Zato sto vozim duze al imam hrpu tih malih uspona pa kad sabere ispadne normalno vise, s tim da je meni teze odvesti 5 km uzbrdo i spustiti se nazad, znaci 10 km gore dole od 50 km po nazovi ravnom, tu nema napora samo utrnu sake i malo guzica. Uzbrdo je voznja, srce pumpa, u usima bubnja, borba za vazduh... Zato kazem da stavite max elevation pa kad vidim ko je bio najvise da mu kazem svaka cast, esi ljudina
Poslano sa mog KING_KONG_3 koristeći Tapatalk
Voznja uzbrdo jeste najteza, ali moze i na ravnom poprilicno dobro da se trenira. Cak postoje ljudi koji u svojoj blizoj okolini nemaju brda pa opet mogu po ravnom da voze tako da se pripremaju za voznju na brdu. Naravno, to nije isto jer po ravnom kad god se jako umoris mozes jednostavno da prestanes da vrtis pedale i da odmoris, dok na brdu nema odmora jer momentalno stajes. No to da li ces i koliko jako trenirati po ravnom zavisi iskljucivo od tebe.
Imas na YT mnogo primera kako na ravnom koncipirati trening tako da on simulira voznju uz brdo. Ne kazem da je isto, ali svakako pomaze da onda kad posle takvih treninga zapnes na brdu ne bude bas toliki sok za organizam kao kad covek konstantno vozi opusteno i bez zurbe na ravnom...