saobraćajnih nezgoda u protekloj 2022 godini. Ono što posebno zapanjuje i brine je da je u odnosu na 2021. godinu porastao za 60% broj saobraćajnih nezgoda u kojoj su učestvovali vozači električnih bicikala a koji se završio smrtnim ishodom. Evo zvaničnog linka koga to zanima:
https://www.inside-d...rungen-laut/amp
Evo još jednog klipa koji govori o tome zbog čega je vozač električnog bajka potencijalno možda i najopasniji učesnik u saobraćaju (ako izuzmemo one tupave trotinete na struju, to je tek glupost za posebnu temu).
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#74
Posted 06 March 2023 - 08:34 PM
https://n1info.rs/bi...-pocetka-krize/
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Also tagged with one or more of these keywords: električni bicikl, pedalec, s-pedalec, e-bike
Oprema i Stil →
Pomoć pri kupovini →
Električni bicikl za starije osobe 50+ godinaStarted by Ij007 , 28 Aug 2024 Električni bicikl |
|
|
||
Oprema i Stil →
Električni Bicikli i Oprema →
Prelazak sa pogona u zadnjem točku na Bosch sa asistencijom?Started by Pinhead , 30 Apr 2024 e-bike, električni, bosch |
|
|
||
Oprema i Stil →
Električni Bicikli i Oprema →
Električni bicikl, za koji da se odlučim i slična pitanjaStarted by Dezinformisana , 22 Jan 2022 E-bike, Električni bicikl |
|
|
||
Biciklizam / Triatlon →
Pimp My Bike →
Custom BikeStarted by Sien101 , 26 Dec 2018 E-Bike, Li-ion, Električni Bicikl and 1 more... |
|
|
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users