Poštovanje i pozdrav svim forumašima. Zanima me da li neko ima iskustva sa uvozom bicikla iz inostranstva, konkretno iz Nemačke. Naime preko 24 Bike , Nemačkog on- line sajta sam pronašao bicikl koji mi se svidja. Oni odmah obračunavaju umanjenje poreza , cenu dostave i osuguranja paketa. Moje pitanje se odnosi na carinu. Da li neko zna kolika je carinska stopa na bicikle.
UVOZ BICIKLA IZ INOSTRANSTVA(BIKE 24 DE)
#2
Postavljeno 25 May 2018 - 07:25 AM
A vrhunac bezobrazluka je carinjenje krajnje cene, dakle i troškova transporta.
#3
Postavljeno 25 May 2018 - 07:40 AM
Odprilike racunaj dodatak od 33% za carinu i pdv na cenu sa transportom i dobices krajnju cenu.Poštovanje i pozdrav svim forumašima. Zanima me da li neko ima iskustva sa uvozom bicikla iz inostranstva, konkretno iz Nemačke. Naime preko 24 Bike , Nemačkog on- line sajta sam pronašao bicikl koji mi se svidja. Oni odmah obračunavaju umanjenje poreza , cenu dostave i osuguranja paketa. Moje pitanje se odnosi na carinu. Da li neko zna kolika je carinska stopa na bicikle.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#5
Postavljeno 25 May 2018 - 08:20 AM
Carinska stopa je 10% a pošto se PDV računa na ukupnu cenu (cena proizvoda + svi ostali troškovi) onda ispada 12%.
Zavisi od odnosa cene poštarine i robe.
Formula je jednostavna:
- Cena robe plus cena poštarine (nekad carinici ne uvaže račun i stave svoju procenu za ovo). Označimo to sa “C”.
Cena koju platiš na kraju, označimo to sa “G”, kao globa.
G = C * 1,1 * 1,2
To jest, što reče kolega
G = C * 1,32
Dakle: C, uvećano za nekih 32%.
Poslato sa sokocala mobilnoga
#6
Postavljeno 25 May 2018 - 01:09 PM
Sent from my Le X820 using Tapatalk
#7
Postavljeno 29 May 2018 - 08:17 PM
za sve ti je 33% od fakturisane vrednosti robe.
#8
Postavljeno 29 May 2018 - 09:28 PM
Krajnja cena neke robe je uvek sa uračunatim transportom, dal je to mleko i bicikl, transport je uračunat u cenu.A vrhunac bezobrazluka je carinjenje krajnje cene, dakle i troškova transporta.
To može da ne uvaze kineske račune, ali(nekad carinici ne uvaže račun i stave svoju procenu za ovo).
Nema šanse da ne uvaže kada dodje zvanična faktura koja se iz aviona vidi da je prava.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
#9
Postavljeno 30 May 2018 - 05:13 AM
Krajnja cena neke robe je uvek sa uračunatim transportom, dal je to mleko i bicikl, transport je uračunat u cenu.
To može da ne uvaze kineske račune, ali
Nema šanse da ne uvaže kada dodje zvanična faktura koja se iz aviona vidi da je prava.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Nije mi do ubeđivanja, veruj na reč, ili sam proveri - ne uvaže uvek ni nemački račun. Što je i meni neverovatan bezobrazluk.
#11
Postavljeno 30 May 2018 - 08:51 AM
Šta ima da verujem, sebi najviše verujem, imam lična iskustva.
I kada bi se to desilo uvažili bi žalbu.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Iskustvo prijatelja mi se razlikuje od tvog. Jedan je čak i sa firmom imao problema, iako ne može korektnije i zvaničnije od poslovanja sa madr-firmom iz Austrije. Nedovoljno retko je iznos carine gledanje u pasulj, više nego račun.
Poslato sa sokocala mobilnoga
#12
Postavljeno 02 April 2020 - 12:03 PM
Dizem temu iz naftalina ali da navedem jos jednu stvar, mozda ce nekome znaciti. Ovo sve sto ste naveli vazi do iznosa od 3000e sa postarinom, preko toga se primenjuje stopa po Zakonu o carinskoj tarifi koja je konkretno za bicikle 15% sem za dole navedene regije iz kojih je oslobodjena carina:
СCП: 0 (ovo mislim da je sporazom o stabilizaciji i pridruzivanju EU, znaci iz cele EU)
CEFTA (AL, BA, MK, MD, ME, UN1244): 0
BY: 0, KZ: 0, RU: 0
TR: 0
EFTA: IS: 0, NO: 0, CH: 0, LI: 0
Sto ce u nekim situacijama znaciti potencijalno manje dazbine, u nekim vece. Dodatno komplikuje situaciju sto za ovakav uvoz je neophodan spediter tj podnosenje jedinstvene carinske isprave - JCI. Tako da na ukupne troskove postarine, carine, pdva, treba dodati uslugu speditera.
Izvor sajt carine i ovaj dokument za 2019tu, kapiram da je isto i za tekucu godinu:
https://www.carina.r...koni/CT2019.pdf
Tarifna oznaka 8712 00
Zanimljivo da nam je carinska stopa za e-bike skoro duplo manja tj 8%
#14
Postavljeno 02 April 2020 - 10:36 PM
Posto nam je industrija e-bickli u procvatu, ima smisla da na to imamo manju stopu, pored ociglednog benefita za ljudsku okolinu. Obicni briciklisti jedu burek, posle toga prde i znoje se kad idu uzbrdo, nije dobro za ekologiju, uz malo baterija problem resen
#17
Postavljeno 23 November 2024 - 05:05 PM
A u zemljama EU, cene polovnih bicikala su još niže jer je ponuda veća, pa mislim da ti se više isplati takva kupovina, nego uvoz uglavnom kradenih ( iz EU), iz Srbije.
#18
Postavljeno 24 November 2024 - 08:14 AM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika