Danas 50km (25+25)
(dnevni prosek mi je samo 17km). Prosečna brzina, hm... ako mi je trebalo gotovo 4,5h
(vožnja+možda ukupno najviše 10tak min pauza), izračunajte sami.
No, dobro... s obzirom šta vozim nije loše (nekada mi je za tu relaciju trebalo 2 - 2,5h, zavisno od vetra, normalno sa nečim što je imalo veće točkove i brzine)
Nervira me to što ovo "čudo", iako bi teoretski moglo na ravnom (bez pomoći vetra) trebalo da razvije max brzinu od oko 20km/h u praksi je to mnogo manje, čak šta više već negde na oko 15km/h (slobodna procena, a sigurno je daleko ispod 20km/h) prelazi u prazan hod, a takođe to se dešava i pri najmanjim nizbridicama (one koje većina vas i ne registruje).
Mali offtopic.
Vidim da ovde, pored profesionalaca (onih koji se takmiče) i aktivnih rekreativaca (koje ne sprečava ni -10, ni malo snega i leda da pređu bar 50km), ima dosta onih koji voze veće relacije isključivo u periodu april/maj - septembar/oktobar i to ne svaki dan već uglavnom samo vikendom. Moje skromno mišljenje je da tu, gledano dugoročno, greše u slučaju da pored tih vožnji ne ubace i par puta sedmično vežbe.
Ja sam vam živi dokaz da za amaterski biciklizam (brzinom kornjače) nije uopšte presudno stanje mišića i da sa nikakvim mišićima može da se stigne prilično daleko. Tu najveće opterećenje trpe srce i pluća a od zglobova kolena (a da bi se sačuvali zglobovi bitni su zdravi i jaki odgovarajući mišići)
km po km ... ==> ... >= 1.000 || 2012 - >1000 km
max. 2005 - 8.000 km