Pa ono, za Giant znamo da ramove dizajnira i proizvodi Giant (mada su po tome raritet i među mnogo poznatijim proizvođačima) A kad kažem kvalitet materijala i izrade, upravo na to mislim - da nisu uzeli neke cevčine, provukli kroz kalupe da izgleda opasno i zavarili da liči. Ako je ram zavaren ukrivo, na primer, džabe što su mu sami varovi dobri Kao što rekoh, kod Gianta plaćaš ime, ali plaćaš i QC, R&D (što je pozitivno), marketing, imidž (manje pozitivno ali neizbežno da bi firma bila dovoljno uspešno da ulaže ono što jeste pozitivno). Svako po mogućnostima i potrebama na kraju krajeva, ali razlike ima i dobro je da je ima.
Pomoc oko drumasa do maksimum 400 evra
#43
Posted 13 November 2017 - 06:55 PM
Pa ono, za Giant znamo da ramove dizajnira i proizvodi Giant (mada su po tome raritet i među mnogo poznatijim proizvođačima) A kad kažem kvalitet materijala i izrade, upravo na to mislim - da nisu uzeli neke cevčine, provukli kroz kalupe da izgleda opasno i zavarili da liči. Ako je ram zavaren ukrivo, na primer, džabe što su mu sami varovi dobri Kao što rekoh, kod Gianta plaćaš ime, ali plaćaš i QC, R&D (što je pozitivno), marketing, imidž (manje pozitivno ali neizbežno da bi firma bila dovoljno uspešno da ulaže ono što jeste pozitivno). Svako po mogućnostima i potrebama na kraju krajeva, ali razlike ima i dobro je da je ima.
Nisam primetio da su ti Capriolo bicikli sa ukrivo zavarenim cevima.
Giant se proizvodi i u Tajvanu i u Kini. U njihovim fabrikama, što sigurno omogućava bolju kontrolu kvaliteta.
Nisam siguran koliko tog R&D završava na jeftinijim modelima, kao ni koliko je to komplikovano za iskopirati.
Slažem se da je Giant Defy ram bolji od Capriolo Firebird rama, samo pitanje koliko se to oseti u (rekreativnoj) vožnji i koliko je kupcu to isplativo - razlika u ceni novog je mnogima jedna cela plata, u procentima gotovo za 50% skuplji (od Firebirda sa sličnom klasom opreme).
Kao što sam već pisao u temi, isto sam pre za bolji ram, makar i sa budžet opremom. Samo i dalje mislim da od novih bajseva, kod nas Capriolo daje najviše za dati novac.
Šta misliš o dobrom (starom) Cro-Moly ramu kao rešenju za drumaš do 400 e? Uz "kopanje" ahead 1" šolja ležaja i neke pristojne (polovne) 1" viljuške? Kolika je iz tvog iskustva razlika u vožnji u odnosu na jeftinije (brand name) novije alu ramove?
#44
Posted 13 November 2017 - 07:06 PM
Razlika u vožnji? Zavisi kako naleti, zato i kažem da je mačka u džaku. Ništa nije nevozivo, zavisi samo šta hoćeš a šta dobiješ. Bicikl sa bolje osmišljenom inizvedenom geometrijom daje osećaj manje težine, boljeg ubrzanja, upravljivosti... Što reče i ti sam u vezi sloping nasuprot klasičnih ramova, nije to toliko do kose cevi koliko do ostalih parametara.
#46
Posted 13 November 2017 - 07:43 PM
Nisam ni ja primetio da su zavareni ukrivo, jer nisam ni gledao, ali znam kome bih pre verovao bez gledanja. A koliko je lako ukrasti R&D ne znam, ali već i na slici mogu da vidim da se proizvođač Firebirda nije baš potrudio ako i jeste prepisivao
Nagledao sam se Capriolo ramova & bajseva (pošto se kod nas masovno kupuju) i generalno nisam primetio da su im krivo zavarene cevi. Tako da taj argument ne stoji.
Firebird sigurno nije kopija geometrije Defija - tu se slažem.
Kolega Smasher je vozio Firebird 2. Ovde je tema u kojoj je pisao o bajsu:
http://www.2bike.rs/...rebird-2/page-6
Ne znam kakva su iskustva sada sa promenom bajsa i uz više iksustva u odnosu na taj stari bajs.
#49
Posted 13 November 2017 - 08:42 PM
Ne razumem zasto Capriolo vec mesecima ima samo ramove koje retko ko koristi (valjda su zato neprodati) tipa 50cm ili 58/61.
Pitao sam za onaj Cannondale, ne cini se los.
Da li neko ima iskustva sa trgovcem DelBoy ? Prodao je 2 Giant Defy i 1 Bianchi za kratko vreme po veoma niskim cenama. Sad vidim imas jos 1 ali mi ne odgovara velicina.
