Ponekad padne i vikend tura Pancevo-Novi Sad. Pa sutra nazad!
Kako ideš za NS? Na Perlez i Titel? Tu bude nekih 90-ak km, jel tako?
Postavljeno 28 March 2010 - 10:49 PM
Bre, Simo čoveče, take it easy . Ja sam bio sa Grujom i društvom u subotu i mogu da kažem da je vožnja bila odlična. Ako ćemo po tvom, nismo ni mi sreli vas što trenirate .Nije da hocu da provociram sad ali odkud sad odjednom toliko biciklista u le sa tolikom kilometrazom...Kada se voze grupni nedeljni treninzi od 80 km vas nigde nema a i ne vidjam vas cesto po drumu u zadnje vreme a i nisam vas pre vidjao...
Postavljeno 28 March 2010 - 11:12 PM
Postavljeno 30 April 2010 - 06:18 PM
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
Postavljeno 01 May 2010 - 01:35 PM
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
Postavljeno 01 May 2010 - 04:17 PM
Postavljeno 01 May 2010 - 06:10 PM
Postavljeno 02 May 2010 - 05:12 PM
Postavljeno 02 May 2010 - 06:26 PM
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
Postavljeno 05 May 2010 - 06:37 PM
Postavljeno 22 May 2010 - 12:51 PM
Pa kadenca ne bi trebala ispod 80 da ti ide. Znači, pun krug svake noge za manje od sekunde.
(Tu već SPD stupa na scenu.)
http://ciklonaut.com...ako/Kadenca.htm
Izvod:
"Ako imamo nameru da vozimo ozbiljnije i prelazimo veća rastojanja, treba da povećamo brzinu pedaliranja. Smatra se da, eto tako, s obzirom na građu i kinetiku ljudskog tela, s obzirom na rad srca i pluća, s obzirom na otpore u zglobovima i potrošnju energije, najpogodnija kadenca iznosi 80 ili nešto više obrtaja u minutu. Cifra može da varira od osobe do osobe, ali je ovo neki prosek pri kome naše telo na biciklu najefikasnije finkcioniše (to ima veze sa ritmom rada srca i pluća, otporom u zglobovima, itd.) i zato je to i pravi režim za duže i "jače" vožnje. Gornja granica takođe zavisi od osobe i utreniranosti, i može biti 90, 100, 120... Uobičajeni opseg bi ipak bio 80-90, pogotovo za cikloturing.
Osamdeset obrtaja u minuti je visoka kadenca za nekoga ko tek počinje da vozi bicikl. Kod takvih osoba već na sedamdeset obrtaja filozofski razgovor biva praćen neugodnim dahtanjem, pudlice postaju uznemirene, privlači se pažnja Kovačićana. Osamdeset podrazumeva još dramatičnije obrtanje pedala, sa filozofije se prelazi na politiku, upecanim ribama preti opasnost da ispadnu iz kese, Kovačićani počinju da upućuju podozrive ili već otvoreno prekorne poglede."...
'te brojke' - broj zubaca na zupčanicima pogona.
Postavljeno 12 June 2010 - 07:23 PM
Postavljeno 13 June 2010 - 07:57 PM
Postavljeno 14 June 2010 - 07:59 PM
Postavljeno 14 June 2010 - 08:50 PM
0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika