Evo ovako.
Taj bajs je idealan kandidat da se nauci malo oko bici mehanike, osvezavanja estetskog, i da se ne ulaze nista vise od minimuma.
Bar sto se tice novcanih sredstava.
Ja cak ne bih ni te gume odmah kupovao, vec ih naduvaj.
Sta su dobre strane ovog bicikla, prvo moci ces da steknes utisak kako izgleda voznja retro celicnog rama, kako je udoban i relativno povozan, tj efikasan.
Sta su lose strane konkretno ovog bajsa, imaces problem sto je ta mehanika, mizerna u odnosu na ono sto mozes da dobijes sa slicnim biciklom zapadne proizvodnje, koji mozes da nabavis puno jeftinije nego ovome da podizes kvalitet, zamenom svih delova.
NA sta konkretno mislim, na tvom Rogu su same potkovice nikakve, zatim pogon na kajlu, je tesko sklopiti kad ga jednom rasklopis, jel dobre kajle vise ne postoje.
TO je neka Tomposnova osovina pogona, zamenske se brzo raspadaju, ako krenes u tom pravcu.
TReca stvar ta mehanika, je i takva kakava je skoro neunistiva, iako je otuzan dozivljaj voznje kad imas problem sa kocnicama. (trudi se da zadrzis sve sto je vec na bajsu, jer sta god da zamenis sa kineskim delovima nece biti dugog daha)
Tako da ukratko, sredi ga, nauci se malo, ako ti se sve to svidja, onda probaj da nadjes nekog kandidata koji ce ti pruziti pravi dozivljaja kvalitetne retro specijalke.
Slobodno pitaj sta god te muci, ako ti fali neki deo i slicno.