Jump to content


Fotografije
* * * * * 1 glasovi

Zanimljivi klipovi


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
3843 odgovora na ovu temu

#1841 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14959 posts

Postavljeno 11 November 2015 - 11:25 AM

 

Androgeni metroseksualci vase vreme dolazi https://www.youtube.com/watch?v=Pz2aL5tVNPM


  • 0

#1842 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14959 posts

Postavljeno 11 November 2015 - 06:20 PM

_https://www.youtube....h?v=iDRqliwJIAI


  • 0

#1843 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6664 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 11 November 2015 - 08:35 PM

Najduzi bicikl na putu.


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#1844 milan86

milan86
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 187 posts

Postavljeno 11 November 2015 - 11:38 PM

Ajde taj što vozi, nego drugi što stiže da ga prati (i snima)?!   :)

 

 

 

 

(bez kacige...     n2:Heristical  )

 

 

Evo ga i duzi. NY kuriri i njihove alley cat trke. Bolest!!

 


  • 2

#1845 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14959 posts

Postavljeno 12 November 2015 - 04:53 PM


  • 0

#1846 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14959 posts

Postavljeno 15 November 2015 - 02:25 AM


  • 0

#1847 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14959 posts

Postavljeno 15 November 2015 - 11:04 AM

https://www.youtube....9QKFcptw/videos


  • 1

#1848 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4661 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 15 November 2015 - 09:29 PM

Evo ga i duzi. NY kuriri i njihove alley cat trke. Bolest!!

U jbt!!!

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#1849 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6664 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 16 November 2015 - 08:27 AM


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#1850 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8929 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 16 November 2015 - 09:04 AM

Dobar video, mada mislim da je za kočenje i naginjanje u krivini (barem na asfaltu) loše objašnjeno. Ja bih preporučio naginjanje zajedno sa biciklom kod skretanja, a kod kočenja su nekako šturo objasnili prebacivanje težine, važnost držanja laktova savijenih, a preuveličali rizik od preletanja preko kormana ako se koči jako prednjom. Takav neki utisak stičem.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#1851 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4661 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 16 November 2015 - 01:33 PM

FalloutBoy, on 16 Nov 2015 - 10:04 AM, said:
Dobar video, mada mislim da je za kočenje i naginjanje u krivini (barem na asfaltu) loše objašnjeno. Ja bih preporučio naginjanje zajedno sa biciklom kod skretanja, a kod kočenja su nekako šturo objasnili prebacivanje težine, važnost držanja laktova savijenih, a preuveličali rizik od preletanja preko kormana ako se koči jako prednjom. Takav neki utisak stičem.

Obrnuto, ne naginjes se sa biciklom kao kod motocikla nego naginjes bicikl, spoljna pedala dole unutrašnja na gore i opteretiš spoljnu pedalu a ti gledas da si malo vise u vertikalnoj u osi, tj. naginješ bajs više nego telo, gledaš da što više telo bude što više vertikalno jer tako vršiš veći pritisak na gume, jer gume na biciklu nemaju toliki kontakt sa asfaltom kao kod motocikla, prvo jer je motocikl teži drugo ima šire gume pa je i kontakt sa podlogom veći i jači...

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#1852 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4661 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 16 November 2015 - 02:08 PM

Obrnuto, ne naginjes se sa biciklom kao kod motocikla nego naginjes bicikl, spoljna pedala dole unutrašnja na gore i opteretiš spoljnu pedalu a ti gledas da si malo vise u vertikalnoj u osi, tj. naginješ bajs više nego telo, gledaš da što više telo bude što više vertikalno jer tako vršiš veći pritisak na gume, jer gume na biciklu nemaju toliki kontakt sa asfaltom kao kod motocikla, prvo jer je motocikl teži drugo ima šire gume pa je i kontakt sa podlogom veći i jači...

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Obrnuto, ne naginjes se sa biciklom kao kod motocikla nego naginjes bicikl više nego telo, spoljna pedala dole na šest sati a unutrašnja na gore 12 sati i opteretiš spoljnu-donju pedalu a ti gledas da si malo vise u vertikalnoj u osi, tj. naginješ bajs više nego telo, što je krivina oštrija više naginješ bicikl a gledaš gledaš da ti je telo više u vertikalnoj osi jer tako vršiš veći pritisak na gume, jer gume na biciklu nemaju toliki kontakt sa asfaltom kao kod motocikla- prvo jer je motocikl teži drugo ima šire gume pa je i kontakt sa podlogom veći i jači...

