Kako da bude napr. lanac cist kada posle pranja vec na 30-50km. se isprlja vidim ulje malo vec pocrni. Druga stvar,ova specijalna ulja za lance (ali to su u stvari obicna masinska ulja) su relativno retka,i kako god se podmazuje lanac,gravitacija regulise kolicinu ulja. I ja ne vidim tu neku bitniju razliku izmedju napr.testerola,i ''specijalnog"ulja namenjenog samo za podmazivanje lanca.Ja napr. nikada be bih dao 650 din za 100ml. nekog ulja,ne zato sto je skupo,vec zato sto smatram da ne produzuje nesto posebno povecanom veku lanca.
E sada,iz iskustva mi je ostalo,ulje za podmazivanje lanca na japanskim motociklima,u spreju. Secam se da je ono bilo bas gusto,kao kada se kupi nov lanac za bicikl,bude kao parafin, polulepljivo ali se razredi prilikom koriscenja.Znaci kao fabricka podmazanost -nekako najduze traje,bar se ja trudim da sto vise vozim sa prvim fabrickim podmazivanjem. Probacu taj sprej za lance motocikala pa cemo videti,koliko je to dobro,ukoliko neko misli da je to greska,neka slobodno objasni zasto.Da ge ne kupujem bez veze.
I napr. na motociklima se isto isprlja lanac, retko kada se cisti generalno,opterecanja su strahovita ,sada do 200ks i opet lanac traje i preko 15000km,izgleda da lanac unistavaju zakosenja prilikom menjanja brzina,a ne prljavstina,a i slabiji kvalitet. Ovo mi je samo teorija