Meni bas sprej vise prska i vise se prosipa. Daleko preciznije mogu da nanesem ulje iz bocice, po kap na svaku kariku. Jeste sporo ali je savrseno
medalja ima 2 strane
ulje se krece po uticajem gravitacije dok je sprej "pogonjen" ili pritiskom tecnosti u boci ili pogonskim gasom te moze da dopre do mesta do kojih gravitacija ne moze da "ugura" ulje. Moje je misljenje da je to kod podmazivanja lanca korisno jer ujedno vrsei i ispiranje/odstranjivanje necistoca i zato dajem izvesnu prednost spreju kao sredstvu za podmazivanje lanca.
U spreju sem mazive komponente cesto budu i materijali koji ciste/odmascuju dok suvih podmazivaca(teflon i sl) i demulgatori ima cesto i u kvalitetnim motorasko/biciklistickim uljima. Ipak mi se cini da su sprejevi svesraniji i da je ulje i po ovom pitanju ogranicen izbor na suve i temparaturno ne-ekstremne uslove. Konkretno postoje sprejevi koji nakon nanosenja ostavljaju suvi mazivi sloj na bazi sintetickog voska koji su se (meni i nekolicini poznanika) pokazali kao fenomenalni za zimske uslove, izuzetno efikasni u CXu (ciklokross) kao najefikasniji nacin podmazivanja u blatu.
Ako poredimo Weldtite TF2 ulje naspram spreja mislim da je jedina razlika u "pakovanju",
tj ono prvo sto sam spomenuo