P. Del Po Dura-Ace bicikl - procena
#4
Postavljeno 24 January 2018 - 04:11 PM
Vlasnik je planirao da ga prefarba, treba mu bajs za prevoz.
Iskusniji kolega ga je savetovao da ga možda ostavi u originalnom stanju, proda nekom ko će ceniti baš takav ram i bajs, a sebi da kupi drugi bajs za po gradu.
Da li neko ima predstavu koja je OK cena za ovakav bajs. Ako je jeftin, u iskušenju sam da je ponudim i stavim neke felne za "obične" gume. Ako je skup, onda opet dobro - da čovek uzme neki novac i kupi lep bajs za grad.
#5
Postavljeno 24 January 2018 - 05:20 PM
I ja bi ga ostavio u orginalnom stanju, farbanje kao farbanje je sknavljenje osim ako se ne pristupi ozbiljnoj restauraciji.
Komponente `70. Shimano Crane, kasnije Dura Ace opet kasnije Dura Ace 7100. Mavic GP4 je takodje iz `70. Tako da je i bajs verovatno iz nekog tog perioda.
O bajsu nemam pojma, ali mozes upitati Klik
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#6
Postavljeno 24 January 2018 - 05:26 PM
Ebay kaže ovako:
http://www.ebay.ie/i...P-/121547427648
S tim što ovaj nema originalne bužire i gume.
#8
Postavljeno 24 January 2018 - 05:29 PM
Da to je cena pa je zato i oznaceno UNSOLD.Ebay kaže ovako:
http://www.ebay.ie/i...P-/121547427648
S tim što ovaj nema originalne bužire i gume.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#9
Postavljeno 24 January 2018 - 05:39 PM
Ebay kaže ovako:
http://www.ebay.ie/i...P-/121547427648
S tim što ovaj nema originalne bužire i gume.
Mozda je ram isti, ali je na Campa. Ovaj DA je sredina `70.
Ovde za takav bajs moze dobiti mizernu cenu osim ako naleti na nekog.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#14
Postavljeno 24 January 2018 - 05:54 PM
Nece ni tamo dobiti ko zna kakvu cenu jer na bajsu ima prilicno rada koji kod vintage bajseva nije nimalo jeftin.
Na šta tačno misliš?
Osim što bih mu stavio nove sajle i bužire, za sve ostalo su delovi na broju i sklopio bih ga celog. Jedino tabulare treba zalepiti.
#15
Postavljeno 24 January 2018 - 10:42 PM
Ok, sklopices ga i dovesti u vozno stanje.
Dve su opcije
1. Kupice ga neko kome treba bajs i kome nece smetati sto je farba ofucana i sto je vremesan, takav kupac nece dati velike pare za taj bajs jer ga boli uvo sto je to deo istorije.
2. Naletece kolekcionar ili neko ko se zanima restauracijom bicikala u zelji da mu vrati stari sjaj, ni takav kupac nece davati velike pare jer bajs nije zvucnog imena i ima da se poradi na njemu.
Ni onaj lik sa onog ebay linka nece dobiti te novce bez nekog dugog cekanja, u protivnom cena pada uslovno trzistu.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#17
Postavljeno 25 January 2018 - 08:22 AM
Poprilicno sam siguran da si i sam vise puta odgovorio na isto to pitanje kada su ga drugi postavljali - trzisna vrednost je ona koju uspes da ostvaris prodajom/kupovinom.
Ja bih rekao da je, za sve stare stvari za koje ne postoji razradjeno trziste, pocetna trzisna vrednost nula i opis proizvoda "stari krs" sve dok se ne dokaze suprotno. Krenes od npr $1500 kao taj na ebay i onda lagano spustas tokom nedelja, meseci i godina, pa dok ne naletis na zainteresovanog. I ne salim se za godine, jer stari krs samo postaje jos stariji* a sebi dajes vremena da naleti neko ko ce reci npr "jaoo pa moj deda je imao isti takav!" i onda iskesirati onoliko koliko mu ta prica znaci. Ili, ne spustas cenu nego drzis na $1500 i nadas se nekom naduvanom Japancu/Koreancu/Ameru - njih uvek ima, samo treba imati srece pa ubosti jednog u pravom momentu.
Ponudi vlasniku gajbicu piva i da obrne krug kada bajs sredis, ali da nazuje neke mekane papuce.
* - "vintage"
#19
Postavljeno 25 January 2018 - 09:15 AM
Ovako, bajs sa linka i ovaj ovde nemaju mnogo veze, bicikl sa linka je bio top tier, kako to vole da kazu. On vristi star sam, dobar sam, neko me je pravio sa puno paznje (pogledaj te mufove), i kod nas bi takav jedva dobacio na 300-400e, tj. na to liko bi mogao da bude oglasen....
Ovaj bicikl na slici je meni licno extra.
NAravno da ni u ludilu ne treba da ga prefarba, jer ce napraviti nesto posve obicno od bjasa, koji ima smek.
Cena je relativna, ali tih 1500 je ovde naravno nedostizno, a i napolju, ne dalju oni puno vise, cak u nekim slucajevima i manje nego ovde.
Svakkao je bezveze da se arci ovakav bicikl, to je za vikend uzivanje, inace svajcarci imaju vrednost, ali nema to veze sa Italo bajsevima...
Ja znam koliko bih ja recimo ponudio.
I svako skidanejem tabulara i ostale zezalice samo ce se umanjiti vrednost bajsa, znaci ovakakv kakav je navise vredi.
Pitanje koje su cevi, koji je BB, koji je promer sticne, koja je tezina frame seta, pa onda moze da se kaze nesto vise.
Inace uske za blatobran, ga najvise kolju, jer nije trkacki bajs po dizajnu.
#20
Postavljeno 25 January 2018 - 11:29 AM
tako i ja razmisljam. ali grbicev komentar mi je zvucao kao da dobro poznaje to trziste. ja nemam blagu predstavu.
Poslato sa sokocala mobilnoga
Poznajem sasvim dovoljno, mada ima i kolega koji bas time zanimaju pa znaju odlicno.
Ne dajem procene zbog toga sto se moze desiti da precenim pa time dam laznu nadu prodavcu da ce se obogatiti "This time next year, we'll be millionaires!". Takodje moze se desiti da ga potcenim pa bacim coveka u bedak. Realno bajs ima neku istorijsku vrednost koja nije cenjena kod nas. Da je neki colnago, bianchi ili neki drugi iz italijanske skole nedvosmisleno bi se dalo odgovoriti koliko vredi. ovako za nepoznanicu...
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika