Pomoc oko drumasa do maksimum 400 evra
#21
Postavljeno 13 November 2017 - 08:17 AM
Trazim M ram (54). Visok sam 177. Probao sam 56cm, ali osecam se razapeto ☺ Video sam onaj Cannondale. Steta samo sto je ram za broj veci :/
Praticu i dalje oglase... Valjda ce nesto utrcati. No slabo se pojavljuju.
Raspitacu se ovo za Madjare. Iako nisam bio nikad u Madjarskoj.
Inace mislim da je steta sto BT Win ne radi u Srbiji. Mislim da bi dobro prosli.
Gledao sam i Capriolo Firebird. Koliko sam video to je alu bajs sa celicnom vilom. Nov je apsolutno preskup. Na primet Markoni sport prodaje Giant Defy 5 nov za 72 000 din. Mislim da Capriolo trazi mnogoooo para za malo muzike.
No sto se polovnjaka tice i oni se vrte oko 400e. Bar na KP. Neki lik je cak budzio pa trazi skoro 500...
Od novih bajseva za 400e imam izbor Visitor i Capriolo Eclipse.
Ma ja se samo nadam da ce se cene spustiti na proslogodisnji nivo. Bila dosta veca ponuda. Tad je do 400e svacega bilo
Da sam znao digao bih prosle godine kredit...
Edit: Sad vidim da postoji Firebird Speedster u mom mestu na sajtu Capriola, pa cu bas otici da vidim.
#22
Postavljeno 13 November 2017 - 08:40 AM
uporedi opremu koja je na bajsu, uzmi u obzir da “jace” marke ne stavljaju bolje ramove na bajseve u cenovnom rangu capriola (barem nisu, ne znam da li se nesto promenilo u poslednje vreme).
Poslato sa sokocala mobilnoga
#24
Postavljeno 13 November 2017 - 08:51 AM
firebird 3 50ak hiljada po redovnoj ceni
oba imaju aku ram i viljusku
capriolo ima shimano pogon, po meni bolji, svakako skuplji od giantovog fsa
menjaci firebirda su sora i tiagra. giant ima claris (jeftiniji, za jednu odnosno dve klase ispod).
Poslato sa sokocala mobilnoga
#25
Postavljeno 13 November 2017 - 08:52 AM
Sent from my K013 using Tapatalk
#26
Postavljeno 13 November 2017 - 09:20 AM
Za Dekatlon u Mađarskoj:
1) PDV u Mađarskoj je 27%, i vraćaju ti ceo iznos PDV, pod uslovom da se vratiš u prodavnicu po PDV. - NE
2) Imaš opciju da uzmeš pdv na granici, tu možeš da dobiješ oko 20%, kako kada i koliko imaš sreće.- NE
Za Rumunski Dekatlon nemam direktnog iskustva, samo posrednog. Drugar je pre jedno 5 godina vraćao porez i za njega i za mene, nije bio formular Global Blue nego neki "prost", da kažemo "državni". Obrazac je poslao poštom Dekatlonu i uplatili su mu povraćaj na račun, a čini mi se da je bio lepih 20-ak % neto.
Napišite ako je neko imao direktna i sveža iskustva sa Rumunskim Decathlon-om, baš me zanima
Tomorrow, never.
#27
Postavljeno 13 November 2017 - 10:14 AM
Doduše sa prodavcima u Mađarskoj morate biti grubi, jer svi misle da smo mi ovce za šišanje i samo gledaju kako da vas zaj..u. ali to je neka sasvim druga tema za razgovor.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
#28
Postavljeno 13 November 2017 - 10:20 AM
Pa sta smo lupetali, kako kazes? To je to, samo sto...
To je to > PDV u Mađarskoj je 27%, i vraćaju ti ceo u prodavnici... na granici oko 20%, u banci oko 15%.
Samo što ništa od ovoga nije tačno. Zamisli scenario gde se čovek prvom prilikom vrati u Dekatlon Szeged da digne SAV svoj PDV a oni mu kažu e pa brate, Šandor Petefi Budapest ti je najbliži šalter za povraćaj - a tamo ti vrate POLA očekivane sume.
Ups.
#30
Postavljeno 13 November 2017 - 10:49 AM
Cisto iz zezanja sam (iako me ne zanima) i za Eclipse a ni njega nemaju na stanju u verziji 54 cm.
Ostalo je da cimam druga Madjara danas i da gledam oglase i dalje. A interesantno je da MTB/Trekova/Touringa ima koliko ti dusa pozeli. Oglasa milion. Drumasa do 400e skoro nema uopste, a da nije praistorija.
Eh da i onaj plavi firebird u prodavnici ima celicnu vilu. I nema verzije od 54 CM na stanju. A ima i jos jedan Capriolo drumas ali ako sam ja njih skontao ta je pravi u dimenzijama 58+ i taj ima alu vilu i skuplji je nekih 10000.
#31
Postavljeno 13 November 2017 - 11:03 AM
Veliki problem sa drumašima je što je to oduvek bilo "ozbiljno biciklo" i shodno tome, kako kažeš, sve što nije u fosilnom sloju drži cenu.
Ako ti to igra, uzmi sad šta se može pa posle dobudžuj po potrebi.
#32
Postavljeno 13 November 2017 - 11:10 AM
Baš mi za brda treba jer sam iz CG.Oba bicikla su dobra i rekao bi relativno povoljna pod uslovom da nemaju skrivenih oštećenja. Ako ti ne smetaju canty kočnice meni lično se više dopada Merida. Osim toga u pitanju je CX ram, prilično jak i izdržljiv, a opet lagan za svoju klasu. Drugi je možda bolji ako misliš da penješ neka teža brda, zbog tripl pogona napred.
CX bi mi više odgovarao jer vozim svuda ali me nervira što nijedan nema kompakt pogon...
Ps. Zasto ljudi obaraju volan ovako? Pogledaj Rouza.
Nema takvih drumasa od ljetos, otkad pratim oglase. Ako ne prazničiš mnogo sacekaj januar, tada je sva roba jeftinija. Ljudi se potrose.Bio u Capriolu. Nasmejao sam se. Od 3 verzije ni u ducanu ni u samom Capriolu nemaju ram od 54 cm lol. Neke imaju 58. A neke imaju 50 i 52. Bukvalno nemaju 54 cm.
Cisto iz zezanja sam (iako me ne zanima) i za Eclipse a ni njega nemaju na stanju u verziji 54 cm.
Ostalo je da cimam druga Madjara danas i da gledam oglase i dalje. A interesantno je da MTB/Trekova/Touringa ima koliko ti dusa pozeli. Oglasa milion. Drumasa do 400e skoro nema uopste, a da nije praistorija.
Eh da i onaj plavi firebird u prodavnici ima celicnu vilu. I nema verzije od 54 CM na stanju. A ima i jos jedan Capriolo drumas ali ako sam ja njih skontao ta je pravi u dimenzijama 58+ i taj ima alu vilu i skuplji je nekih 10000.
Nekad sam tako kupovao polovne telefone.
#33
Postavljeno 13 November 2017 - 11:28 AM
A ako bas slucajno ovako ostane, probacu i ja da obaram cene. Mislim da ga malo preterase.
A ja ne razumem kakva je ovo Capriolo firma kad nemaju ramove 54 cm. Sve neki 50,58 pa cak i 61. Pffff.
#34
Postavljeno 13 November 2017 - 11:31 AM
Bio u Capriolu. Nasmejao sam se. Od 3 verzije ni u ducanu ni u samom Capriolu nemaju ram od 54 cm lol. Neke imaju 58. A neke imaju 50 i 52. Bukvalno nemaju 54 cm.
Cisto iz zezanja sam (iako me ne zanima) i za Eclipse a ni njega nemaju na stanju u verziji 54 cm.
Ostalo je da cimam druga Madjara danas i da gledam oglase i dalje. A interesantno je da MTB/Trekova/Touringa ima koliko ti dusa pozeli. Oglasa milion. Drumasa do 400e skoro nema uopste, a da nije praistorija.
Eh da i onaj plavi firebird u prodavnici ima celicnu vilu. I nema verzije od 54 CM na stanju. A ima i jos jedan Capriolo drumas ali ako sam ja njih skontao ta je pravi u dimenzijama 58+ i taj ima alu vilu i skuplji je nekih 10000.
Gledam sad katalog. Firebird stariji model ima čeličnu vilu, noviji (Firebird 3) je s alu vilom. S tim što noviji prave samo u velikim brojevima (58 i 61 cm!).
U svakom slučaju cene su visoke za naše plate - bilo da se kupuje kršten (moderan) polovan, bilo nov drumaš. Opet, što kažu: strpljen - spašen. Ako pratiš i gledaš, naći ćeš ram odgovarajuće veličine. Šansa da i sva oprema bude kakvu želiš je manja, ali nije ni to nemoguće. Svakako bih gledao dobar ram, a ostalo posle napakovao kako meni odgovara - "na rate". Ukupno izađe skuplje, ali ako nemaš novaca na gomili, pre ćeš krenuti da se voziš. Plus što ponuda polovnih drumaša nije baš previše bogata, pa da možeš da biraš baš sve tačno kako ti odgovara.
#35
Postavljeno 13 November 2017 - 01:09 PM
#36
Postavljeno 13 November 2017 - 02:17 PM
proverio sam cene i specifikacije. giant defy 70ak hiljada na popustu
firebird 3 50ak hiljada po redovnoj ceni
oba imaju aku ram i viljusku
capriolo ima shimano pogon, po meni bolji, svakako skuplji od giantovog fsa
menjaci firebirda su sora i tiagra. giant ima claris (jeftiniji, za jednu odnosno dve klase ispod).
Poslato sa sokocala mobilnoga
Giant defy je compact pogon s 32 kasetom i 25mm gumama dok je capriolo skroz kontra
#38
Postavljeno 13 November 2017 - 03:19 PM
Evo nov oglas
Caad8, 54cm za 380
http://www.2bike.rs/...8-drumski-trkac
Pa ovaj ti rešava posao, skroz je po tvojoj meri, i u okviru cene...
#39
Postavljeno 13 November 2017 - 04:02 PM
Firebird jeste, Firebird 3 je isto compact - sa boljom opremom. Pri tom su oba dosta jeftinija, jedan za 30, drugi za 20 hiljada.
Giant ima poznatu, smislenu geometriju, i poznat, visok kvalitet materijala i izrade. Firebird je mačka u džaku po svim parametrima - vidi se i po veličinama u ponudi da otprilike uzimaju šta ostane najjeftinije na lageru ko zna koje i kakve fabrike. Plaća se i ime, svakako, ali to ime je nekako zaslužilo tu vrednost koja se plaća.
#40
Postavljeno 13 November 2017 - 04:15 PM
Giant ima poznatu, smislenu geometriju, i poznat, visok kvalitet materijala i izrade. Firebird je mačka u džaku po svim parametrima - vidi se i po veličinama u ponudi da otprilike uzimaju šta ostane najjeftinije na lageru ko zna koje i kakve fabrike. Plaća se i ime, svakako, ali to ime je nekako zaslužilo tu vrednost koja se plaća.
Sve se slažem. Ipak, Firebird 3 ima za dve višu klasu opreme od tog Gianta - a košta praktično 200 evra manje. Firebird (1) je dodatnih 60ak evra jeftiniji - sa sličnom klasom opreme kao Giant. U tom smislu kažem da Capriolo daje više za dati novac. Da li ram Gianta vredi (i košta) dodatnih 200+ evra više? To onaj ko kupuje mora proceniti - najbolje probom, ako je ikako moguće. Uveren sam da se Capriolo manje "ugradi" u svoje bicikle nego Giant - i to dosta manje.
Sam kvalitet materijala - koliko znam svi prave ramove u Kini i legura je legura. Ne verujem da tu ima velikih odstupanja. Kvalitet izrade - isto tako sumnjam da će na industrijski pravljenim ramovima biti loših varova. Capriolo ram ima podjednako (malo) šanse da pukne kao i Giant. Kod skupljih brand-name ramova, za očekivati je da sav višak materijala koji je bezbedno skinuti bude skinut/stanjen, tako da će ram biti za par stotina grama lakši - to stoji. Ali i ceo bajs košta osetno više.
Uz to, za te jeftinije modele retko koji renomirani proizvođač stavlja neku vrhunsku klasu rama. Ne znam kolike su razlike po pitanju geometrije - ti se tu verujem bolje razumeš. Mislim da već preko deset godina malo ko (opet, pogotovo kod bajseva koji su novi 1000 i manje evra) pravi neke eksperimente i izmišlja toplu vodu - samo kažu Ho-Mingu koliko ramova im treba, po kom broju iz kataloga i koju etiketu da lupe i to je to. Ispravi me ako grešim, ima li izuzetaka?
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika