Androgeni metroseksualci vase vreme dolazi https://www.youtube.com/watch?v=Pz2aL5tVNPM
Postavljeno 11 November 2015 - 11:25 AM
Postavljeno 16 November 2015 - 09:04 AM
Dobar video, mada mislim da je za kočenje i naginjanje u krivini (barem na asfaltu) loše objašnjeno. Ja bih preporučio naginjanje zajedno sa biciklom kod skretanja, a kod kočenja su nekako šturo objasnili prebacivanje težine, važnost držanja laktova savijenih, a preuveličali rizik od preletanja preko kormana ako se koči jako prednjom. Takav neki utisak stičem.
Postavljeno 16 November 2015 - 01:33 PM
Obrnuto, ne naginjes se sa biciklom kao kod motocikla nego naginjes bicikl, spoljna pedala dole unutrašnja na gore i opteretiš spoljnu pedalu a ti gledas da si malo vise u vertikalnoj u osi, tj. naginješ bajs više nego telo, gledaš da što više telo bude što više vertikalno jer tako vršiš veći pritisak na gume, jer gume na biciklu nemaju toliki kontakt sa asfaltom kao kod motocikla, prvo jer je motocikl teži drugo ima šire gume pa je i kontakt sa podlogom veći i jači...FalloutBoy, on 16 Nov 2015 - 10:04 AM, said:
Dobar video, mada mislim da je za kočenje i naginjanje u krivini (barem na asfaltu) loše objašnjeno. Ja bih preporučio naginjanje zajedno sa biciklom kod skretanja, a kod kočenja su nekako šturo objasnili prebacivanje težine, važnost držanja laktova savijenih, a preuveličali rizik od preletanja preko kormana ako se koči jako prednjom. Takav neki utisak stičem.
Postavljeno 16 November 2015 - 02:08 PM
Obrnuto, ne naginjes se sa biciklom kao kod motocikla nego naginjes bicikl, spoljna pedala dole unutrašnja na gore i opteretiš spoljnu pedalu a ti gledas da si malo vise u vertikalnoj u osi, tj. naginješ bajs više nego telo, gledaš da što više telo bude što više vertikalno jer tako vršiš veći pritisak na gume, jer gume na biciklu nemaju toliki kontakt sa asfaltom kao kod motocikla, prvo jer je motocikl teži drugo ima šire gume pa je i kontakt sa podlogom veći i jači...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Obrnuto, ne naginjes se sa biciklom kao kod motocikla nego naginjes bicikl više nego telo, spoljna pedala dole na šest sati a unutrašnja na gore 12 sati i opteretiš spoljnu-donju pedalu a ti gledas da si malo vise u vertikalnoj u osi, tj. naginješ bajs više nego telo, što je krivina oštrija više naginješ bicikl a gledaš gledaš da ti je telo više u vertikalnoj osi jer tako vršiš veći pritisak na gume, jer gume na biciklu nemaju toliki kontakt sa asfaltom kao kod motocikla- prvo jer je motocikl teži drugo ima šire gume pa je i kontakt sa podlogom veći i jači...
Pošto sam vozio motocikle i ja sam u početku pokušavao da primenim naginjanje tela kao kod motora jer mi je to bilo prirodnije, i nikako nisam uspevao da brzo prolazim kroz krivine, dok nisam malo više obratio pažnju gledajući pro vozače i njihov položaj tela prilikom spusta.
Postavljeno 16 November 2015 - 02:23 PM
Obrnuto, ne naginjes se sa biciklom kao kod motocikla nego naginjes bicikl više nego telo, spoljna pedala dole na šest sati a unutrašnja na gore 12 sati i opteretiš spoljnu-donju pedalu a ti gledas da si malo vise u vertikalnoj u osi, tj. naginješ bajs više nego telo, što je krivina oštrija više naginješ bicikl a gledaš gledaš da ti je telo više u vertikalnoj osi jer tako vršiš veći pritisak na gume, jer gume na biciklu nemaju toliki kontakt sa asfaltom kao kod motocikla- prvo jer je motocikl teži drugo ima šire gume pa je i kontakt sa podlogom veći i jači...
Pošto sam vozio motocikle i ja sam u početku pokušavao da primenim naginjanje tela kao kod motora jer mi je to bilo prirodnije, i nikako nisam uspevao da brzo prolazim kroz krivine, dok nisam malo više obratio pažnju gledajući pro vozače i njihov položaj tela prilikom spusta.
Ne znam mislimo li na isto.
Ovo je dobro za sporo manevrisanje i za off road vožnju. Naginjanje bicikla, dok je telo uspravnije - guranje bajsa od sebe:
Ovo je za drum, naginjanje zajedno sa biciklom (na neravnom terenu zbog amortizacije mogu pedale da stoje i paralelno sa zemljom - da se ravnomerno rasporedi težina i da kolena budu savijena):
Ovo nikako (da se "visi" sa unutrašnje strane krivine), nema dovoljno težine na prednjem točku i na bajsu bude veoma loše prijanjanje, čak i na asfaltu:
Postavljeno 16 November 2015 - 02:47 PM
Postavljeno 18 November 2015 - 05:12 AM
Ovo prva slika vazi i za dru9m ali naravno u manjoj meri se naginje bicikl nego kod mtb jer su krivine blaze i nema potrebe za tolikim obaranjem ali princip je isti vise naginjes bicikl nego telo i teziste prebacujes ka spoljnjoj strani na donju spoljnju nogu jer tako vrsis jaci pritisak na tockove.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Ako ovo na slikama podrazumevaš kao naginjanje bicikla, a telo uspravnije, onda se sve slažem, mada bih ja to nazvao naginjanje zajedno sa biciklom (možda je samo gornji deo tela za nekih stepen manje nagnut u krivinu, donji deo tela prati naginjanje bajsa, kao i guJca ):
Težina je na spoljnoj nozi kako se ne bi češalo o podlogu, inače bi mogla biti i na unutrašnjoj. Na džombastoj podlozi je čak bolje kad je težina na obe noge, pedale paralelno s tlom, pa kolena rade malo kao amorti.
A ovo bi za mene bilo baš naginjanje bicikla:
0 članova, 8 gosta, 0 anonimnih korisnika