kupujem scott+savet HITNO
#41
Posted 01 October 2008 - 04:33 PM
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...
o__
_.>/ _
(_) \(_)
#43
Posted 01 October 2008 - 08:53 PM
#44
Posted 01 October 2008 - 09:20 PM
dole i promenio brzinu. I kad promeniš za tili čas bi prestigao bilo koji MTB i nestao u vidu lastinog repa... .
Davne 2006 teram ti ja miraža surčinskim putem ka Bg, sustižem lika na drumašu, fenseraj, utegnuto, zategnuto... uđem mu malo u rep, ma jok, ne ide on dovoljno brzo, obiđem ga, odem.
A to mi bili poslednji dani sa patronom iz Pirane (bilo je reči...), na svaki okret kurbli se čuje 'žvać'
#47
Posted 02 October 2008 - 06:54 AM
@Ciklo.......Stvarno ne znam ni ja...
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...
o__
_.>/ _
(_) \(_)
#49
Posted 02 October 2008 - 01:33 PM
#51
Posted 14 June 2010 - 08:40 PM
Da li mogu da smanjim broj spejsera pa da mi lula bude niža?
#52
Posted 14 June 2010 - 11:22 PM
A sad ću da vas pitam i ovo: Šta se ustvari dobija okretanjem lule naopako? Na šta treba da obratim pažnju kada je u pitanju okretanje lule i pravilan položaj tela?
#53
Posted 15 June 2010 - 07:58 AM
Šraf se uvrće u "ježa", posebnu vrstu matice koja stoji u šupljini stuba upravljača, a njime se podešavaju ležajevi. Kapica se mora skinuti da bi se lula okrenula. Kad se sve vraća, prvo se zategne taj šraf taman koliko da u ležajevima nema lufta, a da se upravljač slobodno okreće (ne treba pretezati!), pa se onda učvrsti lula.Hteo bih da probam da okrenem lulu. E sad mene interesuje da li moram da odvrnem onaj šraf od headseta? Ovo pitam zato što mi se čini da je ta kapica koju steže taj šraf malo šira i kao da poklapa lulu oko 1mm pa mislim da neću moći da izvučem lulu. Bojim se da odvrnem taj šraf i skinem kapicu jer ne znam šta on drži u headsetu?
Da. Onda ti spejseri idu iznad lule, a kapica naleže na spejser umesto na lulu.Da li mogu da smanjim broj spejsera pa da mi lula bude niža?
#54
Posted 15 June 2010 - 08:07 AM
A sad ću da vas pitam i ovo]
Volan bude niže, pa moraš više da legneš po bajku - budeš aerodinamičniji i agresivniji. Naravno, gledaj da lula i točak budu u ravni kad sve vratiš na mesto i kreneš da zatežeš
#55
Posted 15 June 2010 - 10:21 AM
Znači, samo ga stegnem tako da ne može da ga odvrne beba Slabo, srednje slabo ili srednje jako?
#56
Posted 16 June 2010 - 07:42 AM
Zatezanje šrafa preko kapice potiskuje spejsere i lulu naniže na prsten gornjeg ležaja (pojednostavljeno). Pogledaj i poprečni presek ako će ti tako biti jasnije.Samo još uvek ne mogu skroz da shvatim kako taj šraf koji se uvrće u te ježeve deluje na ležajeve?!
Napisao sam -- koliko da nema lufta. Imaš nebrojena video-uputstva za ovaj postupak, jedno solidno je ovde.Znači, samo ga stegnem tako da ne može da ga odvrne beba Slabo, srednje slabo ili srednje jako?
#57
Posted 16 June 2010 - 01:41 PM
#58
Posted 18 June 2010 - 03:51 PM
naravno da mi treba aerodinamicnost,nema veze sto je mtb,uostalom ovaj mtb tezi koliko i moja drumska(6faz) i mogu da ga cepam brze nego drumsku jos kad obrnem lulu e onda ce to stvarno biti super
Cao jer je na prodaju tvoj drumas i koja je para u pitanju ako jeste?
Veliki pozdrav za drustvo
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users