Podmazivanje
#164
Posted 15 July 2012 - 08:50 AM
#167
Posted 15 July 2012 - 03:02 PM
Ako 10 strana price o podmazivanju i pranju nije dovoljno i jos nesto nije jasno onda nemam komentar... .
Sredjivanje zica nije tema za ovu temu . Imas temu o centriranju tockova pa tamo pitaj...
u principu si u pravu jos je Misaxtr u pocetku sve objasnio,medjutim treba pomoci ljudima i ako to znaci ponavljanje gradiva...
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#168
Posted 20 July 2012 - 08:27 PM
#169
Posted 20 July 2012 - 08:56 PM
Ja koristim onu fam mast u žutoj kutiji, piše da je litijumova, mislim 800g a nije skupa te će godinama da mi traje za održavanje tri bajsa u kući.
Ona se isto tako razdrićka, nije jako gusta kao neke na koje sam nailazio. Servisirao sad neki bajs koji je presedeo 6 godina u hibernaciji, a u nablama i srednjem pogonu neka gusta moćna mast, prosto mi bilo žao što moram da je zamenim . Video sam i kod dede neku gustu crvenu što mi se hvalio da je za brodske motore i da ne može šmrkom da se spere, moraću da mu maznem malo .
#171
Posted 21 July 2012 - 03:37 AM
Haha e cuo sam da je ta crvena dobra na nekom sajtu o podmazivanju.Ma sad nek se kotrlja do kraja ove tj pocetka sledece sezone nista necu cackati osim ako nesto ne zatreba.
Crvena postoji u varijanti "red rubber grease" i ona se koristi za klipove hidrauličnih kočnica. Nije tako dobra za glave i ostalo.
Litijumova mast crvene boje koju sam nabavio po nekoj staroj ceni (ostalo u nekom skladištu), tipa 400 dinara po kile, je dobra i ostaje tako gusta, teško se spira. Pište neki nenormalan temperaturni opseg rada (tipa od -50 do +300). Ona je dobra za sve gde sam pre stavljao bilo kakvu drugu mast. Za lanac, naravno, nije, bolje je ulje.
Inače, koliko znam, svaka mast i u lje se vremenom, trenjem "razbija", tj. gubi viskoznost (postaje vodenastije). Nisam hemičar, al' znam da je to normalno, samo bolje duže zadržavaju svojstva.
#172
Posted 21 July 2012 - 07:54 PM
Gledao sam dosta tutoriala,pa me zanima koji se tacno kljuc koristi za skidanje kasete (xt - devetofaz)?
Koji se kljucevi koriste za skidanje konusa (vidim da ima razlicitih dimenzija)?
Koju mast da koristim?
#173
Posted 28 July 2012 - 10:05 PM
http://weldtite.co.u... ... flon-400ml
Ali me interesuje kakva su iskustva sa klasicnim pakovanjem ulja ali sa teflnom:
http://weldtite.co.u... ... flon-125ml
Da li je posle nekog vremena od podmazivanja lanac suv kao kada se koristi sprej ili je vlazan kao kod standardnog ulja?
#174
Posted 28 July 2012 - 10:33 PM
Nemam iskustva sa baš takim nego vakim:
verovatno su slični.
Nanosim ponovo kad počne da se malo jače čuje lanac, otprilike na ~100km, čistim kasetu i lanac komplet posle 1000km, mada rekao bih nepotrebno jer se prilično malo prljavštine nakupi.
#175
Posted 29 July 2012 - 12:25 PM
Ali me interesuje kakva su iskustva sa klasicnim pakovanjem ulja ali sa teflnom:
http://weldtite.co.u... ... flon-125ml
Da li je posle nekog vremena od podmazivanja lanac suv kao kada se koristi sprej ili je vlazan kao kod standardnog ulja?
Ja koristim bas to ulje samo u malo vecoj bocici. Posle podmazivanja lepo obrisem visak ulja sa lanca i bude suv.
Isto skoro kao sprej, samo je lanac mnogo tisi i moze da izdrzi par voznji offroad voznji.
Sad pre poslednjeg pranja sam ga bas zapustio i nisam ga prao oko 170km, ali ciste voznje kroz sumu i nije poceo ni da se cuje niti je nakupio prljavstine mnogo.
Mislim bio je prljav, ali npr. manje nego sa klasicnim uljem posle voznje na asfaltu.
#176
Posted 04 October 2012 - 06:22 PM
#180
Posted 04 October 2012 - 09:15 PM
Zavisi koliko su duge vožnje i po kom terenu, kod mene se već posle 40-50km vide znaci prljanja lanca.kada pravilno operes lanac i lancanike i podmazes nece se javljati prve 2 voznje.
Pa to je odprilike to,dve krace voznje...
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users