 

Pošto sam vozio motocikle i ja sam u početku pokušavao da primenim naginjanje tela kao kod motora jer mi je to bilo prirodnije, i nikako nisam uspevao da brzo prolazim kroz krivine, dok nisam malo više obratio pažnju gledajući pro vozače i njihov položaj tela prilikom spusta.


  • 0

#1853 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8929 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 16 November 2015 - 02:23 PM

Obrnuto, ne naginjes se sa biciklom kao kod motocikla nego naginjes bicikl više nego telo, spoljna pedala dole na šest sati a unutrašnja na gore 12 sati i opteretiš spoljnu-donju pedalu a ti gledas da si malo vise u vertikalnoj u osi, tj. naginješ bajs više nego telo, što je krivina oštrija više naginješ bicikl a gledaš gledaš da ti je telo više u vertikalnoj osi jer tako vršiš veći pritisak na gume, jer gume na biciklu nemaju toliki kontakt sa asfaltom kao kod motocikla- prvo jer je motocikl teži drugo ima šire gume pa je i kontakt sa podlogom veći i jači...

 

Pošto sam vozio motocikle i ja sam u početku pokušavao da primenim naginjanje tela kao kod motora jer mi je to bilo prirodnije, i nikako nisam uspevao da brzo prolazim kroz krivine, dok nisam malo više obratio pažnju gledajući pro vozače i njihov položaj tela prilikom spusta.

Ne znam mislimo li na isto.

 

Ovo je dobro za sporo manevrisanje i za off road vožnju. Naginjanje bicikla, dok je telo uspravnije - guranje bajsa od sebe:

 

mountain_bike_corkscrew_cornering.jpg?13

 

Ovo je za drum, naginjanje zajedno sa biciklom (na neravnom terenu zbog amortizacije mogu pedale da stoje i paralelno sa zemljom - da se ravnomerno rasporedi težina i da kolena budu savijena):

 

DSC1865-630x420.jpg

 

 

Ovo nikako (da se "visi" sa unutrašnje strane krivine), nema dovoljno težine na prednjem točku i na bajsu bude veoma loše prijanjanje, čak i na asfaltu:

 

Motorcycle-Cornering-Knee-Drag-1014.jpg


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#1854 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4661 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 16 November 2015 - 02:47 PM

Ovo prva slika vazi i za dru9m ali naravno u manjoj meri se naginje bicikl nego kod mtb jer su krivine blaze i nema potrebe za tolikim obaranjem ali princip je isti vise naginjes bicikl nego telo i teziste prebacujes ka spoljnjoj strani na donju spoljnju nogu jer tako vrsis jaci pritisak na tockove.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#1855 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14959 posts

Postavljeno 17 November 2015 - 11:48 PM


  • 0

#1856 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8929 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 18 November 2015 - 05:12 AM

Ovo prva slika vazi i za dru9m ali naravno u manjoj meri se naginje bicikl nego kod mtb jer su krivine blaze i nema potrebe za tolikim obaranjem ali princip je isti vise naginjes bicikl nego telo i teziste prebacujes ka spoljnjoj strani na donju spoljnju nogu jer tako vrsis jaci pritisak na tockove.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Ako ovo na slikama podrazumevaš kao naginjanje bicikla, a telo uspravnije, onda se sve slažem, mada bih ja to nazvao naginjanje zajedno sa biciklom (možda je samo gornji deo tela za nekih stepen manje nagnut u krivinu, donji deo tela prati naginjanje bajsa, kao i guJca  :)   ):

 

cornering.jpg

 

 

2012-04-28_12-07-05.jpg

 

Težina je na spoljnoj nozi kako se ne bi češalo o podlogu, inače bi mogla biti i na unutrašnjoj. Na džombastoj podlozi je čak bolje kad je težina na obe noge, pedale paralelno s tlom, pa kolena rade malo kao amorti.

 

Bike-Skills-Cornering-Techniques-to-Know

 

 

A ovo bi za mene bilo baš naginjanje bicikla:

 

110308leeroadcorner.jpg


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#1857 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14959 posts

Postavljeno 19 November 2015 - 01:56 AM


  • 0

#1858 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14959 posts

Postavljeno 19 November 2015 - 10:40 AM


  • 0

#1859 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14959 posts

Postavljeno 20 November 2015 - 02:18 AM


  • 0

#1860 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14959 posts

Postavljeno 20 November 2015 - 06:09 PM


  • 0




8 članova čita ovu temu

0 članova, 8 gosta, 0 anonimnih korisnika