Ovaj Cannondale mi je OK. Gledam njega i Speedstera. Uglavnom ne zelim da uprskam ram. Hocu da zadrzim bajs vise godina. Pa mi grupa i nije bitna. Bitno mi da je ram neizlupan i ako je moguce neizgreban.
Na jos jednom forumu su mi rekli da gledam Defy i Allez, bas zbog vrhunskih ramova i obrade. Navodno daleko bolje verzije ucestvuju na Touru itd itd... Pa sad i njih gledam. A i najvise mi se dopadaju.
Sto se tice grupe, nisam zahtevan. Dosta mi Claris. A i nece mi biti problem da jednog dana ulozim nesto para ako je ram vredan ulaganja. A neki moj instikt mi govori da kod svakog bicikla polovnog ce morati da zaskripi neka sitnica, pa ne bih prelazio granicu od 400e. Nije problem dodati u neki remont jednog dana 100-200e (ne odmah). Ali bitan je ram i da moze neko vreme da se tera.
Cuo sam dosta korisnih saveta. Videcu za ovaj Cannondale, vec sam obavio prvi kontakt. Pokusacu da ulovim Allez ili Defy sa nizom grupom. Pa vam javim.
Sto se tice Kapriola ne mogu da sudim, nisam ga vozio. A i tesko da cu posto ga nema predugo na stanju i pitanje kad ce biti. Nesto mi se cini da se Kapriolu i ne zuri u tom drumskom sektoru i da vise prodaju druge klase bicikala. Iako me cudi da taj Firebird koji im dodje kruna ponude se i ne prodaje. Ja zaista ne znam ljude koji voze ram 50 i 61.
#50
Posted 13 November 2017 - 08:54 PM
Čudan izbor Capriola za Firebird 3 ramove definitivno. I mislim da si u pravu - ta klasa bicikala se dosta slabo prodaje, pa im nije ni neka briga oko toga, na žalost. Takođe, pre bih očekivao da će s proleća izbaciti nešto veći izbor, nego sad na kraju sezone - sad se rasprodaje šta je ostalo.
Giant Defy je "endurance" geometrije - dakle za opušteniju, rekreativnu vožnju. Mislim da je dobar izbor. Kao i Caad kad su alu ramovi u pitanju.
O prodavcu DelBoy ima tema pod iskustva sa kupcima i prodavcima, pogledaj barem stranu-dve:
http://www.2bike.rs/...egativna-ocena/
I za ostale prodavce sa berze, pre kupovine, proveri da li su pominjani u temi o iskustvima - pa vidi kakva su tuđa iskustva. Ovde je tema:
http://www.2bike.rs/...kupci-prodavci/
#52
Posted 13 November 2017 - 10:06 PM
Ozbiljan moderan bajs sa ozbiljnom shimano 105 5800, 2x11 grupom. Ovo ćeš i kasnije mnogo lakše da prodaš nego neki stariji drumaš sa starijim grupama. Da sam na tvom mestu ja ne bi puno razmišljao.
#53
Posted 13 November 2017 - 10:12 PM
#54
Posted 14 November 2017 - 05:04 AM
Čudan izbor Capriola za Firebird 3 ramove definitivno.
Poštovani, Capriolo Firebird 3 je osmišljen i izbačen na tržište između ostalog da bi popunio prazninu u veličinama dosadašnjih drumskih modela. Do sada nismo imali model drumskog bicikla za višlje osobe, pojavom Firebirda 3 i Speedster 3 tržištu je ponuđen nov raspon veličina 580 i 610. Ova dva modela se nažalost ne proizvode u manjim veličinama. Možete pogledati stariji model 913615 Capriolo Firebird koji je namenjen nižim vozačima.
#55
Posted 14 November 2017 - 11:55 AM
Znači li to da Defy može da 'primi' 28mm? I mene više interesuju endurance modeli jer kupujem prvog drumasa.Čudan izbor Capriola za Firebird 3 ramove definitivno. I mislim da si u pravu - ta klasa bicikala se dosta slabo prodaje, pa im nije ni neka briga oko toga, na žalost. Takođe, pre bih očekivao da će s proleća izbaciti nešto veći izbor, nego sad na kraju sezone - sad se rasprodaje šta je ostalo.
Giant Defy je "endurance" geometrije - dakle za opušteniju, rekreativnu vožnju. Mislim da je dobar izbor. Kao i Caad kad su alu ramovi u pitanju.
O prodavcu DelBoy ima tema pod iskustva sa kupcima i prodavcima, pogledaj barem stranu-dve:
http://www.2bike.rs/...egativna-ocena/
I za ostale prodavce sa berze, pre kupovine, proveri da li su pominjani u temi o iskustvima - pa vidi kakva su tuđa iskustva. Ovde je tema:
http://www.2bike.rs/...kupci-prodavci/
#56
Posted 14 November 2017 - 01:41 PM
Ne treba ti 28mm po meni, 25mm sasvim dovoljno, dobar kompomis izmedju udobnosti i brzine, a razlog je što je „obična" 28mm guma teška oko pola kile i vise, a low budget 25mm oko 350g, razlika od 350-400g na tockovima, plus otpor kotrljanja zbog sirokih guma se itekako oseti.Znači li to da Defy može da 'primi' 28mm? I mene više interesuju endurance modeli jer kupujem prvog drumasa.
Tih 350-400g razlike na drugim delovima bicikla i ne bi toliko osetio, ali posto se nalazi na tockovima oseti se svaki gram.
Da napomenem da jeftiniji drumasi dolaze u startu sa jeftinjim i tezim tockovima, u startu su zbog toga tromiji, pa nema nikakvog smisla dodatno ih otezavati vecim i debljim gumama.
Ovo sve pada u vodu ako su neke high-end 28mm gume a to je cenovni rang 40-50€ po gumi.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#57
Posted 14 November 2017 - 01:47 PM
Ma ja malo serem, excuse ma french. Bih drumasa ali da mogu i po makadamu malo da prodjem. Da je endurance, gravel tip bajka jer idem na duže ture a tu nikad ne znaš na kakav ćeš put da naletis.Ne treba ti 28mm po meni, 25mm sasvim dovoljno, dobar kompomis izmedju udobnosti i brzine, a razlog je što je „obična" 28mm guma teška oko pola kile i vise, a low budget 25mm oko 350g, razlika od 350-400g na tockovima, plus otpor kotrljanja zbog sirokih guma se itekako oseti.
Tih 350-400g razlike na drugim delovima bicikla i ne bi toliko osetio, ali posto se nalazi na tockovima oseti se svaki gram.
Da napomenem da jeftiniji drumasi dolaze u startu sa jeftinjim i tezim tockovima, u startu su zbog toga tromiji, pa nema nikakvog smisla dodatno ih otezavati vecim i debljim gumama.
Ovo sve pada u vodu ako su neke high-end 28mm gume a to je cenovni rang 40-50€ po gumi.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Teško ću tako nešto nać polovno...
#58
Posted 14 November 2017 - 02:01 PM
Na 99% drumasa mogu da se namontiraju 28mm gume bez problema.Ma ja malo serem, excuse ma french. Bih drumasa ali da mogu i po makadamu malo da prodjem. Da je endurance, gravel tip bajka jer idem na duže ture a tu nikad ne znaš na kakav ćeš put da naletis.
Teško ću tako nešto nać polovno...
E sad, za neki makadam ili offroad, tih 28mm je malo uzano, odprilike mozes da prodjes neke losije deonice bez asfalta ako te bas zadesi na nepoznatom terenu pa nemas kud.
Ja se ne bih planirano upustao o u neku avanturisticku voznju po makadamu sa drumskim gumama i sa drumasem, mislim nije neizvodljivo, ali nije merak, vise je za nuzdu.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#59
Posted 14 November 2017 - 02:22 PM
ja bih toplo preporucio dobre 28 mm celave drumaske gume. razlika u otporu kotrljanju je minimalna, a na udobnosti se dosta dobija.
recimo voznja stojeci uz put sa kaldrmom lagana sa 28cama, za razliku od uzih gde tocak poskakuje i proklizava.
28 mm otvaraju i sve puteve sa utabanom zemljom - moze i sa tanjim, ali puno je lakse hvatati precice i sumu s 28 mm.
minimalan penal u dodatnoj tezini.
pritisak duvanha je nizi, sto daje i izvesnu zastitu od busenja, a i lakse naduvas malom pumpom kad menjas gumu na putu.
continental grand prix 4 season, ili grand prix 4000 ako se nadju u toj dimenziji. one prve su super za kisu i hladnije vreme.
Poslato sa sokocala mobilnoga
#60
Posted 14 November 2017 - 02:34 PM
Izbor drumskih guma u širini 28 mm je danas dosta veći nego pre koju godinu, menjaju se trendovi. Rekao bih da čak više ima drumskih guma u toj širini nego gradskih ili dugoprugaških. Čak i u lokalu ima ponešto da se nađe, tipa http://planetbike.rs...ck-black/22749/
Što se tiče pitanja da li će moći da se montira na bicikl, preporučujem uvek prvo probati po mogućnosti, naročito ako je model stariji od 2-3 godine. Ranije se jednostavno nije razmišljalo o montiranju bilo čega šireg od 23 mm, tako da se desi da prostora nema čak iako je realno moglo da se napravi - na primer nosač zadnje kočnice bude postavljen par milimetara niže nego što je moralo, to sam često viđao.
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users